www.220.lv - SILTI NEIESAKU 220.lv internet veikalu
Cilvēki, silti neiesaku iepirkties interneta veikalā 220. Lv par garantiju varat aizmirst. Piegāde ar tur viņiem ir slikta,tad ir tad nav uz vietas. Tik liek gaidīt un beigās pasaka,ka tomēr nav pieejams. Nekādā gadījumā neveiciet priekšapmaksu. Saprotams,ka cenas ir lētākas kā veikalos. Labāk tomēr piemetat tos pāris eiro klāt un nopērkat veikalā. Vismaz kāda garantija un kvalitāte. Polijas preces tur vien ir!!!
Komentāri (44)
aizmirstāt piebilst, ka jūs piedāvājat arī PAŠI atteikties no pasūtījuma piegādes, samelot, ka pasūtījums ir veikts, un ka tas tiek vests, un ja netiek piegādāts laicīgi, pasūtījums tiek pārlikts uz citiem termiņiem, un tos jūs arī varat atcelt un nepiegādāt preci !!! UN TAD, likumdošana paredz, ka 30 dienu laikā viņi atgriež naudu, nevis solīto 14!!!
kāpēc aizmirstat piebilst tik bieži notiekošas lietas? tas nav viens vai divi pasūtījumi gadā, tas noteikti notiek katru dienu, un to jūs aizmirsāt piebilst!!!
kāpēc tik būtiskas lietas tiek aizmirstas?
"220-krapnieki ."
Neesmu saskāries ar šādām problēmām, kaut gan esmu veicis vairākus pirkumus 220.lv.
Vienīgais, kā jau pieminēju, ir garās rindas, jo acīmredzot, darbinieki ir nodarbināti ar to, ka tiem ir jāseko līdzi ko par viņiem raksta internetā, nevis lai pēc iespējas ātrāk apkalpotu klientus:)
Par sevis pozicionēšanu -vai nemitīgā "akciju" izsludināšana nav sevis pozicionēšana, kā lētākais interneta veikals?
Piemērs 220.lv superakcija "Šausmīgi zemas cenas" 27.10.14-02.11.14 pirmā prec ko izvēlējos -http://220.lv/lv/smarzas/viriesu_smarzas/tualetes_udens_davidoff_silver_shadow_altitude_edt?id=80276
un tā pati prece salīdzini.lv http://www.salidzini.lv/search.php?q=Davidoff+Silver+Shadow+EDT+50ml, žēl tos nelaimīgos, kuri iepirkās pa "* 220.lv iepriekš lietotā cena " ;)
NU PZD ELLE RAUJ SITO KANTORI. BRIINOS KA VINS VEEL PASTAAV. MANI PIRMS 10 GADIEM VINI GRIBEEJA APCAKAREET, BET ES APCAKAREEJU VINUS. UN OF COURSE, TIKAI NALIKAA TGD JAMAKSAA VISUR, JA NEE, PASI SUUKAASIET SEV...
un komentee tur kaut kaads slims galvaa, DAUNIS, 20+, BLAD SMADZENJU VIETAA-SUUDI. UN SANEM SAVUS 200 EURO.
Visu pirms -
Labdien, krapnieki-220 jeb Līga!
Paldies par Jūsu viedokli, vēlamies velreiz uzsvērt, ka Jūsu problēma jau sen tika pilnībā atrisināta 22.09.2014. Ja Jums tomēr palika kādi jautājumi, lūdzu vairāk informācijas meklējiet http://likumi.lv/doc.php?id=62580, kur Jūsu variet detalizēti iepazīties ar visiem punktiem, ko paredz distances līguma.
Veiksmīgi!
Labdien, Voldemorts Fon Poters!
Mēs aktīvi strādajam, lai mazinātu klientu rindas veikalā - uz doto brīdi vidējais gaidīšanas laiks ir ap 8 minūtēm. Tuvākajā laikā tiks papildinats veikals ar jauniem darbiniekiem, lai gaidīšanu maximali minimizētu.
Runājot pat akcijām - mēs klientiem radam apstākļus katru dienu pie mums iegādāties izdevīgus piedavājumus, līdz ar to mūsu uzdevums ir strādat pie aktuāliem piedāvajums ik dienu. Interneta veikals 220.lv nekad sevi nav pozicionējis, kā lētāko interneta veikalu.
Tāpat Cien. Santachixx!
Jūs savos komentātos izmantojiet necenzētus vārdu, kā arī paužiet tekstus, kas ir apmelojoši. Interneta veikals 220.lv ir apzinīgs nodokļu maksātājs un klientiem piedavā dažādu veidu apmaksu: skaidra naudā veikalā vai caur kurjeru, ar karti veikalā, bankas pārskaitījumu, kā ari banklink iespējas asadarbība ar lielākajām bankām Latvijā.
Lūgums neveikt apvainojumus adresētus mūsu darbiniekiem, jo tas nav pieklājīgi.
ar cieņu
Interneta veikals 220.lv
A ES SAVUKART VELOS 220 PATEIKT KA MAN BESI JUSU REKLAMAS. KO JUS BAZATIES VIRSUU KAA NOGRIBEEJUSIES KUCE AR SAVAM DEBILAJAM UZBAZIGAJAAM KA SUDU MUSA, REKLAAMAAM VISOS SAITOS??? KAS JUMS KLIENTU TRUKST, KO VEEL NEESAT PASPEJUSI APKAAST? BET ATZIISOS JUMS, ES JUSU REKLAMAS NESKATOS . UN ATCERIETIES, NEVIENAM NEIETEIKSU JUUSU DAARGO BORDELI.
man skiet ka atbildees komentee robots nevis cilveeks. nozelojami. kladzinat vienu plati, ja skaidri redzama klientu negatiivaa pieredze un attieksme pret jums. jus atri vien nogrimsiet, pieminiet manus vaardus!!!
Cien., urlaikunjaidurai!
Ikvienam cilvēkam ir tiesības paust savu veidokli, taču tas ir neētiski pret jebkuru sabiedrības daļu runār ar tik necenzētiem vārdiem. Runājot par mūsu reklāmu - mēs nespiežam Jums uz to skatīties. Mūsu reklāma parāda ikvienam, ka iepirkšanās interneta veikalā ļauj ietaupīt naudu.
Kafeandtee - mūsu komentarus neraksta roboti. 220.lv vienmēr cenšas atrisināt problēmas vai jautājumus, ja tādi rodas, tomēr pēdējā laikā esam saņēmuši daudz nepamatotu komentāru, līdz ar to aicinam ikvienu klientu pēc iespējas ātrāk atsūtīt pasūtījuma numuru šeit vai uz [email protected], pretējā gadījumā nevarēsim palīdzēt un situāciju atrisināt un uzskatīsim komentāru par nepamatotu
ko jus varat dirst. jus SPIEZAT UN VEEL KAA UZBAAZATAIES kaa nogribejusies kuce man virsuu ar savam debilajaam reklaamaa. juus par vinjaam maksaajat, un tada veidaa, es vari pieradiit, ka MAN UZSPIEZAT, skatiities juusu suudainaas reklaaamas. un neko jusu veikalaa nevar neviens ietaupiit, juus tikai iznaak gribat apzagt klientus, jo to pierada juusu lidzsineejaa komunikaacija un prakse, kas atspogulojas sii portala suudziibaas. es neko neizdomaaju, un nevajag mani apvainot, jo viss ko rakstu, ir reaalie fakti, un juus to noliegt nevarat un nevareesiet.
ja jusu atbildes neskircelee robots, tad man jautaajums, vai dzivs cilveeks, saadi speetu atbildeet apcakareetajiem, klientiem??? vai saadu cilveeku nevar nosaukt par robotu? manupraat, VAR.
uzskatu, ka neviena sudziba seit nav ""nepamatota"". dumu bez uguns nav.turklaat tik daudz reaalu faktu. tatad jus apzinaati cakareejiet cilveekus.
pasutijuma nr un neko es jums nesutiisu, varat to tikai ziileet.
Labdien, neeeeeeeee220!
Visu pirms aicinam Jūs nerakstīt komentārus ar tik necenzētu valodu - tas nav ētiski.
Vēlamies arī Jūs informēt, ka mūsu komentārus neraksta roboti. 220.lv ! Interneta veikals 220.lv Latvijas tirgū darbojas jau vairāk kā 11 gadus - mēs vienmēr cenšas atrisināt problēmas vai jautājumus, ja tādi rodas, tomēr pēdējā laikā esam saņēmuši daudz nepamatotu komentāru, līdz ar to aicinam ikvienu klientu pēc iespējas ātrāk atsūtīt pasūtījuma numuru šeit vai uz [email protected].
Ja Jums nav vēlēšanās dalīties ar mums ar Jūsu pasūtījuma nr., Jūsu sūdzība ir uzskatīta par nepamatotu. Ja Jūs pārdomāsiet - dodiet mums ziņu.
ar cieņu
interneta veikals 220.lv
Labvakar!
Tuvojoties 1. septembrim (augusta pēdējajā nedēļā) nolēmu savai pirmklasniecei pasūtīt rakstāmgaldu - izvēlējos, aizpildīju pieteikuma formu, saņēmu atbildi, ka pasūtījums ir pieņemts apstrādei un prece tikšot piegādāta 14 dienu laikā. Oktobra sākumā zvanīju uz 220.lv klientu centru, lai noskaidrotu, kur kavējas pasūtītais rakstāmgalds, uz ko tika sniegta atbilde, ka radusies kļūda un preces piegāde nebūšot iespējama. Uz manu jautājumu - kad kāds no atbildīgajiem darbiniekiem par to bija plānojis paziņot man, atbildē saņēmu daudzsološu klusumu un pēc tam piedāvājumu izvēlēties citu preci viņu veikalā. Atbildēju, ka šāda iespēja mani tomēr neinteresēs.
Toties pagājušajā nedēļa saņēmu zvanu no 220.lv konsultantes ar informāciju, ka pasūtītais rakstāmgalds tomēr esot piegādāts un es varot ierasties viņam pakaļ (pēc gandrīz 3!!! mēnešu gaidīšanas - vai nav apbrīnojami? :) )...
Par savu paziņojumu, ka pasūtījums tomēr vairs nebūs aktuāls saņemu aizvainotā balsī izteiktu piezīmi, ka vajadzētu izvērtēt to, vai prece ir nepieciešama pirms pasūtījuma veikšanas.
mjā, tad jau 220.lv ir nokrities no zema līmeņa kompānijas uz katastrofāli zemu līmeni.
tāda necieņa un vispār attieksme kopumā pret klientu ir kaut kas neiedomājams, tikai 220.lv tās liekās tādas normālas situācijas, standarta, nekas traks.
Kā nav kauna pēc tam, kad pasaka, ka nebūs, zvanīt un piedāvāt kaut kur noklīdušu galdu, par kuru jau cilvēks aizmirsis?
Labdien, fog,
Paldies par Jūsu sūdzību, mēs noteikti noskaidrosim, kāpēc Jums tika veikt atkārtots zvans, ja jau pēc Jūsu vārdiem no preces atteicāties. Lai mēs varētu pārskatīt Jūsu pasūtījuma vēsturi- lūgums šeit vai arī uz [email protected] atsūtīt mums sava pasūtījuma nr. Ļoti gaidīsim!
ar cieņu
interneta veikals 220.lv
Labdien, 220-krapnieki -
Interneta veikalam 220.lv ir vairāk kā 11 gadu pieredze, mūsu komanda sastāv no vairākiem desmitiem cilvēku, kas katri dienu strādā, lai ikviena klienta pasūtījums tiktu izpildīts norādītajos termiņos, kas minēti mūsu mājas lapā. Mūsu galvenā vērtība ir klienti, un ja rodas kāda problēmsituācija mēs vienmēr to risinām. Lūgums neapvainot mūs ar nepatiesu informāciju norādot savas personīgāš negācijas. Vēlreiz vēletos uzsvērt Jums Līga, Jūsu problēma jau sen tika pilnībā atrisināta 22.09.2014 un interneta veikals izskaidroja Jums visu situāciju gan telefoniski, gan arī tiekoties klātienē!
ar cieņu
interneta veikas 220.lv
Telefoniski cik atceros, visi man sniedza nepatiesu informaciju, un klatiene man pateicaat, ka taa gadaas un atvainojaaties. Neviena vieta es jus neapmeloju, vienkarsi esmu shokaa par juusu nekauniigo riiciibu un izsaku komentara veida savu viedokli! Kas tur tik traks, laikam jau patiesiba kozh aciis, savaadaak jau uzliktu man "miiksto". Aa veel ieteiktu paarlasiit savas atbildes, baigi daudz drukas kljuudu! Juus tachu kompanija ar 11 gadu pieredzi un pat nevarat latviski pareizi uzrakstiit savus attaisnojoshos komentaarus! Velreiz velejos uzsvert, ka savu nostaju pret jums klatiene un telefoniski izskaidroju, man jau apnicis sho ir teikt, jus pat to nesaprotat! Es vienkarhsi ieteiktu neatbildet un neteereet savu laiku man, bet klientiem kuriem jus nepiegadajat preces, un taisaties atteikt pasutijumu! Paldies par uzmanibu!
Labdien, krapnieki-220 jeb Līga!
Paldies par Jūsu viedokli, vēlamies velreiz uzsvērt, ka Jūsu problēma jau sen tika pilnībā atrisināta 22.09.2014.
Dobrij, Denj!
ViktorsDebilovs sposibo za vasho mnenije. S nashei staoroni internet magazin 220.lv vsjo vreme delajit vsjo shtobi reshit problemi, jesli oni vaznikli. K sazheleniju mi njemozhem reshits problemi, jesli oni pridumani i bez osnavanije.
S uvazhenijom
Internet magazin 220.lv
Viktors, sozheleniju mi njemozhim na eta vlijats - no sposibo za podershku i primije slova!
Haroshogo vam Dnja!
S uvazhenijom
Internet magazin 220.lv
es salīdzinoši bieži iepērkos 220 internet veikalā .un mani apmierina gan kvalitāte gan cena.Pie mums- pieņemts raudāt un žēloties -ja iepakojums kaut nedaud saburznīts. Malači tā turpināt
Labdien, Engels!
Paldies par Jūsu atsauksmi un pozitīvajiem vārdiem. Interneta veikals ik dienu strādā pie tā, lai ikvienu klientu apmierinātu apkalpošanas kvalitāte, kā arī ik dienu būtu izdevīgi piedāvājumi par labu cenu!
Paldies Jums - un gaidīsim Jūs atkal pie mums.
ar cieņu
interneta veikals 220.lv
5.augustā veicu pasūtījumu(kuru izpildot 10 darbadienu laikā), bet 21.augustā noskaidrojās, ka pasūtījumu nevar izpildīt, jo izrādās (pēc 2 nedēļām beidzot sapratat), ka 2 preču nav !!! OK, vienojāmies, ka atsūtīs to, kas ir ( TDK austiņas un dezodorants Beckham Intimately) un tiek atgriezta summa par kuru preču nav.
Beidzot saņēmu arī sūtījumu, ar austiņām viss kārtībā, bet izņemot no kastes dezodoratu, momentā bija skaidrs, ka viņš ir gandrīz tukšs - svara nekāda.Intereses pēc uzliku uz virtuves svariņiem - nu ziniet, 150ml baloniņš nu nekādi nevar svērt nepilnus 60 gramus (tas jau ir gandrīz vai paša, tukšā flakona svars).
Man piezvanīja no 220.lv un piedāvāja to tukšo dezodorantu vest uz viņu biroju, viņi apskatīšoties un tad jau redzēs...
Neuzskatu, ka man būtu no Valmieras jābrauc uz Rīgu ar šo dezodorantu, lai kaut ko pierādītu - kļūda un problēma ir 220.lv radīta, teicu, lai sūta kurjeru un es viņam to dezodorantu nodošu, bet viņi, redz, tā nedarot ! Nav jau tas dezodorants tik vērtīgs, lai es skrietu 100km turp un atpakaļ..
Un ne jau par naudu te ir runa, bet par attieksmi, uzskatu, ka 220.lv ir rīkojušies vīzdegunīgi, pat cūciski, ar izņirgāšanās elementiem !
Pieļauju, ka tur ir kāds brāķis, bet varbūt 220.lv darbinieki viņus palieto pirms sūtīšanas ( vairs nebrīnītos arī par to...) Nepietiek, ka izčakarēja manu pasūtījumu, vēl to pašu atlikušo atsūtīja gandrīz tukšu !!!, Lai visa Latvija zina, ka 220.lv prot čakarēt cilvēkus, bet atbildību uzņemties negrib !