Bite Latvija - Krāpšana, vienaldzība, izspiešana, bezatbildība
Esmu uzņēmuma pārstāvis, kas izmanto, pagaidām, vēl bites pakalpojumus. Mainījās situācija un vēlējāmies atteikties no 1 lieka telefona nummura. Jau no 17. Augusta mēģinu sazināties ar biti, personīgiem menedžeriem, kuri mainās mums katru mēnesi, zvanījām, bijām bites salonā, rakstījām pieprasījumus, sūtījām uz visiem iespējamiem pieejamiem e-pastiem, lai atteiktos no 1 nevajadzīga nr. , kas pat nav zvana nummurs, bet gan datu sim karte un nekāda rezultāta. Ir 2 varianti, vai visiem darbiniekiem ir vienalga vai arī bitei ir šāda politika, ka nevar tikt vaļā no liekā un jāmaksā par to, ko reāli neizmanto.
Vai tiešām ar bites kompāniju viss jārisina tiesas ceļā, jo kā juridiskā personai cits ceļš neatliek.
Šeit ir jautājums, vai kompānijai ir tāds mērķis vai arī pieņem tik nekompotentus darbiniekus?
Un vēl tas, ka katru reizi par zvanu, mums ir jāmaksā par to un viņiem vari zvanīt vai nezvanīt, nekas nenotiek, atpakaļ saites nav. Mēs zvanām, informācija tik pieņem, bet nekas nenotiek, jau mēnesi, bet par pakalpojumu maksājam mēs katru reizi - par nevajadzīgo un par katru zvanu.
Pievienot komentāru