www.sudzibas.lv BITE Slikts serviss

BITE - Slikts serviss

Gribēju informēt par sekojošo.
Sievai salūza mobilais telefons. Par cik mēs abi esam bites klienti jau 7 gadi un līdz šim ar bites servisu bijām apmierināti, nolēmām, ka telefonu mēs pirksim bite. Mums ir maziņš bērniņš, sieva sēž bērnu kopšanas atvaļinājumā, tādēļ ar sievu vienmēr jābūt kontaktā. 21.10.2019. Atprasījos no darba un dodos uz bites apkalpošanas centru, kas atrodas brīvībās ielā 30, dobelē. Nostāvējām ar sievu bites centrā 1.5 h, gaidījām kamēr bites darbiniece beigs apkalpot klientu. Diemžēl, tā arī nesagaidījām, jo uz jautājumu “cik ilgi mums vēl jāgaida? ” darbiniece ar pusaizmigušo balsi ir atbildējusi, ka “grūti teikt”. Aizvedu sievu atpakaļ uz mājām, bet pats pēc kāda laiciņa biju atpakaļ bites centrā. Šoreiz veiksme bija manā pusē un es tiku pie konsultācijas. Sieva ir noskatījusies sev telefonu huawei p smart 2019, ļoti iepatīkas un cenas ziņā mums derēja. Uzdevu jautājumu, par tel. Specifikāciju, diemžēl neko konkrētu darbiniece nevarēja atbildēt. Teica, ka telefonam ir 32 gb iebūvēta atmiņa, bet pēc tam es uzzināju, ka tomēr telefonam ir 64 gb atmiņa. Vēl pie tām izrādījās, ka huawei p smart 2019 nav uz vietas. Pajautāju “cik ilgi jāgaida” atbilde bija “ilgi”. Nolēmu iet mājās. Nākamajā dienā atkal aizgāju uz centru, ar domu, ka parādījās citi modeļi, vai akcijas. Strādāja jau cits darbinieks. Intereses pēc apjautājos vai gadījumā huawei p smart 2019 nav uz vietas, uz ko saņemu atbildi ka “ir”, un pat divi gabali. Nu viss, domāju, pirkšu. Iedevu savu personas apliecinošu dokumentu, lai pārbauda varbūt pienākas vēl kādas atlaides, izrādās, ka atlaides nepienākas. Aizmirsu piebilst, ka darbinieks visu laiku runāja ar mani uz tu, kaut arī es uz jūs, it kā esmu viņam draugs! Darbinieks paziņoja, ka telefonu uz nomaksu nevaru paņemt, jo uz manu vārdu jau esot viens telefons (līgums beigsies 25.10.2019) . Piedāvāja variantu ņemt telefonu uz nomaksu ar nosacījumu, ka jāņem reizē ar internetu 25 gb par ko klāt vajadzēs maksāt 4.50 katru mēnesi (24 men.) . Izklausījās ļoti dīvaini, tādēļ teicu ka ar šādiem nosacījumiem nepiekritu pirkt telefonu. Paliku bez telefona. Pilnībā neesmu apmierināts ar bites servisu un attieksmi pret klientiem. Apsvēru domu iet prom no bites operatora, diez vai, ka ar citu būs labāk, bet tikai ne ar bite. Paldies.

23.10.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

V

Komentāri (4)

L Lailailai 24.10.2019

Sievai būs pirmais telefons? Sagaidīt 25.10 un tad pirkt uz nomaksu nevar?
Viss, ko izlasīju ir Bite darbinieku sava darba veikšana (klienti), kredīta atteikums, jo vēl ir cits eksistējošs nomaksas līgums.
Ja neapmierina operators-jāiet pie cita un nav ko taisīties par tirgus bābu. Princi uzreiz neapkalpoja, dēļ prinča noteikumus neizmainīja, prinča sievas dēļ “rokās nesadevās”. Neesmu Bite klients, bet nervozie klienti it visur “utis” atradīs

C CilvēksParastais1 24.10.2019

Neviens normāls cilvēks no galvas nekad nezinās visu telefonu parametrus. Un nesaprotu, kur problēma nopirkt telefonu nākamajā dienā vai ņemt to uz sievas vārda?

L Lauris 25.10.2019

Cik kredīti ir paņemti uz Jūsu vārda? Bite nomaksā var dot visnotaļ lielu daudzumu ierīču, ja vien klienta kredītlimits to atļauj. Respektīvi, ja viņu sistēma, pārbaudot Jūsu kredītvēsturi, konstatē, ka esat parādnieku reģistrā, nomaksu var atteikt vai arī pieprasīt lielāku pirmo iemaksu.

Mrenaks Bravonis 01.11.2019

"Mums ir maziņš bērniņš, sieva sēž bērnu kopšanas atvaļinājumā, tādēļ ar sievu vienmēr jābūt kontaktā."

Tekstu var interpretēt tā, ka galvenā cēlonība ir saistībā ar bērna aprūpi-sievas kontaktēšanu, bet tas veiksmīgi var notikt vienīgi ar viedtālruni, kam vēlams ir vismaz 32gb atmiņa. Līdz ar to šeit ir korelācija, ka bērna aprūpe ir kaut kādā mērā atkarīga no normāla viedtelefona esamības.

Varbūt der podziņtelefons? Tādus var viskaut kur dabūt, Nokia arī joprojām ražo.

Saprotams, ka Bite varbūt neapkalpoja kā nākas, bet šeit, portāla lietotājiem, diez vai interesē Jūsu laulības un bērnu daudzuma esamība.
Ja sūdzas par nepareizu apkalpošanu, tad šādā kontekstā ir vienalga, vai Jums ir sieva ar bērnu vai nav.
Svarīgi ir tas, ka Jūs nesaņēmāt adekvātu servisu Bites klientu apk. centrā. Nav svarīgs viss tas emocionālais ģimenes konteksts. Klientu ir jāapkalpo vienlīdz labi, neskatoties uz to, vai viņš ir heteroseksuāls, baltais vai melnais, krievs vai latvietis ... grib pirkt viedtelefonu vai kaut vai tikai parunāt ar Bites darbinieku par iespējamu telefona pirkšanu.

Lai sokas ar ģimenes dzīvi un izdodas tikt pie kārotā (podziņ)telefona! :)

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes