BITE - Slikts serviss
Situācija tāda -gribējām atteikties no kabeļtelevīzijas uz 3 menēšiem.zvanījam uz apkalpošanas centru.teica ka vajag izdarīt to klātienē.aizbraucam uz Akropoles filiālu, nogaidījam pusstundu, lai saņemtu atbildi ka viņi īsti nezin kā to izdarīt un kā atzvanīs.pagāja divas nedēļas un nekā.tagad būs jāmaksā par to ka neizmantojam televīziju.vai tiešam grūti apmācīt savus darbiniekus kā to izdarīt?nevienam neiesaku Baltcom jeb Bite
Komentāri (7)
Ko tur apmācīt, kad mainās visu laiku.
Labakāis draugs ir google - atteikties no go3
https://palidziba.go3.lv/article/abonementa-atcelsana/
GO3 nav kabeļtelevīzija, šeit tiek runās par bijušajiem Baltcom pakalpojumiem.
Tiešām. Nu tur būs miskaste līdz gada beigām, jo vairums darbiniekiem tas baltcoms vienkārši ir uzgrūsts pieļauju bez normālas instruktāžas.
Nesaprotu, kur vainīgs pakalpojuma sniedzējs. Jūs taču parakstījās līgumu uz noteiktu laiku. Tad jau sanāk paņemšu nomaksā telefonu un teikšu ka tagad lai uz 3 menešiem liek man mieru neko nemaksašu. Tā jau nu gan neiet krastā. Parakstot līgumu paši aonēmaties izpildīt līgumsaistības.
Ir dažadas situācijas dzīvē, tāpēc arī nolēmām pagaidām atteikties.tas ir atļauts ,bija zvanīts un sarunāts ka to varēja izdarīt.bet nekā.
Oi, darbinieku nekompetence bites salonos jau ir normāla parādība. Brīžiem, kad sāc ar viņiem runāt, tad šķiet- ārprāts, mīļais cilvēk, ko tu te vispār dari? Labi, ja viņi vēl nepārzina tehnoloģijas (telefoni, datori u.c.), bet viņi pat paši nepārzina savus pakalpojumus, ko piedāvā.