AtrisinātaTaxify - Krāpšana
Sveicieni,
Gribu pabrīdināt visus taxify vadītājus. Situācija sekojoša - augusta beigās saņemu zvanu no taxify ar piedāvājumu saņemt papildus bonusu 100eur apmērā par papildus izpildītiem 20 pasūtījumiem līdz 09.09. , skan labi, piekrītu un sāku darboties, aplikācijā uzrādās izpildes datums 08.09. , taču tas nesatrauc un izpildu bonusa nosacījumus, taču izmaksas dienā bonuss no aplikācijas ir pazudis un arī solītais bonuss netiek saņemts. Atceroties taxify saukļus par to cik ļoti viņi ir vērsti uz sadarbību un attīstību uzreiz rakstu aplikācijā, taču bez atbildes, tā pāris dienas sarakstoties pats ar sevi saprotu, ka ir uzlikts "mīkstais", zvanu uz norādīto tālruni, taču vairākas reizes zvanot un gaidot vismaz 10 minūtes tomēr neizdodas dzirdēt kādu balsi otrā galā un tā jau ir pagājusi nedēļa un joprojām jūtos apbižots ar asarām acīs un bez atbildēm. Tādēļ nācās sākt lietot jau citu līdzīgu pakalpojumu sniedzēju, kurš vismaz pagaidām uzvedas godīgi.
Sveiks,
Redzam, ka no mūsu puses Taxify pārstāvis ir ar Tevi jau sazinājies, lai atrisinātu šo situāciju. Ja rodas vēl kādi jautājumi, droši raksti uz [email protected] un mēs Tev palīdzēsim.
Ar cieņu,
Taxify
Pēc komentāra pievienošanas šajā majaslapā komunikācija uzreiz atjaunojās un problēma tika atrisināta.
Komentāri (3)
Pirms rakstīt sūdzību varbūt tomēr sazvaniet viņus, jūsu nepacietība jums šo problēmu atrisināt nepalīdzēs :D
vai arī šī ir smalka reklāma tam 'līdzīgajam'. (it kā neviens nesaprastu, kas tas ir)
''Līdzīgie'' Latviski ''nerubī'' tā kā diez vai.