Balta - Krāpšana, nekvalitatīvs serviss, nekvalitatīvs materiāls, neatbilstoša atlīdzība.
Izvēlējos BALTA kasko apdrošināšanu, jo līgums bija smuki pārskatāms. Starp visām kasko kompānijām, BALTA cenas ziņā ir pa vidu. Pēc BALTA izvēles mani paziņas jau man teica, ka esmu iegrābies, jo no BALTA ir grūti saņemt minētos pakalpojumus. Kad tu maksā par polisi, tad viss ir kārtībā, bet kad BALTAi jāsāk segt zaudējumi, tad gan tas ir sarežģīti. Ļoti labs piemērs ir paziņa, kuram bija BALTA kasko. Viņa bmw tika apdrošināts, bez nekādiem šķēršļiem. Bet kad nācās segt atlīdzību par bmw, jo vadības bloks bija aizdedzies, tad gan BALTA uzreiz teica, ka šiem bmw modeļiem tā ir normāla parādība, tāpēc šis gadījums netiek iekļauts kasko. Tad nu man ir jautājums: kāpēc pie polises veidošanas šāds noteikums netika minēts? Kā nauda jāņem, tad viņiem stiepjas abas rokas, bet kad jāsedz zaudējumi, tad gan abas rokas kabatā.
2020. Gadā tika veikts remonts Audi A8 D3 2009. Kasko polises nr ###, lietas nr:### tika veikta priekšējo vējstikla maiņa. Auto tika aprīkots ar oriģinālo Audi vējstiklu, kas ir violetā tonī (speciāli no rūpnīcas) un tā nosaukums ir SOLĀRAIS jeb Infra Sarkanais stikls, kurš speciāli ir violetā tonī un violeto toni var redzēt, ja skatās uz stiklu no ārpuses. Violetā toņa stiklojums tika uzstādīts priekšējam un aizmugurējam stiklojumam. Auto stiklojums (visi stikli - ieskaitot durvju stiklus) ir tonēti jau rūpnīcā. Sānu logi ir dubultie ar tonējuma plēvi starp abiem stikliem. Visa šī tonējuma un solārā stikla galvenā funkcija ir nepieļaut salona uzkarsēšanos vasaras karstajās dienās, kā arī mazināt ienākošās gaismas spilgtumu un saules staru nelabvēlīgo ietekmi negurdinot acis. Kā šis arguments vispār netiek ņemts vērā?
Dotaja brīdī, kasko uzstādīja analogu stiklojumu, kurš ne tuvu nav līdzvērtīgs rūpnīcas stiklojumam.
*Pirmajā momentā redzams jau tonējums. Analogajam stiklojumam tonējuma nav. Līdz ar to tiek bojāts auto kopējais izskats un pazemināta tā tirgus vērtība. (Ja auto tiek mainīts spārns un tas tiek nokrāsots citā tonī, tad tas tiek klasificēts kā nekvalitatīvi veikts darbs, kuru ir jāizlabo). Nepietiek vien ar to, ka detaļas forma atbilst.
*Auto arī ir aprīkots ar saules paneli uz jumta (tautā saucams kā 'solārā lūka' ).
Solārās lūkas nozīme ir saulainā/karstā dienā, griezt ventilatorus auto salonā (netērējot akumulatora enerģiju), tādējādi nodrošinot auto salona dzesēšanu un iekāpjot auto, salons jau ir vēss. Tieši tamdēļ auto visi stikli no rūpnīcas ir tonēti, lai auto salons būtu maksimāli vēss un solārā lūka spētu darboties kā paredzēts.
-Analogais stikls ir bez tonējuma un saules stari uzkarsē auto priekšējo paneli un abus priekšējos benķus, līdz ar to solārā lūka nespēj dzesēt salonu jeb nefunkcionē tā, kā paredzēts un uzkarsēto detaļu (stūre, paneļa virsma un ādas beņķi)virsmas var tikt bojātas.
-Ar analogo stiklu, spoža gaisma (t.s tieši saules stari, auto gaismas naktī vai saules stari uz slapja asfalta), 'spiež uz redzi' un grūti koncentrēties uz ceļu. Lieki piebilst, ka violetais stikls visas šīs problēmas neitralizēja.
-Tāpat bez tonējuma no ārpuses skatoties auto salonā cauri priekšējo stiklu viss ir redzams kā izstādē (t.s kādas mantas man mašīnā atrodas, vai mašīnā vispār kāds atrodas). Garnadžiem pat nav jāiespringst, lai visu redzētu.
-Tādus beztonējuma, analogos stiklus var likt auto, kuriem ir parastie stikli vai bez solārās lūkas vai arī, kuru īpašnieki neredz atšķirību un samierinās ar to ko iedod.
-Pēc likuma nav atļauts līmēt nekādas tonējošās plēves uz stikla, lai imitētu uv stikla tonējumu, lai solārā lūka pildītu savas funkcijas kā arī ienākošās gaismas un siltuma samazinājums.
*Tāpat šim auto priekšējais stikls ir maksimāli bagāts ar slāņiem un komplektāciju, tai skaitā arī apsilde.
Oriģinālais stikls, kad ir aizsalis, tas atkūst vaļā minutes laikā.
Analogais stikls, kas tika ielikts nefunkcionē. (priekšējā stiklojuma apsilde nefunkcionē), tāpēc arī vēl jo vairāk apšaubu šo 'pakaļdarījuma' kvalitāti.
Bildes arī esmu sūtījis, kurās skaidri un gaiši var redzēt priekšējo vējstikla vizuālo atšķirību.
Ne visiem A8 no rūpnīcas nāk violeti tonēti (solārie) stikli. Ir oriģināli, bet nav tonēti, jo nav solārās lūkas vai pasūtījuma pēc tonētiem solārajiem jeb infrasarkanajiem stikliem.
Mollers teica, ka arī analogajam stiklam tādā gadījumā būtu jābūt violetam, ja reiz nāk no tā paša konveijera.
BALTA nav pati lētākā kompānija, un maksājot par pakalpojumu es maksāju ar reālu naudu nevis naudas izstrādājumu vai analogu naudu. Tādēļ arī vēlos saņemt to, par ko maksāju.
📍 Otrs pieteikums bija 2021. Gadā, kad kaimiņš iebrauca mana auto priekšējā spārnā, bojājot spārnu un priekšējo disku. Lieki piebilst, ka BALTA akceptēja tikai spārnu, jo tā dēvētais 'eksperts' izdomāja (tikai pēc bildēm), ka disks nav saistīts ar šo gadījumu, jo diskam ir tikai divu cm ievilkta svītra. Neies jau labot kaut ko tik nenozīmīgu. Ja viņš būtu eksperts, tad tik tiešām būtu akceptējis disku, kaut arī pats vaininieks teica, ka jā, disku arī sabojāja. Labi, disks nav liela bēda, bet nu tomēr tas parāda kādi 'eksperti' strādā BALTA.
Es no visas sirds iesaku turēties tālāk no BALTA kasko. Starp citu. Par priekšējo logu, BALTA gribēja no manis izkrāpt papildus 1000 eiro, lai es tiktu pie oriģinālo logu.
BALTA pat neatbildēja uz maniem ēpasta jautājumiem. Tik teica, ka viss ir kārtībā un nav jēgas likt oriģinālo stiklu. Kārtībā vai ne, to var pateikt tikai cilvēks ar praksi, nevis cilvēks, kurš sēž krēslā un viņam viss vienalga.
Varbūt problēma ir tajā, ka cilvēks, kas BALTA pieņem šos lēmumus ir cilvēks gados un kā man teica - 'garastāvokļa cilvēks'.
Vēl joprojām šis stikla jautājums man ir aktuāls un cīnīšos tiklīdz izcīnīšu taisnību!
Kā jau minēju, arī aizmugurējais stikls ir violets. Tātad, ja BALTAi būtu jāmaina aizmugurējais stikls, tad viņi man ieliktu atkal analogu bez tonējumu un pēc katras BALTA kasko pieteikuma/remonta reizes mans auto izskatītos arvien sliktāks un 'prostāks'.
BALTA kasko ir viss sliktākais kantoris, kuru līdz šim biju lietojis.
Es goda vārds - iesaku turēties tālāk no BALTA kasko, ja vēlaties tik tiešām būt drošs par sava auto drošību un kvalitatīvu remontu.
Pievienoju bildes ar divu veidu stikliem. Ar un bez violeto pigmentu kā arī ar analogo stiklu, kuram pat apsilde nedarbojas. Salīdzinot tonējumu, BALTA tik minēja, ka tā īsti nevar redzēt + jāņem vērā laikapstākļi. Vai logi un durvis ir vaļā vai ciet, fotografējot stiklus. Nu smiekli nāk. Kā redzams bildē. Tad sudraba auto logu fotografē kad vēlies - oriģinālais stikls būs tonēts. Protams, analogais ir kaut kāds lēts pakaļdarinājums! Bildē var redzēt divus A8 - vienam ir oriģinālais tonētais stikls, otram nav tonējuma.
Labdien!
Paldies par Jūsu atsauksmi.
Mums, BALTA, klientu pieredze un saprotami noteikumi ir patiesi svarīgi, tāpēc novērtējam Jūsu ziņu!
Mūsu kolēģi, pēc tās saņemšanas, ir veikuši rūpīgu Jūsu minētās situācijas izpēti un aktīvi sniedz atbildes uz visiem Jūsu jautājumiem.
Ja uzstādītai detaļai pēc remonta pabeigšanas ir parādījušās kādas nepilnības aicinām griezties pie servisa, kas veica remontu vai sazināties ar BALTA kontaktpersonu.
Ar cieņu un laba vēlējumiem,
BALTA
Tātad Jūs BALTA uzskatiet, ka šim nav nozīmes? Ne drošības ziņā ne komforta ziņā? Jums šis ir vienalga?
Lūdzu komentējiet katru uzskaitīto problēmu. Jo neviens no BALTA šīs problēmas nekomentēja!
*Auto arī ir aprīkots ar saules paneli uz jumta (tautā saucams kā 'solārā lūka' ).
Solārās lūkas nozīme ir saulainā/karstā dienā, griezt ventilatorus auto salonā (netērējot akumulatora enerģiju), tādējādi nodrošinot auto salona dzesēšanu un iekāpjot auto, salons jau ir vēss. Tieši tamdēļ auto visi stikli no rūpnīcas ir tonēti, lai auto salons būtu maksimāli vēss un solārā lūka spētu darboties kā paredzēts.
-Analogais stikls ir bez tonējuma un saules stari uzkarsē auto priekšējo paneli un abus priekšējos benķus, līdz ar to solārā lūka nespēj dzesēt salonu jeb nefunkcionē tā, kā paredzēts un uzkarsēto detaļu (stūre, paneļa virsma un ādas beņķi)virsmas var tikt bojātas.
-Ar analogo stiklu, spoža gaisma (t.s tieši saules stari, auto gaismas naktī vai saules stari uz slapja asfalta), 'spiež uz redzi' un grūti koncentrēties uz ceļu. Lieki piebilst, ka violetais stikls visas šīs problēmas neitralizēja.
-Tāpat bez tonējuma no ārpuses skatoties auto salonā cauri priekšējo stiklu viss ir redzams kā izstādē (t.s kādas mantas man mašīnā atrodas, vai mašīnā vispār kāds atrodas). Garnadžiem pat nav jāiespringst, lai visu redzētu.
Pievienot komentāru