Balta - Slikts serviss.
Vakar 07.04.2019 nopirku apdrošināšanu Okta auto, atsūtīto polises rēķinu atmaksāju internetā.
No rīta braucu uz darbu 08.04.2019. Veiksmīgi aizbraucu. Atnāk paziņojums kad jums ir beigusies apdrošināšana no Csdd. Zvanu uz baltu 11.30, lai noskaidrotu kas notiek? Tur paņēma visu informāciju un teica kad rosināšot šo problēmu un atzvanīšot ls visu būs kārtībā.
Apnika gaidīt ap 14. Zvanu un prasu kas par lietu man joprojām nav aktīva apdrošināšana, par laimi tur sēdēja cilvēks kurā kautko sajēdza no polises atjaunināšanas un pagarināja mana polisi! Iespējams kad turpmāk nesadarbošos ar šo kompāniju!
Komentāri (1)
Labdien!
Paldies par ierakstu - Jūsu pieredze un atgriezeniskā saite mums ir ļoti svarīga. Esam izskatījuši konkrēto situāciju un informējuši Jūsu apdrošināšanas aģentu. Nedēļas nogalē veiktu maksājumu apstrāde bankā var aizņemt vairāk laika, kas var ietekmēt polises aktivizāciju.
Ja Jums ir vēl kādi jautājumi, nepieciešama palīdzība un vēlaties, lai ar Jums sazināmies, aicinām mūs informēt, rakstot uz e-pastu [email protected] vai apstiprinot komentārā šeit.
Ar cieņu
BALTA