BITE - Slikts serviss
Pārtraucu sadarbību ar Bite (par Baltcom pakalpojumu televīzija+internets) . Bite zvanot informēja, ka visas iekārtas, kas bija izsniegtas jāatgriež atpakaļ līdz 01.10.2024, pretējā gadījumā būs jāatmaksā iekārtu Cena 124 eur. Iekārtas tika atgrieztas jau 14.09. Dodoties uz bite klientu apkalpošanas centru, saņemts pieņemšanas nodošanas akts, bet saņemot rēķinu oktobrī, rēķinā ielikta pozīcija par atlīdzību par neatgrieztām iekārtām 124 eur apmērā. Sazvanīt nevienu nevar, kāda jēga no tāda klientu apkalpošanas zvanu centra, kurš nekad neatbild un arī iekšēji komunikācija arī visdrīzāk ir nekāda, ja jau par atgrieztām iekārtām piestāda rēķinu kā par neatgrieztām! Ļoti labi, ka pārtraucu ar viņiem sadarbību! Nevienam neiesaku bite.
Sveiki!
Lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected], mēģināsim noskaidrot situāciju. Jauku dienu!
Komentāri (2)
Var vēlreiz aizbraukt uz to pašu klientu apkalpošanas centru un paralēli var jau sākt saraksti ar PTAC. Jebkurā gadījumā apsveicu ar pareizo lēmumu pārtraukt sadarbību ar šo kantori!
Ir līdzīga situācija, pēc Baltcom apvienošanos ar Bite, pārtraucu līgumu 25.07 savukārt rēķini nāk līdz šim brīdim. Zvanot neviens neatbild. Uz vietas ir nekompetenti darbinieki, kas sola pārtraukt visu, bet katru mēnesi atnāk rēķins. E-pasta darbiniece “Estere” ignorē prasību par līguma izbeigšanas oficiālo dokumentu. Šausmīgi pakalpojumu!