www.sudzibas.lv BALTA Negodīga komercprakse, klientu maldināšana

Balta - Negodīga komercprakse, klientu maldināšana

Brīdinu neapdrošināt īpašumju pie Baltas apdrošināšanas. 12 gadus biju uzticīga kliente, kopš uzbūvējām māju, un pirms gada, kad notika neiedomājamais - ugunsgrēks, galvenais, ko balta darīja bija meklēja iemeslu neizmaksāt atlīdzību nelaimes gadījumam. Tik aukstu, necilvēcisku, aprēķinātu rīcību grūti aptvert. Zaudēts ir daudz, māja, manta, Veselība, nervi un cīņa vēl ilgi turpināsies tiesā.
Izlasiet savu polisi uzmanīgi, jo baltas polise ir sagatavotā tā, lai atteiktu atlīdzību 99% no gadījumiem. Citi apdrošinātāji Latvijā neizmanto tik klaji negodīgu komercpraksi.

15.06.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no AASBALTA Pārstāvja atbilde 21.06.2021

Paldies par Jūsu atsauksmi! Mums žēl, ka esat saskārusies ar negatīvu pieredzi.

Atlīdzību izmaksā vienmēr balstāmies noslēgtajā apdrošināšanas līgumā un tā nosacījumos.

Latvijas iedzīvotāji jau 17 gadus novērtējuši BALTA kā godīgāko apdrošinātāju – skaidri un saprotami noteikumi, augstas kvalitātes apkalpošana un atbalsts neparedzētās situācijās ir mūsu prioritāte. Par to liecina arī izmaksāto atlīdzību apmērs – pagājušajā gadā privātā īpašuma atlīdzībās izmaksājām vairāk nekā 4,3 miljonus eiro.

Aicinām ar mums sazināties, lai atkārtoti varam izskaidrot apdrošināšanas atlīdzības atteikuma iemeslus.

Papildināts Kaija Ozola 17.07.2021

Pārskatot citas sūdzības pret Baltu, saprotu, ka ievietotā atbilde ir standarta sagatave. Tieši tāda ir arī Baltas attieksme pret saviem klientiem - standarta atbildes, ar mērķi "atšūties". Ja Jūs būtu iepazinušies ar manis iesniegto sūdzību, tad zinātu, ka vairāk kā gadu cīnos par taisnību un mērķi pierādīt Balta apdrošināšanas sistemātisku negodīgu komercpraksi.

K

Komentāri (5)

O Olga Zablocka 20.05.2021
Krāpšana, zādzība, atlīdzības neizmaksāšana

Neizmaksā atlīdzību. Īpašuma apdrošināšana. Naudu paņem, bet kad notiek nelaime izsaka ka atlīdzību neizmaksās. Ja vēlaties tiesāties vai izmest naudu, tikai tad var izmantot Balta pakalpojumus.

Sudzibas.lv Admin 17.08.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Sudzibas.lv Admin 17.08.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

K Klients 14.12.2021

Piekritu kad ir jaizmaksa atlidziba balta velk garuma un mekle visadus iemeslus lai tik neizmaksatu

K Kaija Ozola 29.12.2021

Laikam, ka gadu mija ir apdrošināšanas polises atjaunošanas laiks, jo vairāki cilvēki, gan pazīstami, gan nepazīstami, man raksta un lūdz padalīties ar #BALTAIRMELNA pieredzēto, ko ņemt vērā un, lai iesaku ar ko apdrošināt savu īpašumu.
Ko pārbaudīt apdrošināšanas polisē:
1. "Vainīgais" - BALTA apdrošināšana meklē kurš ir vainīgs jebkuram nelaimes gadījumam un, ja nav iespējams noteikt cēloni - apdrošināšanas polises ņēmējs vainīgs.
2. Mantu vērtība - BALTA apdrošināšana aprēķina nolietojumu un nelaimes gadījumā, cietējs (Baltas polises ņēmējs) saņems mazu procentu no mantu vērtības. Līdz ar to, ja liela daļa no iedzīves tiek bojāta, izmaksātā atlīdzība segs minimalu daļu no tās atvietošanas.
3. Prettiesiska likuma interpretācija. BALTA apdrošināšana atkārtotI, apzināti un tikai savās interesēs interpretēja tiesību normas, kura rezultātā atteica izmaksāt atlīdzību. Jautā, jautā un vēlreiz jautā apdrošinātājam par iespējamiem nelaimes gadījumiem saistībā ar īpašumu (elektrība, dūmvadi, ūdens, utt)
4. Izmaksas. Neizvēlies apdrošinātāju, jo tiek piedāvātas dāvaniņas vai lētas polises. Cīņa ar negodīgu apdrošinātāju ir ļoti dārgs un garš process. Uz to arī viņi cer. Ka mazais cilvēciņš neizturēs cīņu par taisnību un uzdos.
5. Skursteņi un dūmvadi. Ja nekustamā īpašumā ir kamīna skurstenis, tad esi informēts par šiem noteikumiem, kuri nosaka cik tuvu/tālu skurstenis var būt no degtspējīgām virsmām: LBN 231-15 un Būvnormatīva 48. punkts. Vienkāršā valodā, skursteņražotāju noteiktie attālumi no degtspējīgām virsmām ir noteicošais.
Kurus apdrošinātājus iesaku?
If Apdrošināšana un Swedbank Latvia.
Galvenie iemesli:
- abi paredz, ka ja ir bijis nelaimes gadījums (nav ļaunprātība), atlīdzība tiek izmaksāta, jo tas ir NELAIMES GADĪJUMS.
- abi paredz, ka manta tiek apdrošināta ATJAUNOŠANAS VĒRTĪBĀ atlīdzība izmaksāta mantu atjaunošanas vērtībā.
Lai mūsu briesmīgā pieredze, ar BALTA apdrošināšana, kad ģimenes mājā izceļas ugunsgrēks un apdrošinātājam ir pilnīgi vienalga, kalpotu citiem, lai aizsargātos no līdzīgas pieredzes.
Dalaties ar šo ziņu!

Zini savas tiesības un cīnies par tām!
Sekojiet: Facebook lapai: #Apdrošināšanu nelaimes

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes