AtrisinātaBITE - Krāpšana, kā vēl to nosaukt
Esmu viens no tiem klientiem kurš mēģina bēgt no Bites/ Baltcom pakalpojumiem kopš viņi apvienojās. Jūlija sākumā pārgāju uz SIA Balticom - izdevīgākas cenas, un internets arī ir ok, ātrums kā solīts :)
Domāju daudziem šī situācija būs tuva - rakstiskais iesniegums kurš tika nosūtīt pa pastu ar SIA Balticom starpniecību - netika pieņemts. Izrādās jāsūta uz e-pastu ar elektronisko parakstu vai jādodās uz Bite klientu centru un iesniegt pašam. Viss jau būtu ok, tikai šī te informācija tika sniegta tad, kad sāku zvanīties un rakstīt uz Biti, lai uzzinātu kāpēc joprojām saņemu rēķinus no vieņiem.
Tātad, saņemot pa pastu manu rakstisko iesniegumu - viņi vienkārši uzlika mīksto un neinformēja mani ne rakstiski e-pastā, ne ar zvanu. Protams, tas viss tiek darīts lai vienkārši iekasētu naudu par pakalpojumu kuru cilvēks vairs nesaņem. Tagad jābrauc uz Bites salonu, jāiesniedz līguma atteikuma iesniegums un septembra laikā tas tiks izskatīts :) Protams, vēl viens rēķins būs jāmaksā.
Maitas - citu vārdu nav! Sakarā ar šo - aģiteju draugus un radus pāriet uz Tele2 vai LMT :)
Lai Bitīte iet pupās.
Labāk vēlāk, nekā nekad! Bite veica pārrēķinu - ņemot vēra pirmo iesniegumu kurš tika noignorēts. Viss ok - nedaudz stresa, bet galu galā problēma atrisināta.
Pievienot komentāru