www.220.lv - Slikta prece
Nepērciet nekādas preces internetveikalā 220.lv. Preces ir nekvalitatīvas, neorģinālas un neatbilst atēlā redzamajām. Arī es iegādājos internetveikalā 220.lv telefonu samsung kurš sabojājās trīs mēnešu laikā, aizsūtīju atpakaļ ar klāt pievienotu vēstuli ka gribu saņemt naudu atpakaļ, kad neviens nelikās ne zinis es sāku zvanīt un sūtīt e-pastu, tā viņi marinēja to telefonu trīs mēnešus un tad nekaunīgi man pazvanīja un teica ka man viņš ir jāizņem jo esot pagājis pus gads un viņi vairs naudu neatmaksājot. Nu ko varu teikt - apkalpošanas personāls slikts un nelaipns, viņiem vispār neinteresē ja rodas problēma ar pārdotajām precēm, visas pretenzijas tiek ignorētas, galvenais ir tos mēslus pārdot un par pārējo vairs nelikties ne zinis. Cilvēki nepērciet neko tajā pretīgajā veikalā 220.lv, es ļoti ceru ka viņi drīz nobankrotēs... P.S. telefons kuru es nopirku vispār nelīdzinājās šī telefona orģinālam, arī lietošanas pamācība nebija ne latviešu ne angļu valodā - viss bija poliski... un kur viņi tādus mēslus izrok...
Komentāri (34)
IESAKU JUMS INGA VERSTIES TIESA, JO AR KADAM TIESIBAM 220.LV MAINIJA TO EKRANU TAM TELEFONAM, JA KA VINI APGALVO KA SANEMOT TO TELEFONU VINAM NEBIJA PIEVIENOTS NEVIENS DOKUMENTS, JUS PAR TO PRECI ESAT MAKSAJUSI SAVU NAUDU UN TIKAI AR PRECES IPASNIEKA PIEKRISANU 220.LV VAREJA SAI IERICEI KERTIES KLAT. UZSKATU KA 220.LV DARBINIEKIEM IR LOTI NEOBJEKTIVA ATIEKSME PRET SAVIEM NU JAU ''BIJUSAJIEM'' KLIENTIEM, JO TAS KA SIE CILVEKI SEIT RAKSTA SAVU NEGATIVO PIEREDZI IR TIKAI UN VIENIGI JUSU 220.LV DARBINIEKU VAINA. NESAPROTU KAPEC KLIENTAM BUTU NESKAITAMAS REIZES JAZVANA UN JARAKSTA E-PASTS, TAS TAK IR JABUT 220.LV DARBINIEKU INTERESES LAI KLIENTI BUTU APMIERINATI, ES PATS STRADAJU DIEZGAN LIELA KOMPANIJA UN MAN ARI IR DARBS AR KLIENTIEM, BET MUMS NEKAD NAV BIJUSI TADA ATIEKSME PRET MUSU KLIENTIEM, IR SANAKUSAS ARI DOMSTARPIBAS BET VIENMER TAS ATRISINAM KLIENTAM PAR LABU, JO MUMS IR SVARIGI MUSU KLIENTI.
Ingabrice - vai nav nožēlojami nomainīt savu segvārdu uz Santis V. un rakstīt nomelnojošus komentārus par Latvijā jau ilgstoši darbojošos uzņēmumu? Pēc šīs komentāru apmaiņas izskatās, ka uzņēmumam ir taisnība.
220.LV IR SLIKTAKAIS REITINGS, NEBRINOS KA VINI KERAS PIE SADAM METODEM...
Baigais uznemums, meslu bedre...
abc1235- nav nožēlojami reģistrēties sūdzībās ar vēlpietam neorģinālu niku, kā abc 1235, un uzrakstīt tikai 220.lv attaisnojošu sūdzību tieši pie klienta, kurš 220.lv acīm redzami bojā reitingu un stāsta tādā gadījumā patiesību?
te jau pie citām sūdzībām par 220.lv uzrodās 220.lv aizstāvji, ar nepārdomātiem nikiem kā " ģetrūdes.." un kkas tamlīdzīgs, kas saistīts ar 220.lv, un SPECIĀLI piereģistrējās, lai padraudētu kā piem. vienā draudēja ar IP adrešu uzzināšanu, citā arī aizstāvēja 220.lv sakot to, ka tai klientei bez pārbaudēm apmainīja riteni un ko tur vēl. neviena cita sūdzība, nekas, tikai vai draudēšana, vai 220.lv aizstāvēšana.
Ka tik šitiem visiem nevajadzētu pārbaudīt IP adreses. tiešām jūs, no 220.lv esat tik tupi? vai kas jums ir? arī tas vārdu salikums " latvijā ilgstoši darbojošos uzņēmumu" arī no 220.lv copy paste materiāliem, jo viņiem liekas, ka ja ilgi darbojās, tad jau baigi uzticami uzreiz. tas ir attaisnojums visām viņu kļūdām. ka viņiem daudz cilvēki, vai ka piegādātājs nepiegādā, a citur komentāros saka ka preces pasūta tikai no uzticamiem piegādātājiem, a tad kad kkas noiet greizi, vaino piegādātājus. Tad sakiet kas tā par firmu, tad lai pa viņiem raksta sūdzības nevis par jums.
atbildiet uz manu komentāru. neignorējiet.
Liiga Dzheina- man nav vispaar nekaada sakara ar 220.lv, bet te vienkaarshi izskataas, ka Brices kundze negrib braukt peec sava telefona, grib tikai nomelnot uznjeemumu, kursh maksaa nodokljus. Protams, ka te suudzibas.lv- diskuteet ir pilniigi nevajadziigi, jo ja kaadam ir pretenzija, tad jaaveershas attieciigajaa iestaadee, nevis te.
Ta vien oz abc1235 pec 220.lv darbinieka, tad zini pec si telefona pakal nebrauksu, jo es nekad nesmu lugusi 220.lv so telefonu labot . Aizsutot telefonu atpakal pija pievienota vestule ka velos naudu par to braki sanemt atpakal, ari neskaitamas reizes zvaniju un sutiju e-pastu, ta ka ja vini pasi savas nolaidibas pec ari so vastuli pazaudeja, bet vis ticamak izmeta, tad to no ka sis telefons tika sanemts vini noteikti zinaja ka neka uz nosutita iepakojuma ir noradits sutitajs un sutitaja adrese, ta ka stulbais 220.lv - beidz pust miglu . Ggibu pabridinat citus cilvekus, ja esat iegadajusies internatveikala 220.lv nekvalitativu preci un ta pati no sevis sabojajas nekavejoties zvaniet uz PTAC un pildiet tikai vinu noradijumus, nekada gadijuma nesazinieties ar internetveikala 220.lv darbiniekiem, un nekada gadijuma nepildiet vinu noradijumus, tad naudu atpakal par nekvalitativajam precem nedabusiet, ka tas ir noticis mana gadijuma.
ingabrice
tu esi Slikts cilvēks ;) (idiote)
ingabrice
tu esi slikts cilvēks ;)
Kaut kur protams ir sava taisnība gan vienam gan otram.
Tāpēc informatīva ir šāda lapa pirktletak.blogspot.com
Īsi un konkrēti pateikts, par internetveikaliem.
Un atgādināšu veikali neražo preces.
Telefonu nestrādājošas kopijas tirgo tikai ss.lv nevis internetveikali. Vismaz redzējis neesmu.
Ja precei ir CE sertifikāta marķējums tad arī nav jābaidās, jo prece paredzēta eiropas valstīm.
Vienīgā problēma, kad reģionāli stulbais Android nav pilvērtīgs ar valodām vai atjauninājumiem. Bet labi, kad paņēmāt Samsung nevis kādu Gsmart vai Prestigio..
Garantijas centri mums Latvijā ir un neatkarīgi no tā kur pērkat telefonu, telefonu labis tik ilgi cik tas būs norādīts Servisa normatīvajos aktos un tik cik to pieļauj PTAC
Santis V. piedod, bet izklausies pēc plānprātiņa. Cik maksā tiesu izdevumi un cik telefons?
Vēl viena lieta. Tiem kam viss kārtībā reti kad šādi runā vai raksta kaut ko, tāpēc vērtēt pēc tā, kad daudz sūdzību, nav onjektīvi. Šis portāls pieņem tikai sūdzības. Parādat man vienu lapu kir tik pat intensīvi cilvēki taksta labus vārdus un par to tik čakli runā.
Ja nu mazums atradīsiet, tad pirmais ko teiksiet, Veikals pats uztaisījis viltus profilus :D pasakiet ka tā nebūs!
jureits 2 - tu esi veeel lielaks idiots - saprotamas 220.lv darbinieks, ta ir tipiska vinu atieksme.
Es vairākas reizēs pasūtiju 220.lv nepieciešmas man mantas. Pedējais ko pasūtīju - fēns. Pēc 2 stundam man atzvanīja meitene, pateica ka tada modeles nav un piedāvāja pat labāku ar atlaidi lai man nebija neko maksāt papildus.
un līdz šīm arī nebija nekādu problēmu ar viņiem
Labdien, pukesrokas. Paldies par Jūsu komentāru. Mēs darām visu, lai ikviens mūsu klients būtu gandarīts un apmierināts iepērkoties 220.lv, kā arī aicinam visus savus klientus atstāt atsauksmi http://uzslave.labsserviss.lv/
Jūsu viedoklis mums ir ļoti svarīgs!