Balta - Nepamatots atteikums (Veselības apdrošināšanas gadījums)
AAS ļoti patīk iekasēt naudiņu, taču tiklīdz ir jāizmaksā atlīdzība, tā izdomā jaunus noteikumus un nespēj iedot atsauci, lai ar konkrētiem punktiem iepazītos (garantēt nevaru, taču esmu droša, ka šādu atrunu noteikumos nav) - pārlasīju un neatrodu, konsultants vienkārši pārtrauc sarunu, jo nespēj atbildēt.
Manā gadījumā - ja tiek veikta operācija, ko balta pēc noteikumiem neapmaksā, tad arī netiek apmaksāta uzturēšanās stacionārā, taču, ja tiktu veikta procedūra, kas pēc noteikumiem ir apmaksāta, tad arī papildu pakalpojumi tiktu daļēji vai pilnībā apmaksāti...
Cik vien būs manos spēkos - pēc iespējas izvairīšos un ieteikšu paziņām izvairīties no šī apdrošinātāja, līdz šim pie bta un ergo šādas problēmas nebija bijušas.
Labdien!
Paldies par atsauksmi. Jūsu pieredze un atgriezeniskā saite mums ir ļoti svarīga!
Vēlamies informēt, ka, sazinoties ar mums telefoniski, atbildes uz jautājumiem par sensitīviem datiem tiek sniegtas ierobežotā apjomā, ievērojot Vispārīgās datu aizsardzības regulas (GDPR) prasības.
Lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz e-pastu [email protected], lai mēs varam Jūs identificēt un sniegt informāciju par pieņemto lēmumu.
Ar cieņu
BALTA
Komentāri (2)
Man gan darbā bija Balta, īpašuma apdrošināšana, mašīnām, meitai veselības apdrošināšana, viss ir bijis ideāli. Kā pieteicu, ka applūdis dzīvoklis, sagaidot namsaimnieka apstiprinājumu, nauda nākamajā dienā bija kontā. Veselībai atmaksāja, visas vizītes, pat pie onkologa. Šogad darbā pārgāja uz Gjensidigi. Ģimenes ārstam tā pat jāmaksā un pēc tam jāiesniedz čeks, jo viņiem tikai elektroniski, kartiņas neizsniedz.
Jā, ar Baltu jau sen vairs nedrīkst pīties!