Adrese: |
Slokas 33-20 Rīga Latvia - LV-1048 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 67609270 +371 29555004 +371 29535566 |
Informācija: | Veikali: Kalnciema iela 40, Rīga, Latvija, LV-1046 Nīcgales iela 2b, Rīga, Latvija, LV-1035 |
Darba laiks: |
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 |
Kategorija: | Tirdzniecība • Interneta veikali |
Sociālie tīkli: |
2U.lv - Sūdzības un atsauksmes
2u.lv - Slikts serviss
LOTI SLIKTS serviss. Pasutu no rita preci vairaku simtu eur vertībā, uz epastu atnak apstiprinajums ka driz sazinasies operators, diena paiet ne zinas ne minas. Otrā dienas beigas joprojam neviens nezvana, zvanu es plkst 17.00, pa vienu telefonu 20 reizes pa otru 20... Neceļ! Zvanu zvanu, beidzot pacel. Saku savu bedu, man asi acērt JA OPERATORS NEZVANA TAD PRECI NEGAIDIET! Prasu - ka lai es to varu zinat, nekur tas nav rakstits. Atbild - Nekur. Un noliek klausuli. Ieeju konkurentu...
2u.lv - Krāpšana
Krāpnieku uzņēmums!!! ?..pēc pasūtījuma veikšanas, apsola ātru saldētavas piegādi, izraksta priekšapmaksas rēķinu, kas it kā nodrošināšot pasūtījuma operatīvāku izpildi, ....pasūtījumu apsolītajos termiņos neizpilda,.... piedāvā uzrakstīt iesniegumu par naudas atgriešanu, bet naudu neatmaksā, tikai baro ar solījumiem un muļķīgām atrunām, ka lēmumus par naudas atmaksas termiņu pieņem grāmatvedība, un uz tās lēmumu atsaucoties, naudu sola atmaksāt pēc 1,5 mēnešiem!!!!!! KRĀPNIEKI!!!!
www.2u.lv - Плохой сервис
Не имейте с ними дела, потеряете время и не получите заказанную вещь. После заказа (детское автокресло) неделю ,"кормили завтраками" мол очередь, подождите скоро обработаем заказ и все получите, причем не они , а я звонил им через день. По прошествии недели так не разу не позвонив, написали на почту, что по техн. причинам товар недоступен !!!
2u.lv - slikts serviss
Pirmdienā pasūtīju dronu. Teica, ka varbūt piegādās līdz piektdienai, bet noteikti būs nākamajā pirmdienā. Zvanot piektdien sacīja, ka piegāde pārcelta par četrām dienām, zvanot nākamajā reizē, piegāde pārcelta vēl par piecām dienām, turklāt iemesls - kāds no darbiniekiem vienkārši aizmirsis nosūtīt noliktavai manu pasūtījumu. Divas reizes. Paldies.
2u.lv - Slikts serviss
Nesen iegādājos šajā veikalā mobilo telefonu. To piegādāja ātri, un viss bija kārtībā, ja neskaita to, ka telefonā nebija latviešu valodas. Sazinājos ar veikalu e-pastā. Uz pirmo e-pastu viņi atbildēja ātri. Teica, lai šajā jautājumā (par iespēju instalēt latviešu valodu) sazinos ar servisu, kura kontakti esot norādīti garantijas telefonā. Zvanīju uz servisu - numurs nepareizs, nevar sazvanīt. Tad zvanīju uz interneta veikalu, tur neviens necēla. Uzrakstīju vienu e-pastu - nekādas atbildes. Pēc...
2u.lv - Slikts Serviss
Pasūtīju preci, jau pagājušas piecas darba dienas, ne viens ne liekas ne zinis par manu pasūtījumu. Meiģinu sazvanīt jau vairākas dienas pašu interneta veikalu, met nost klausuli, neceļ, uz e-pastiem neatbild. Ja kaut ko pirkt interneta veikalā, tad noteikti par 2u.lv aizmirstiet.
2u.lv - Slikts serviss, solījumu nepildīšana
Nekad nemaksājiet šim uzņēmumam naudu pirms neesat saņēmis preci!!! Pilnīgi neadekvāts apšaubāms kaktu kantorītis, kas nepilda solījumus un māna savus klientus. Pēc vairāku termiņu neievērošanas pasūtījumu var arī neizpildīt... Vienmēr vainīgi ir citi , kuru dēļ termiņš regulāri nobīdās precīzi par vienu nedēļu uz priekšu. Sākumā solītā izpilde nedēļas laikā nu jau ir izvērtusies par iknedēļas skaidrošanos mēneša garumā. Nedēļa ir tāds termiņš ko sola arī visi citi interneta veikali un...
2u.lv - Naudas neatrgriešana
Sveicināti! Gribētu brīdināt visus potenciālos pircējos, ka šis veikals neatgriež naudu Likumā noteiktajā termiņā. Pirms 15 dienām iesniedzu atpakaļ iegādāto preci ar iesniegumu, lai atgrieztu naudu (atteikuma tiesību izmantošana), jo iegādāta prece man nederēja. Pārdevējs bija ļoti brīnies, it kā pirmo reizi dzirdētu, ka kāds gribētu izmantot atteikuma tiesības, bet iesniegumu un preci pieņēma. Viņš piebilda, ka tuvākajā laikā (noteikti mazāk par 15 dienām) ar mani sazināsies grāmatveži, lai...
2u.lv - Krapšana, slikts serviss
Svētdien 17.01.2016 pasūtīju skaļruņus datoram. Pirmdien 18.01.2016 piezvanīja, apstiprināju sūtījumu, saņēmu rēķinu, ko apmaksāju uzreiz. Trešdien iegāju internetveikalā, skatos pasūtītas preces- stāvoklis: gaidām apmaksu. Uzrakstīju epastu, jo zvanīt nevarēju, jo viņi strādā tikai līdz 18:00. Darba dienās strādāju. Atbildes nesaņēmu, ka arī preces. Internetveikalā dati par pasūtījumu pazuda. Bus jāiet uz policiju.
www.2u.lv - Slikts serviss
Pasūtīju veikalā plašu atskaņotāju, saņēmu to laicīgi, pieslēdzu, bet skaņa bija briesmīga. Kad nosūtīju atpakaļ uz garantiju, saņēmu atbildi, ka esmu nemākulīgi rīkojies un salauzis skaņas noņēmēju t.i. adatiņu. Gribu pateikt ka bij ļoti uzmanīgs tieši ar šo mantiņu, jo zināju ka tā ir jūtīga un neko nesalauzu. Sanāk ka man ir iedots jau sabojāts atskaņotājs. Kad prasīju naudu atpakaļ par nekvalitatīvu preci, viņi pateica, ka es esmu salauzis un ka neko nedarīšot! Esiet uzmanīgi ko pērciet...
www.2u.lv - Nekvalitatīva prece
www.2u.lv - Attieksme pret klientu
Gan pa telefonu gan atbraucot runā krieviski ar mani, es nēsmu pret krievalodīgajiem bet kur ir cieņa pret klientu, ? es to uztveru kā diskrimināciju, krievalodas uzspiešanu man, un manu latviešu tautas ienīšanu. Es skaidir vinjam latviski saku, bet pretī man krieviski, pilnībā ignorējot ko es vinjasm saku un protams mašīnā uzvaras dienas simbolika. Jau otro reizi šads atgadījums šo veikalu.
www.2u.lv - Attieksme pret klientu
Странный магазин со странным "Совковым" отношением к клиенту - "Клиент всегда не прав и сам дурак!" Магазин абсолютно не заинтересован в клиентах и в хороших отзывах. Никому не советую, тем более сейчас так много интернет магазинов с более отзывчивыми сотрудниками.
Interneta veikals 2u - Patērētāju apmānīšana
Interneta veikals 2u, mani pievilinaja ar solidajam cenam! Nopirku preci pie viniem, kas jau pirmaja lietosanas reize izradijas salauzta un nederiga. Aiznesu, labot uz garantiju, un vini teica, ka bus vismaz 2 nedelas jagaida. Pec divam nedelam sanemu zvanu, ka varu sanemt preci un ka ir sataisita, un ka tas bijis ierices defekts. Tacu, kad sanemu preci jau ''salabotu'' tai bija sis pats defekts un ierice nestradaja. NEPERCIET NEKO ŠAJĀ INTERNETA VEIKALĀ!!!!
www.2u.lv - Attieksme pret klientu
Biju ļoti pārsteigta par pārdevēja attieksmi pret mani kā pret klientu. Zvanīju, lai apjautātos par preces pieejamību un iespēju pasūtīt pa telefonu, vienīgais, ko man uzkliedza, ka jāskatās viņu mājaslapā un pasūtīt pa telefonu nedrīkt, jo redziet, tas nav viņa darbs. Ja arī tā ir, tad to var pasniegt pieklājīgāk, nevis kliedzot un noniecinot, ka man jāmācās strādāt ar internetu.
www.u2.lv - Apkalpojošais personāls
Gribēju pasūtīt cepeškrāsni internetveikalā u2.lv, bet līdz pasūtījumam nemaz netiku. Tā arī nesapratu vai apkalpojošais personāls neprot latviešu valodu, vai arī par preces tehniskajiem rādītājiem nav spējīgi neko pateikt. Otro reizi zvanot, vispār izlikās, ka nedzird, kaut gan pirms tam ļoti labi dzirdēja. Preci pasūtīju citā veikalā, kur i paskaidroja, i atveda tūlīt...
2U - obsluzhivanie
uzhasnoe obsluzhivanie, pozvonil pered tem kak sdelatj zakaz, poluchil podtverzhdenie chto tovar budet na sleduschij denj, sdelal zakaz v internete, 2 dnja proshlo, nikto so mnoj ne svjazalsja, posle togo kak nakonecto-to dozvonilsja do nih (v rabochee vremja) poluchil otkaz v gruboj forme: tipa na sklade u nas net vashego tovara. tak kakogo hrena izvinite oni obeschajut chto tovar budet? pro kakoj sklad oni voobsche govorjat, etot saraj v ktorom oni sidjat i ofisom nazvatj trudno. ne pokupajte tam nichego, nervi dorozhe vijdut.
www.2u.lv - nolaidība
Pasūtīju preci kura mājas lapā vēl joprojām tiek uzrādīta kā noliktavā esoša, saņēmu rēķinu kuru uzreiz apmaksāju, pēc dienas izrādījās ka prece nesot pieejama, saka vai nu lai es gaidot nedēļas divas, vai atskaitīšot naudu, ja uzrakstīšu rakstisku iesniegumu. Iesniegumu nosūtīju pa faksu, paiet diena, zvanu, kur mana nauda?! Lauzītā latviešu valodā atbild, ka viņiem fakss nesot strādājis un neko viņi nav saņēmuši, lai mēģinu sūtīt atkārtoti! Man tagad nodarbe nedēļas garumā dēļ Mihaila un Alisa kuri grib „spēlēt veikalos”.
www.2u.lv - Плохое обслуживание
Пыталась заказать фотоаппарат в этом Интернет-магазине. Оформила заказ, получила подтверждение, в котором было сказано, что менеджер свяжется со мной в течении дня. Прождала день, на следующий день решила позвонить сама. Девушка сказала, что менеджер должен скоро позвонить. Прошел еще день. Звоню опять, говорю что уже второй раз звоню, что никто со мной так и не связался. Тогда она все таки начинает интересоваться, что же я и когда заказывала и в итоге соединяет меня с менеджером. Менеджер...
www.2u.lv - Garantijas remonts.
Tā kā uz Garantijas talona nebija norādīts serviss, kam garantijas laikā jālabo telefons, ko nopirku šinī internetveikalā, zvanīju uz veikalu, lai noskaidrotu, ko man darīt. Ne-latviski runājoša meitene lūdza telefonu nogādāt pie viņiem-tad tikšot galā.Kad ierados Kalnciema ielas 12a pagrabā (!), ne pārāk apmierināts Ne -latviski runājošs puisis bija neizpratnē, kāpēc es esot vedusi pie viņiem, ja serviss esot Bruņinieku ielā.Kad atbildēju, ka tas nekur nav rakstīts un viņu darbiniece pati man...