www.sudzibas.lv 1188 Nejauka attieksme no vafītāja puses

1188 - Nejauka attieksme no vafītāja puses

Iekāpjot autobusā (Maršruts Liepāja - Rucava, 17: 15, 11.06.2024) , paprasīju biļeti līdz rucavai. Iedevu precīzu naudas summu, bet uz to tikai saņēmu atbildi: "kāpēc man te jātirgojas, na*ren man to vajag, labāk kāpiet ārā", uz to nekā nereaģēju, jo biju apjucis. Pēc diezgan Ilgas anotācijas, ka biļeti vajag pirkt autoostā, nevis autobusā, saņēmu biļeti. Anotācijas laikā arī teica, ka kavē 2 minūtes. Domāju, kur tad ir mana vaina. Par to laiku, kāmēr viņš runāja, varēja izdot vairākas biļetes. Taču pats izvēlējās sev darbu, un neapmierina tas, ka jānospiež dažas Pogas. To, ka viņš steidzās varēja just brauciena laikā. Vienā no pieturām, pasažieram iekāpjot un jau sniedzot naudu, šoferis izlemj strauji sākt braukt, un pasažieris gandrīz nokrita. Tad izsniedza biļeti jau brauciena laikā. Šāda rīcība bija nesaprotama.

P. S. Esmu nepilngadīga persona, un agresīvi izteikties šoferis izlēma tieši man.

11.06.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (1)

ž žurcis 11.06.2024

A kādēļ 1188?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes