BITE - Krāpšana un pakalpojuma nesniegšana
Bite ir krāpnieki. Mājas 5g internets pierīgā vakaros nokrīt līdz 2,5Mbps. Pēdējo nedēļu pēc pl.17:00 vispār network deg sarkans. Bite šo problēmu netaisās risināt. Bites tehniķis teica ka 5g rūteri vajadzētu mainīt uz jaudīgāku(ar ārējo moduli). Maina tikai rūterus kuri ir ņemti uz īri(2023.g. mums īri nepiedāvāja). Ja ir nomaksa, tad pats esi vainīgs. Un viņi runā tikai par rūteri, nevis par nesniegtu pakalpojumu. Ar mazajiem bezsmadzeņu radījumiem bites salonos nav jēgas runāt. Viņas nesaprot par ko ir runa un pieņemt lēmumus viņām nav atļauts
Komentāri (3)
Pēc 17:00 cilvēki ierodas no darba un torņiem palielinās slodze.
Pilnībā piekrītu, ka Bites attieksme pret klientiem ir ļoti problemātiska. Esmu līdzīgā situācijā – uzņēmuma numuri piesaistīti "uzticības saistībām" 24 mēnešus, par ko neesmu skaidri informēts. Kad darbinieks aiziet no darba un pārreģistrē numuru uz privātu pieslēgumu, man paziņo, ka jāsedz saistības, jo esmu saņēmis kādu mistisku atlaidi, par kuru bija informācija tikai e-pastā. Pārbaudīju – e-pastā nekur nav skaidri teikts, ka uzņemos tik ilgas saistības.
Šķiet, ka Bitei ir pilnīgs pārsteigums, ka darbinieki, mainot darbu, paņem līdzi savus numurus. Tā vietā, lai piedāvātu normālu risinājumu, man uzspiež maksāt par "atlaidēm", kuras nekad neesmu apstiprinājis kā ilgtermiņa saistības.
Esmu jau nolēmis pāriet pie cita operatora, bet vispirms pārbaudīšu, vai arī tur nav šādu lamatu. Līdz tam Bites "biznesa politika" man šķiet krāpnieciska, un BIZNESA klientu lojalitāte viņiem acīmredzot neko nenozīmē.
nepareizā bites postā ielikās...