1188 - Sūdzības un atsauksmes
1188 - Autobuss negaida un aizbrauc ātrāk par noteikto laiku
Nākot uz autobusa pieturu redzu no tāluma, ka pie manas pieturas piebrauc mans autobuss kuram jāatiet 12: 55, autobusa šoferis redzēdams, ka neviena nav aizbrauca prom 12: 00. Es vēl nācu uz pieturu un man vēl bija 5 minūtes.
1188 - Samaksa
Šodien 05.10.2024 plk. 11.42 Autobuss Rīga- Valmiera. Iekāpām palūdzām divas biļetes uz Vangažiem šoferis nesadzirdēja un ievadija uz Valmieru, neredzējam cik jāmaksā dēļ saules un apmaksājām, tad biļete iznāca ieraudzijām cenu prasijām šoferim vai tiešām uz Vangažiem ievadija un izradijās ka nē uz Valmieru un sākās problēmas ar naudas atgriešanu. Beigās nauda netika atgriezta un uz Vangažiem braucam divatā par 11.40€
1188 - Autubus kāvējas no maršruta izbraukuma laiku
Autubus kave izbraukuma laiku jo čakarējas ar priekšas durvim taisos šim autubusam bija jāizbrauc 9.45 bet izbrauca 10.00 no Saldus AO Autubusa riesa nr 79370059 Registra nr 40003015652 un apdraud pasažierus braucot ar pargalvīgu braukšanu stilu.
1188 - Slikts serviss
Gaidīju autobusu Vidriži-Rīga. Ir divi autobusi kas aptuveni ir vienā laikā. Atbraucu gaidīt autobusu 16.33 uz Rīgas SAO. Autobuss atbrauc 16.32 un pagaida pāris sekundes un brauc prom. Nežēlīgā karstuma dēļ nogāju malā. Nepaspēju aiziet kad prom pat nepagaidīja pat 20sekundes.. Lūgums mainīt šo! Nav atrunas uz to ka nestāvēju negaidīju., biju 2 soļu attālumā.
1188 - Nejauka attieksme no vafītāja puses
Iekāpjot autobusā (Maršruts Liepāja - Rucava, 17: 15, 11.06.2024) , paprasīju biļeti līdz rucavai. Iedevu precīzu naudas summu, bet uz to tikai saņēmu atbildi: "kāpēc man te jātirgojas, na*ren man to vajag, labāk kāpiet ārā", uz to nekā nereaģēju, jo biju apjucis. Pēc diezgan Ilgas anotācijas, ka biļeti vajag pirkt autoostā, nevis autobusā, saņēmu biļeti. Anotācijas laikā arī teica, ka kavē 2 minūtes. Domāju, kur tad ir mana vaina. Par to laiku, kāmēr viņš runāja, varēja izdot vairākas biļete...
1188 - Slints šoferis
1188 - Autobusa kavēšana
Jau kārtējo reizi autobuss “8655” “Kadaga-Carnikava-Kalngale-Rīga” kavē vairāk nekā 30min. Šodien (30.04.2024.) autobusam pieturā “dārziņi” bija jāierodas 7.50, tas ieradās 8.20. Šoferei biļešu aparāts nestrādā, viņa neņem vērā, ka cilvēkiem ir jāizkāpj noteiktā pieturā, un kopumā brauc agresīvi. Lūgums ņemt šo vērā un kaut ko mainīt!
1188 - Slikts serviss
Nepaspēju nopirkt sev biļeti, tāpēc kapu autobusā "Ventspils-Liepājas AO", lai nopirktu biļeti izvilku un parādīju šoferim 3+karti un ID karti. Nu šoferis skatoties uz 3+ karti saka, lai nosauc derīguma termiņu, nu es padomāju neredz varbūt? Nosaucu un uz 3+ kartes bija 03.05.2024, bet dienā kura pirku ir 11.032024, tāpēc nesapratu. Šoferis man neļāva pirkt biļeti, tāpēc bija jāgaida līdz nākošajam autobusam 2+h. (Autobuss 14.25)
1188 - Neatļauta, nepieļaujama šofera rīcība
Vakar, (29.12.23.) maršruta Daugavpils-Ilūkste-Subate-Aknīste, autobusa šoferis braucošā transporta līdzeklī sāka smēķēt. Tas pats atkārtojās arī no rīta (30.12.23.) , braucot maršrutā Aknīste-Subate-Ilūkste-Daugavpils. Un šī nav vienīgā reize. Neiedomāji, kā vispār kāds ko tādu var atļauties! It kā nevarētu izkāpt no transporta līdzekļa un tad smēķēt, kā visi citi normāli cilvēki to dara. Laika tam ir pietiekami (pirms atiešanas, pēc atiešanas, gaidot pieturās) , bet nē, vajag pabojāt citiem plaušas un gaisu. Cerams, ka šis tiks pēc iespējas ātrāk atrisināt .
1188 - Ļoti nejauka attieksme no konkrēta šofera, neskaitāmas reizes
Šodien ar autobusu Alsunga-Kuldīga 15: 50 09.08.2023 atkal saskāros ar šoferi kurš bija nejauki pret mani izturējies pagājušo vasaru. Kāpjot autobusā, kliedza man virsū, lai noslauku kājas (ko es izdarīju) Melnās kapeikas šoferis nevēlējās pieņemt, tādēļ devu 5€ banknoti, uz ko viņš man kliedz virsu, ka viņam nav ko izdot.. Prasiju, ko nu? Kliedza lai kāpju āra, pēc 10min Ilgas baurošanas izmainīja.. Šodien 09.08 kapjot iekšā uzreiz noslqucīju kajas, jo atcerejos cik nejauks viņš spej but...
1188 - Autobusu reisi
Esmu ļoti vīlusies. Vairs uz autobusu nevar rēķināties . Jau cik reizes ir jāsalst pieturā, jo autobuss kavējas 15-25 minūtes . Citreiz pat vispār neatbrauc un sanāk kavēt darbu. Tā kā dzīvoju kilometru no pieturas , nākas vien stāvēt un gaidīt nākamo. Un nav tā ka tas notiktu 1x mēnesī , tas notiek reāli regulāri. Tā kā tas būtu okei . 😡😡😡
1188 - Slikts serviss
Ļoti slikta komunikācija ar pasažieriem! Iekāpu autobusā lai brauktu uz Priekuļiem maksāju caur telefonu un aparāts nokārās..jautāju vai varu samaksāt tad ar karti un man pasaka nē kontroliere kas arī bija iekāpusi saka šeit nav veikals šoferim jāsteidzas ja nēsot nauda tad nēsot esmu ļoti vīlies jo šis ir 2023 un joprojām slikta apkalpošana pasažieru.
1188 - Bezadbildība, vieglprātīga darbinieku attieksme
Nostāvēju 30min - 15 aukstumā, autobusa šoferis iebrauca nepareizajā platformā, dispičeris nepaziņoja, ka autobuss ir pienācis un kurā platformā atrodās. Beigas svētdiena ar pēdējo autobusu netiku mājas un paliku uz ielas. 17: 20 Rīga-Baltinava. Paldies par darbinieku vieglprātīgo attieksmi pret saviem tiešajiem pienākumiem. Ecoline.
1188 - Rupji izturas
Reiss nr - 6824134, vadītājs - 201551 autobuss-1290 šofere ļoti beskaunigi izturas, itipasi pret bērniem un pecionariem, uzkatu ja neapmierina savs darbs vai slikts garastāvoklis nav jāizgāž uz pasažieriem. Šis nav bijis vienīgais gadījums, esmu izdzirdēJusi no šoferes, kad bērnam kuram ir 3+ ģimenes karte (uzprasot bērns, cik jāmaksā) atbilde ir - ka tu vari nezināt? Ja nezini summu būs jāmaksā par pilno biļeti. Uzskatu kad tas ir cūciski.
1188 - rupja un nepieklajīga valoda, prasa vairāk naudu
rupja un nepieklajīga valoda. Iedevu šoferim 3+ karti kurai ir 90% atlaide , pateicu , ka maksāšu ar karti , viņš teica “Labrīt , varēj ātràk pateikt” , un tai vietā, lai es maksātu 0,25 centus viņš man paņēma 2,25€ pilnu summu.
1188 - Slikts serviss un reisu ne noņemšana
Jau kuro reizi pa šo gadu neatbrauc maršrutnieki un ir jāstāv un jāgaida, kad tomēr atnāks jau cits reiss. Šodien, 7: 00 bija jāizbrauc marsutniekam no Slokas uz Rīgu, bet marsutnieka kāpēc tad nebija:) ) ) ) ) ) , bija jāsalst ara gaidot nākamo, vai tā ir normāla attieksme pret klientiem? Kāpēc nevar paziņot savā interneta mājas lapā, par reisu atcelšanu, ja vien viņiem nav slinkums piecelties agrāk no rītiem, lai veiktu izmaiņas reisos:) ) )
1188 - Krāpšana
Izņemiet taču no saraksta autobusu, kurš nekursē, ne reizi gaidot nav sagaidīts pieturā Priedaine (klintaines novads) plkst.21: 06. Kas dodas uz Pļaviņām. Beidziet maldināt cilvēkus. Tas pats arī attiecas un sarakstu pieturā! Šis autobuss pēc saraksta ir noteikts konkrētā laika posmā, taču šajā laika posmā nebraukā, ja nu vienīgi viņš ierodas pus h pirms noteiktā laikā.
1188 - Krāpšana
2. Jūnijā reiss, kurš no Rēzeknes iziet plkst. 12.30 Rēzekne_Viļāni_Varakļāni-Jēkabpils. Nenotika, kaut arī ziņo, ka ir tāds reiss.. Un tas atkārtojas patstāvīgi, ne pirmo reizi... Ārprāts! Viļānos neierādās! Izskatiet pēc iespējas ātrāk
1188 - Šofera nepieklājīgi teksti
23.05.2021. 16: 43 autobuss: Ainaži - Rīga, šoferis ļoti nelaipns, izteica neapmierinātus un nepatīkamus komentārus (piem. “pavācaties malā”) par to, ka vēlējāmies bagāžā novietot bērna ritentiņu. Maksājot par biļeti izskanēja vēl pāris dažādu nepatīkamu komentāru arī bērna priekšā (piem. “jums ar dzirdi viss ir kārtībā? Es jums teicu - nesiet riteni iekšā. ”)
1188 - Atgāja no autoostas ātrāk!
Labdien, vēlos uzrakstīt sūdzību par to, ka autobuss atgāja ātrāk no Iecavas autoostas! Man bija jābrauc uz Bausku, bet dēļ tā, ka autobuss atgāja ātrāk es nepaspēju! Autobusam vaidzēja atiet 14: 25, bet kad atnācu uz autoostu (14: 23) autobus jau bija izbraucis no autoostas un brauca jau no luksafora uz Bauskas pusi! 02.01.2021