Baby Store - Klientu mānīšana
Iegādājāmies bērnu ratus internetveikalā.
Izvēlējāmies tieši šo veikalu, jo mājaslapā norādīts, ka prece atrodas noliktavā un to var saņemt 2-3 darba dienu laikā. Nopērkam, samaksājam. Atnāk e-pasts, ka krava ienāks tikai pēc vairāk nekā nedēļas un tikai tad tiks nodota kurjeram. Saprotu, ka šajā pandēmijas laikā viss ar piegādēm kavējas, liels noslogojums, bet esmu nokaitināta, jo šie paši rati citā internetveikalā bija lētāki un piegāde minēta vēlāk. Mēs izvēlējāmies šo internetveikalu un samaksāt dārgāk, lai preci varētu dabūt ātrāk. Pilnīga klientu maldināšana. Neko mainīt nevar, bet mācība būs un šajā veikalā iepirkties vairs neplānoju. Esiet uzmanīgi!
Pielikumā pievienoju bildes no internetveikala par pasūtītājiem ratiem, kur norādīts, ka var saņemt 2-3 darba dienu laikā un 7 Vienības atrodas noliktavā.
Labdien! Pateicamies Jums par ievietoto atsauksmi par mūsu veikalu, tā palīdz mums uzlabot mūsu servisu. Saprotam Jūsu sašutumu par preču piegādi, taču minētais piegādes laiks un preču daudzums mājaslapā ir tikai aptuvens un tam ir informatīvs raksturs(to var izlasīt mūsu mājaslapā zem preču pieejamības). Mums ir ļoti žēl, ka piegādes laiks Jums likās ilgs, un vēlamies šo situāciju labot. Mēs ļoti lūdzam Jums atsūtīt savu pasūtījuma numuru un telefonu uz e-pastu: [email protected]
Paldies, ka palīdzat mūsu veikalam kļūt labākam!
Pateicamies Jums par Jūsu pacietību!
Pievienot komentāru