AtrisinātaBITE - Kompānija, kurai pagaidām neinteresē ilgtermiņa klienti bet īstermiņa un dažreiz nepamatota peļņa
Esmu ilgi domājis vai ierakstīt šeit savas pārdomas par šo kompāniju, vai nē, bet pat ne manas problēmas ar šo kompāniju bija pēdējais piliens, bet šis raksts -
http://www.delfi.lv/aculiecinieks/news/sabiedriba/divus-menesus-remonta-bite-atsakas-mainit-iphone-braki-1000-eiro-vertiba.D?Id=50368929
kad bite atteicās palīdzēt cilvēkiem, kuri iegādājās dārgu brāķētu telefonu pie viņiem.
Tātād par biti ir neskaitāmi daudz sūdzību, bet kas attiecās uz manu pieredzi un redzot citu cilvēku pieredzi varu teikt, to ko esmu ierakstījis virsrakstā - bite ir komānija, kurai pagaidām neinteresē ilgtermiņa klienti bet īstermiņa un dažreiz nepamatota peļņa!
Tātād pastāstīšu par savu pieredzi.
Man ir gan telefona pieslēgums, gan mājas internets (no kura es atteikšos drīz) .
Sāksim ar mājas internetu, šajā saitā - "https://www.bite.lv/lv/internets" jūs varat redzēt, šādu teikumu - "ātrs un jaudīgs internets... "
pēc pieredzes - nepamatots teikums, bet protams marketings paliek mārketings, nākamais nepamatotais teikums ir "bezgalīgais internets".
Esmu bites klients vairākus gadus, varu teikt, ka bites mobīlais mājas internets, ir nestabils, lēns un ierobežots, pašā sākumā man bija "neierobežots internets" - 100gb apjomā, ja iztērē šos 100gb, maksā rāgā, tagad viņi palielināja šo "neiereobežotā" interneta apjomu.
Tas ko viņi pašlaik piedāvā - cenas ziņā, ir tas pats ko jūs varat - cenas ziņā pasūtit kā optisko internetu, ko nozīmē optiskais internets, līdz 20 eiro, man pašlaik optiskais internets ir līdz 600mbps/s (neierobežots apjoms) , tas ko viņi piedāvā pa 21.50 ir ierobežots apjoms, pēc pieredzes 3-5mbps/s, kas ir lēns internets, skatoties filmas netā bremzē, pēc pieredzes, šad un tad mēdz nokristies zem 1mbps/s, kas nozīmē interneta lapas nelādējas, tas nenotiek bieži, bet tas notiek.
Uz maniem neskaitāmajiem zvaniem, sākumā atbilde - ka viņi nezin, kapēc tā notiek, bet laiks iet uz priekšu, izdomā jaunas atbildes, vainīgs rajons kurā dzīvoju, lai arī pēc http://www.speedtest.net/, man mistiski dažreiz pat uz 15mps/s ātrums pieaug, bet līdzīgi, kā ar zem 1mbps/s tas notiek reti, kopumā, parasti ir 3-5mbps/s nodrošināts ātrums.
Ar to mana jautrība ar šo kompāniju nebeidzas, es nomainu mobīlo rūteri uz mazāku rūteri, viņu klientu apkalposanas centrā, nomainu ari simkarti attiecigi (esmu jau agrāk arī telefonam mainījis simkarti uz jaunu nummuru un viss bija labi) man atnāk rēķins dubultā, it kā es būtu paņemis divus rūterus, divus internetus, lai arī veco simkarti (vecajam ruterim) nelietoju, bite atsakās man atcelt šo dubultā maksu līdz es pateicu, ka vērsīšos patērētāju tiesību aizsardzības centrā, uzreiz man atcēla šo dubultā maksu.
Vienīgais labums mobīlajam internetam - manā gadijumā, ka es varu paņemt līdzi uz darbu, lietot mājas datoru, nelietot darba netu, tas ir vienīgais labums.
Vēl viena problēma ar mobīlo moderno ruteriti, to izsledzot, iesledzot, dažreiz vajag 10-15min, līdz tas noriaģēs un pieslēgsies nets, bet tas ir cits stāsts.
Vēl, ja tu negribi maksāt līdz 20 eiro par šo "brīnišķīgo ātro" internetu, tad nu nezinu vai ar 25 gb apjoms ko mēnesī vari lietot, pietiks (9.50 eiro/menesii) ja vēlies youtubee ieiet.
Mana vienīgā, saprātīgā izeja no šīs situācijas ir optiskā interneta pieslēgšana, maksa ir mazāk nekā bitei (21.50 - bites 200gb/menesii) ātrums ir līdz 600mbps/s un neierobezots. 3-5mbps/s vietā.
Bite arī ir teikusi, ka tā saucamos torņus, kas nodrošina šo netu, nedomā uzlabot šogad (gan jau ari nākamgad nē, kapēc lai...)
vēl bite uzmācās ar saviem piedāvājumiem zvanot man pa telefonu, kur pat 5x sakot nē, saruna turpinās, līdz es esmu spiests nomest klausuli, un pat tas netiek piefiksēts, man vēl 3-4x zvana ar tiem pašiem piedāvājumiem, līdz man ir jāraksta oficiāla vēstule lai mani liek mierā.
Tagad pāriesim pie paša pēdējā - telefona sakariem.
Par telefonsakariem man nav sūdzību, viss ir labi un skaisti, bet problēmas ir ar to ka viņi visu laiku palielina maksu, kaut kāds interneta antivīruss (80 centi) nav iespēju redzēt pašu antvirusu, esmu atteicies maksāt par pakalpojumu kuru neredzu, man nebūtu problēmu maksāt šos 80 centus, ja tas viss nepalielinās ik pēc pus gada, vai cik ilga termiņa, arī viņu top aplikācijas pakalpjums - 2 eiro, jā...
Man palielinājās cena par maniem 2gb interneta tarifam, un iekš ši tarifu plāna, tika noņemts top aplikacijas un antiviruss, atseviski jamaksaa, un esmu ierkitis viņu viltīgajā gājienā, man bija šķiet 13.50 summa izaugusi par 2gb tarifu, skatos 14.50 tarifs - 5gb, paņēmu to. Domāju šajā tarifā iekļausies (man kā ilgadējam klientam) top aplikācijas un antiviruss, bet nē arī atseviski jāmaksā, un automātiski mans rēķins izauga uz 16.50 (bez antivirusa, ar top aplikācijām) . Un it kā atpakaļ uz 2gb online saitā pāriet nevair, aiziesu of klientu apkalpošanas centru, redzēs, ja nevarēs tur nomainīt uz 2gb tarifu (par ko šaubos) tad vispār atteikšos no bites visiem pakalpojumiem!
No top aplikācijām atteicos, bet tās man atslēgs tikai sākoties jaunam mēnesim.
Tātad skatoties uz visu savu pieredzi, uz citu cilvēku pieredzi, es kā jau minēju paņēmu optisko internetu, atteikšos pilnībā no bites "ātrā neiereobežotā" mājas interneta, un, ja man būs kaut kādas vēl problēmas ar mobīliem sakariem, arī no mobīliem sakariem atteikšos un es nekad eksperementa nolūkos netaisos tādā gadijumā atpakaļ iet, ceru ka iekš mobīliem sakariem neliks vilties attieksmes ziņā.
Bite diemžēl pret mums neizturās, kā pret klientiem, kurus gribās paturēt ilgtermiņā, jā to viņi grib, bet vēl vairāk grib no mums noplēst pēc iespējas vairāk, un manā gadijumā ne vienmēr tas bija godīgi, kā piemēram iekš dubultās interneta cenas, ko man gribēja uzspiest maksāt.
Laikam daudz klientu, tapēc jūtas ka tā var uzvesties, bet domāju, ka klienti ar laiku pazudīs un neatgriezeniski, ja viņi nemainīs savu attieksmi un politiku! Ceru, ka bite tomēr mainīsies! Redzēsim!
Problēmas protams kopumā vēl pastāv, bet attiecībā uz mani pašlaik ir atrisinātas lietas, kuras vēlējos atrisināt, mājas interneta atslēgšana un pāriešana uz veco tarifu.
Tapēc atzīmēšu, ka ir atrisināts, tomēr vismaz būs mazlietiņ vairāk atrisinātas sūdzības viņiem! :) Ceru, ka manis aprakstītās lietas nākotnē uzlabosies un kompānija būs labāka!
Komentāri (6)
"mans rēķins izauga uz 16.50 (bez antivirusa, ar top aplikācijām)."
labojums - bez antivirusa un ar top aplikacijaam domaats, ka esošais 5gb tarifs neiekļauj šos pakalpojumus, līdz ar to kopā ar 5gb tarifu un TOP aplikāciju, arī sanāk 16.50.
Jaunajiem klientiem iekļaujās viltīgi šīe pakalpojumi (TOP aplikacija, antiviruss) bet šie pakalpojumi ar laiku tiek noņemti patstāvīgajiem klientiem, lai Tu vnk maksā atsevišķi un papildus!
Этот антивирус это просто смех и развод чистейшей воды :) Собираюсь переводить в телец 3 номера с бите на следующей неделе. Были бы звонки во все сети бесплатно по Латвии остались бы. А то у бите только 4 сети бесплатно, а потом лает собака.
Personīgi man jau daudzus gadus sadarbībā ar Biti problēmu nav,saņemu to,ko esmu pasūtījis un par ko samaksājis.
Tas ir ļoti labi, ka Jums nav nekādu problēmu ar biti, bet man un daudziem, kas ir rakstījuši sūdzības šajā saitā ir!
Mans pēdējais spams, pats trakākais ir tas, ka pārējie operātori Latvijā, skatoties sūdzības attieksmes ziņā ir līdzīgi, arī domā tikai par to kā noplēst vairāk no klienta, nevis lai klientu un labu godīgu pakalpojumu sniegšanu un labu attieksmi.
es ceru, ka Latvijā ienāks vēl kādi jauni mobilo telefonu operātori, jo tikai lielāka konkurence var uzlabot esošo situāciju!
Atteikšos no mājas neta, pāriešu uz 2gb mobilo sakaru tarifa, vērošu, kā bite uzvedīsies, ceru, ka uzlabosies attieksme! Vismaz nekādus jaunus pakalpojumus es netaisos no tās ņemt, nekādas TOP aplikācijas, neko vairāk!