A/S Balta - Lēmums lietā
Baltā ir divi eksperti, abus sauc Lauris, te ir stāsts par Lauri Zemvaldu, kas atteica apdrošināšanas lietu par bojātu priekšējo lukturi, liecinieka klātbūtnē pateica arī īsto iemeslu, ka ja būtu lietots lukturis, tad arī neatteiktu, bet tā kā jāliek jauns, tad atsakot un slēdzienā ierakstīja, ka lukturis bojājies no vecuma, lai gan Baltas pārstāvētais serviss apgalvoja, ka ir mehānisks bojājums, CSDD maiņas vecākais arī to apliecināja, kā arī Mazdas salona speciālisti, kurā pirkts auto, arī apliecināja, ka mehānisks bojājums. Tā lūk čakarē Lauris, laipni lūgti Baltā. Es viņiem vairs nemaksāšu ! Domāju, ka vērsīšos tiesā, būtu vismaz neizteicies klienta klātbūtnē tik klaji, bet tāda ir Baltas kultūra.
Komentāri (5)
es atvainojos par savu nezināšanu, bet, ko nozīmē mehānisks bojājums?
tas ir tad, kad ar dzelzs bomi iedot pa čerdaku !
kādā veidā bojājums radās?
Man šķiet, ka tur visi experti ir kompānijai vai arī kompanijām zem papēža. Ne-kā savādi nevar izskaidrot zemos vērtējumu kurus aprēķina pēc kādas īpašas formulas "neatkarīgie" eksperti. Domāju, ka vajag vienkārši šeit rakstīt konkrētus gadījumus un minēt summas lai citi lietotāji var objektīvi vērtēt it-kā neatkarīgo cilvēku darbu.
Man arī ir ļoti slikta atsauksme par šo personu. Tikai tagad viņš strādā Gjensedige, tā kā nevienam neiesaku tur ņemt vismaz Kasko. Stāsts ir garš, ja kādam interesē detaļas, droši rakstiet privāti. Bet visa problēma ar šo personu sākās tad, kad serviss nepiekrita pirmajam Laura izmaksu piedāvājumam. Tad tika sacerētas pasakas, par “nogurumu”, lai vispār neko neizmaksātu.