Adrese: |
Dēļu iela 4P Rīga Latvia - LV-1004 (Riga) |
---|---|
Tālrunis: | +371 66090449 |
Kategorija: | Auto / Transports • Taksometru pakalpojumi |
Sociālie tīkli: |
Bolt - Sūdzības un atsauksmes
Taxify - Vaditājs
Taxometra vadītājas atļaujas rakstīt uz privāto numuru un izteikt piezīmes par dzeramnaudas neizmaksāšanu, piebilstot, ka man, kā bārmenei, vajadzētu saprast, ka dzeramnaudas ir jāatstāj. Pēc pieklājīgas, lakonisks atbildes, kuras beigās vēl vadītājam novēlu jauku vakaru, vadītājs atkārtoti atļaujas izteikt piezīmi par manu finansiālo stāvokli.
Taxify - Vadītājs nobloķē satiksmi
Vadītājs nobloķē uz vienu pusi braukšanas joslu, dēļ tā sākās sastrēgums. Biju piegājis pie vadītāja un paprasījis lai nobrauc no brauktuves un iebrauc parkingā, bet vadītājs pateica kā gribu tā stāvu. Ignorēja visus...
Taxify - Izkrāpta nauda
Paskatoties telefonā, kad nopīkst ka nauda ir no konta noņemta pa logu ieraugu ka taksis ir ieradie sun stāv mājas otrāa pusē. Tad nu es paņemu mantas un dodos lejā, apejot ap māju secinu ka taksis ir aizbraucis, un ieejot aplikācijā parādās ka es neesot ieradusie. Tādā veidā man tika izkrāpta nauda un par jauno izsaukto taksi bija atkal jāmaksā pa jaunam.
Taxify - Melīgi sadārdzināti tarifi
Taxify atradis veidu, kā melīgi izkrāpt no klientiem nepamatoti augstu maksu par braucienu. Izsaucot taksometru caur aplikāciju, parādās paziņojums, ka konkrētajā brīdī ir ļoti daudz izsaukumu, to skaits pārsniedzot mašīnu skaitu, tāpēc, lūk, būšot diferencētā cena jāmaksā, ja vēloties braukt. Patiesībā nekādu sastrēgumu nav, pat ja Taxify trafaretās mašīnas sadzītas vienkop un šoferi sauļodamies gaida izsaukumus, sistēmā tik un tā tiek ziņots par mistiskiem ārkārtīgi daudzajiem izsaukumiem...
Taxify - Slikts serviss
Nepatīkamākā pieredze ar braucienu, nezini kāda mašina atbrauks un vai šoferis nebūs iereibis. Zvanot uz apkalposanas dienestu, nav iespejams sazvanit 2 darba dienu laika. Risinat vai kompenset atsakas, saprotu ka solijumi ir tikai marketinga gajieni. Neiesaku nevenam, daudz labaka ir PANDA - cenas zina visi braucieni man izmaksaja vismaz eur 1 mazak.
Taxify - Nepieklājība
Braucot 03.05.18. No radiniekiem mājās 1: 15 1) nepiebrauca pie norādītās adreses, 2) nenoskaidrojot konkrētu adresi aizveda uz nepareizu adresi, 3) vadītāju sauca deniss zaharovs, 4) turpmák ar šo šoferi nevēlos braukt. Šoferi pateica uz redzēšanos un viss!
Taxify - Slikts serviss
Taksista nevarēja uzgaidīt un sāka rupji runāt ar mani, teica, ka jāstrādā un nevar pagaidīt. Viņam par gaidīšanu iet nauda. Taksista vārda - Maksims, automašīna Ford Mondeo, oerašanās laiks 13.05.18 pulksten 5:28 uz adresi A.Čaka 87, Rīgā, LV1011. Taksometra tālrunis - +37125658846
Taxify aplikācija - Slikts serviss
Nebiju domājis rakstīt sūdzību,bet jau 4x atkārtojās viens un tas pats! Atlidoju no komandējuma vēlā vakara stundā un caur aplikāciju izsaucu Taxify taxi! Aplikācija uzrāda,ka taxis ir klāt augšstāvā un eju meklēt pēc nr.taxi...atrodu savu izsaukto taxi,bet šis atcēlis pasūtījumu un aizbraucis ar citu klientu.WTF?! Tiku beigās ar priv.maš.šoferi!
Taxify - Krāpšana
Taxify piedāvā "piestrādāt" šoferiem ar savu auto,bet slēpj faktu,ka viņi uz klienta izsaukumiem nebūs prioritātes kārtā,jo ja gadījumā būs kaut kur blakus taxi ar dzelteniem nr.,tad viņš saņems izsaukumu nevis tas,kurš ir tuvāk klientam! Līdz ar to tā privātā šofera piestrādāšana tā īsti nesanāk kā tikai dīkstāvēt kādā no rajoniem!
Taxify - Iereibis vadītāja
Kā uzzināt kam pieder taksis ar nr. TG3632? Taxify uzlīme. Vadītājs manāmi iereibis kopā ar pasažieri pie Tc Azur gāja papildināt alko krājumus. Vai tiešām neviens nekontrolē, kas un kā brauc ar taxify? Domāju vadītājus, kuri zem šī uzņēmuma strādā?
Taxify - Negodīga attieksme
Блокируют таксистов по прихоти других фирм. Администрация в офисе, может вызвать таксиста, что бы он отвёз их домой за свой счёт. Будьте аккуратнее Вам могут блокировать эфир без объяснения причины. Снимают с заказов процент сколько захотят, его невозможно отследить, вплоть до 30% от заказа. В чём тот разобраться почти не возможно, офис трубки не берёт. Особенно не устраивайтесь в такси фу через фирму 'Sia Mčs' там вас кинут на деьгит в 85% случаях.
Taxify - Krāpjas
Krāpjas. 07.02.2018 izmantoju taxify pakalpojumu. Par braucienu nerēķinājos ar vadītāju. Otrā dienā pamanīju, ka no mana konta arī ir noņemta maksa par braucienu! Tātad samaksāju divkārši! Vai tiešam domājat ka nepamanīšu! "zaļajās lapās" uzrādītais telefons nav sazvanāms.
Taxify - Krāpšana, atlaide 10 euro vērtībā
Nolēmu braukt mājās ar taksi, tā kā braucu pirmo reizi man pienācās atlaide 10 euro vērtībā. Ievadīju savu atlaižu kodu, piereģistrēju karti (visu dariju pēc punktiem ka sacits noteikumos) , un tad izsaucu taksi. Taksi ilgi nevajadeja gaidtt - aptuveni 2 min - taksists loti laipns, uzsakam celu majup. Esam piebraukusi pie manam majam, grasos kapt ara, atsveicinos un nu seko jautrakais. Taksists saka, ka man jamaksa 5euro, es saku, ka esmu ievadijusi es brucu pa brivu, jo man ir atlaide līdz 10...
Taxify - Krapsana firma MCS
Добрый день, хочу поделиться опытом работы в компании Taksify, а именно работой в фирме MCS находившейся в Риге, Вагону 16, которая работает под данным брэндом, сумма залога при устройстве 100 евро, которые вам никто не вернет при увольнении, найдется любая причина, план за сутки 65 евро плюс 20% процентов от суммы счетчика,и того 85 евро плюс топливо и это порядка 110 евро в сутки, постоянные крики и угрозы когда привезется план от начальника Дениса Большакова, ни цента налогов не уплачено...
Taxify - Jaungada tarifi Taxify
Pilnīgs sašutums par Jaungada tarifiem. Pirms Jaunā gada saņēmu ziņu ka tarifi sadārdzināsies 1,7 reizes. Taču izsaucot taxi pēc 4.00 rītā, iekāpjot taxi skaitītājs jau rādija 14 eur, šoferis teica ka tarifi esot pacelti x4, (summa bija redzama tikai viņa telefonā, skaitītājs nestrādāja) rezultātā par 7-8 eur braucienu, nācās samaksāt 30 eur. Mēģināju sazvanīt Taxify, lai uzzinātu vai tādā veidā šoferis nemēģina krāpties, taču bezceris... telefonu neviens neceļ.
Taxify - Slikts serviss
Vēlos izteikt sūdzību par taxify. Mans bērns brauca uz mājām ar lielu maisu ar ēdienu un drēbēm. Neuzmanības dēļ, bērns maisu atstāja. Šodien skatos Ride History, kur parasti ir iespēja sazvanīt taksistu, bet taksists mani ir nobloķējis, sazvanīt nevaru. Es nesaprotu, tur nebija nauda, vai citas vērtīgas lietas. Rezultātā, sabojājāt bērnam svētkus, kā arī pazaudējāt klientus. Ļoti slikts serviss.
Taxify - Slikts serviss
Svētdienas rītā ap plkst. 6: 30 saskāros ar nepatīkamu situāciju. Jau laicīgi apskatījos taxify aplikācijā, ka tuvumā ir pieejami taksometri. Pasūtīju taksometru, kurš ieradīsies pēc 6 min - pašlaik vadītājs noslēdzot braucienu turpat netālu. Devos lejā un gaidīju. Redzēju, ka taksometrs nemaz nebrauc uz manu pusi - brauc pavisam garām. Tad jau ierašanās laiks palielinājās līdz 10 min.. Vēl pēc brīža pēc 19 min. Un taksometrs tikai attālinājās.. Zvanīju šoferim, bet viņš neatbildēja uz manu...
Taxify - Обман
Постоянно пользуюсь приложением и услугами "Taxify"! Ни когда не было проблем! Сегодня 15.11.2017 водитель этой компании высадил меня у ригас модес, по тому что я высказал притензию которая звучала так-" почему вы везёте меня при включеном счетчике если вы разворачиваетесь и это уже на счетчике накрутило почти 2.00 евро. У вас указ адрес заказа и место назначения. Почему я должен переплачивать за ваши развороты и почему вы не подъехали сразу с нужной стороны?! На что он ответил - "Я не хочу вас...
Taxify - Плохой сервис
В целом сервис неплохой, не нужно разговаривать с оператором, объяснять водителю адрес, можно платить с помощью привязанной карты и т.д. Но хотелось бы, чтобы на этом качество не заканчивалось, водители не пытались "общаться", чтобы музыка изначально не была врублена так, что перебивает музыку через наушники (Я понимаю, что можно попросить убавить музыку, и если бы это была единственная проблема, то ладно), но когда водитель подъезжает не по отмеченному месту, а за улицу до неё, так что тебе...
Taxify - Maldinoša informācija reklāmās
Reklāmās taxify aktīvi ziņoja, ka atgriezīs naudu ja klients nebūs apmierināts ar sniegto pakalpojumu. Šī informācija ir nepatiesa un patērētāju maldinoša. Pirmajos 6 braucienos viss gāja lieliski, bet īsi pēc izmaiņām aplikācijā gadījās nepatīkama situācija kur vadītājs ieradās 4x vēlāk kā norādīts aplikācijā un - pretējā pusē lielai ielai (ar tramvaja sliedēm pa vidu), kaut gan izsaukumā varēja skaidri redzēt kurā pusē ir vajadzīgs. Jānorāda, ka braucot pretējā virzienā ceļš uz galamērķi...