BITE - Slikts serviss
Telefona pirkuma brīdī teica, ka ekrāna apdrošināšana man jāveic pašai, to nevarot izdarīt salonā, ja ierīci pērk uzreiz, neslēdzot nomaksas līgumu. Tā jau braucu uz salonu 4 reizes (katru reizi ~60km) - rezultāta nav. Ierīce nav apdrošināta, telefons ir fotografēts, plēsa nost mūsu uzlīmēto aizsargstiklu, aizbildinās ar jaunās kolēģes neprofesionalitāti, un tik zvana vai Saka, lai braucu vēl un vēl. Šodien iebraucu, jo telefoniski aicināja ierasties - trūkstot vēl kāda paraksta. Ierados, man atkal prasa uzrādīt bērna telefonu, pirkuma dokumentus, lai pārbaudītu, vai ierīce ir perfektā stāvoklī. Protams, ierīci nebiju paņēmusi, jo sarunā teica, ka jāierodas trūkstošā paraksta dēļ. Kas zin, cik reižu vēl būs jābrauc, līdz telefona ekrāna apdrošināšanu izdosies pieslēgt. Nu jau būšu nobraukājusi ap 300 km un izniekojusi 5 dienas nepietiekami apmācīta darbinieka dēļ - telefona pārdošana tomēr ir viens no salona darbinieku pamatuzdevumiem, ar ko darbinieki saskaras visai bieži.
Labrīt!
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām. Lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected], lai varam risināt radušos situāciju. Jauku dienu!
Pievienot komentāru