Balta - Slikts serviss
Veselības apdrošināšanas aprakstā nesapratu, ko tad apmaksā un kādos apmēros. Zvanīju un man teica, ka ja līgum iestādei pakalpojums pārsniedz atrakstīto limitu, tad pašam jāmaksā un jāsniedz čeks. Pēc pakalpojuma saņemšanas zvanīju vēlreiz, cita operatore teica, ka pakalpojums esot pilnībā apmaksājams un bija jāmaksā ar apdrošināšanas karti. Solīja izskatīt telefona sarunu pie čeka iesniegšanas. Beigās izlēma apmaksāt tikai limita summu, kaut gan pienākas atmaksa pilnā apmērā.
Darbinieki ne vienmēr informē pareizi. Pirms piesaki pakalpojumu, zvani uz to iestādi un dabū visas detaļas, pēc tam zvani baltai un prasi vai to atmaksās. Un jebkurā iestādē grūd virsū apdrošināšanas karti, lai pārbauda vai atmaksās vai nē. Viena godīgā dispečere teica, ka Cenas un līgumi visu laiku mainās un katru reizi jāzvana baltai, lai noskaidrotu vai izvēlēto pakalpojumu konkrēta iestādē / adresē atmaksās.
Labdien, Testa Prfils,
Paldies par Jūsu atsauksmi, tā mums ļauj labāk izprast mūsu klientu pieredzi un strādāt pie tās uzlabošanas!
BALTA Veselības apdrošināšanas klientiem pieejamo pakalpojumu klāsts ir ļoti plašs un situācija konkrētās līgumiestādēs var mainīties, tāpēc aicinām vienmēr uzrādīt BALTA veselības apdrošināšanas karti. Ja pakalpojums netiek apmaksāts uzreiz, ātri un ērti maksājuma dokumentus iespējams iesniegt BALTA mobilajā lietotnē.
Jautājumu gadījumā aicinām sazināties ar BALTA atlīdzību speciālistiem, rakstot uz [email protected] vai pa tālruni +371 675 333 75.
Ar cieņu
Jūsu BALTA
Pievienot komentāru