Balta - Slikts serviss
Pēc ceļu satiksmes negadījuma, kurā es tiku atzīts par cietušo, nodevu transportlīdzekli apdrošinātāja (balta) piedāvātajā autoservisā PSL (Valmierā).
Saņemot a/m no remonta secināju ka ir veikts nekvalatīvs remonts. Sākotnēji serviss piekrita novērst nepilnības, bet pēc tam atbildēja ka visus defektus nenovērsīs jo Balta neapstiprina papildus tāmi (darbus). Pēc tam baltas piesaistītais eksperts Raivis Strauts nolēma izbeigt komunikāciju un neatbildēt uz telefona zvaniem. Tika piesaistīts Vilnis Zanders AAS BALTA Galvenais sauszemes transportlīdzekļu eksperts . Vilnis pēc 1.5mēnešu sarakstes paziņoja ka servis PSL ir ateicies novērst savus nekvalitatīvi paveiktos darbus. Piedāvāja atsūtīt balta ekspertu lai pārliecinās ka tiešām ir veikts nekvalitatīvs remonts. Lieki teikt ka bildes pēc remonta bija pats serviss jau pievienojis pie manas lietas balta aplikācijā. Tad piesaistija citu servisu lai novērš pirmā servisa nekvalitatīvi paveikto darbu. Otrs serviss uzņēmās paveikt šo darbu, bet pēc tāmes iesniegšanas sākās klusuma brīdis. Sāku interesēties kas par lietu , bet no baltas puses sākās laika novilcināšana un tad pēc 2,5mēnešu klusēšanas atkal parādijās pirmais servis PSL kurš tomēr ir gatavs novērst savus nekvalitatīvos remonta darbus.
Šeit secinājums ir viens ,ka balta un šis serviss ir uz vienu roku. Jo balta nedeva vairs iepēju man veikt remontu pie otra servisa kuru paši man bija piesaistijuši. Situācijā kad PLS pats atsakās novērst savus nekvalitatīvos darbus un 2.5 mēnešus es braucu ar auto kuram taisās tikai 3 durvis un ir visuāli defekti.
Kā teica baltas pārstāve-nu norij to krupi un ved uz PSL. Kad piekritu tad atkal no servisa sākās kaulēšanās par veicamajiem darbiem. Iesaistot LTAB sāka šī lieta iet uz priekšu.
Bet tad serviss ateicās novērst vienu ļoti nekvalitatīvi veiktu vietu (slieksni). Balta eksperts Vilnis Zanders pieņēma kārtējo lēmumu ka tas nav jānovērš un nostājās servisa pusē. Pēc atkārtota LTAB iesaistīšanas momentāli pieņēma lēmumu ka ir jānovērš un jālabo ši vieta. (bildes)
Esmu vairākas reizes zvanijis balti, sūtijis epastus lai izkaidro kāpēc man bija nu jau 4 mēnešus jācīnas pierādīt acīmredzamu nekvalitatīvu darbu.
Esmu prasijis lai sniedz skaidrojumu par Viļņa Zandera (eksperta) pieņemto lēmumu pamatotību, jo acīmredzmi neiedziļinās un pat neapskatas bildes kur viss ir acīmredzams. Bildes kuras ir baltas aplikācijā. Bet AAS balta jau 3 nedēļas nevar atrast īstos vārdus lai paskaidrotu šo situāciju.
Mans secinājums ir ,ka serviss ar apdrošinātāju ir uz vienu roku un pārbauda klienta pacietību.
Tagad a/m ir novērsti defekti, darbus veica PLS un tas aizņema 7 dienas.
Bija jācīnās ar Baltu un viņu ekspertiem 5 mēnešus, lai novērstu acīmredzamus defektus ko jau sākotnēji atdzina serviss.
Valmierieši pēc šis pieredzes varat izvērtēt vai vedīsiet labot a/m virsbūvi PSL (Valmierā)
Un uzmanaties ja jums tiek nozīmēts Vilnis Zanders kurš atļaujas apvainot, melot un neuzņemties atbildību par pieņemtajiem lēmumiem.
Labdien!
Paldies par atsauksmi. Jūsu pieredze un atgriezeniskā saite mums ir ļoti svarīga!
Esam veikuši rūpīgu minētās situācijas izpēti un sazinājušies ar Jums personīgi.
Ar cieņu
BALTA
Komentāri (1)
Cik normālā servisā prasīts, vienmēr iesaka paņemt naudu un taisīt pašam vai sev zināmā servisā. Tad gan noņem, it kā, pvn, bet cipars tāpat sanāk labs. Vienreiz jau saņēmu par līdzīgu komentāru daudz mīnusu, bet tas ir no cilvēkiem, kas nobrauc gada laikā 2 k līdz veikalam pēc bulkām un nepilngadīgiem elektro skūteristiem.