www.220.lv - Samsung
Nesen šajā veikalā nporiku sev jaunu skārienjūtīgu samsung telefonu. Tagad to smagi nožēloju.... Man jau tas sāka smagi gļukot pēc 2 nedēļām kad nopirku. Ne neko, aiznesu uz vekalu, atdevu remontam. Pēc 2 nedēļu gaidīšanas viņi ņihuja nesalaboja, pēc tam logoja vēl vairāk. Tad sāku rakstīt iesniegumus, lai dabūtu atpakaļ naudu, tagad čakarēju sev nervus un viņiem nervus, naudu neesmu dabujis atpakaļ vēl jo projām. KAD ES KATRU REIZI STĀVU VEIKALA PRIEKŠTELPĀ, VIENMĒR REDZU KĀ CILVĒKI NES ATPAKAĻ PIRKTĀS LIETAS, it īpaši jau elektro tehnikas.
Neko neiesaku tajā veikalā pirkt!!! Esiet uzmanīgi!!!
Komentāri (15)
nu, ko Tu pukojies, tas taču ir viens no labākajiem interneta veikaliem ! Paskaties, sūdzību nav tak daudz, pāris simti un kā šeit teica 220 pārstāve, viņi jau kuro gadu uzlabo komunikāciju ar klientiem, bet to visu izbojā atnācēji no kosmosa ..
Labdien, Elcamino! Lūdzu, uz [email protected] atsūtiet savu pasūtījuma numuru vai e-pasta adresi, lai mēs varētu noskaidrot, kāda ir problema un atrisināt to! Paldies!
Es arī vakar nopirku 220.lv Samsung telefonu un sestdien došos uz garantiju !
Labdien! Ja Jums radās problēmas ar nopirkto preci, mēs esam par to, lai problēma tiktu atrisināta un ikviens klients ir apmierināts! Mūsu garantijas serviss strādā darba dienās no 9.00 - 20.00, sestdienās 10.00 - 15.00 un svētdienās ir brīvs. Garantijas servisa kontakti: [email protected], tel. 67244220
Atdevu pilnīgi jaunu telefonu garantijā 01.02. solīja 10 dienu laikā dot atbildi, bet nekā ! Zvanu katru dienu uz tel. 67244220 tur atbild neko nezinām, nav nekāda informācija, mēs jums atzvanīsim utt.!Lieki teikt kad neviens tā arī neatzvana ! 220.lv veikals- tā tiešām ir liela problēma!!!
Labdien, " pils" lūdzu atsūtiet uz [email protected] savu e-pasta nr, vārdu uzvārdu vai pasūtījuma nr., lai varam noskaidrot kāpēc tiek kavēts ar atbildes sniegšanu. Jau iepriekš atvainojamies!
Labvakar, pils!
Paldies par papildus informāciju! Tiklīdz saņēmām Jūsu ziņu - nodevām to mūsu garantijas servisa speciālistam. Pēc mūsu rīcībā esošās informācijas servisa speciāliste ir jau ar Jums sazinājusies.
Atvainojamies, ka kavējamies ar atbildes sniegšanu, saistība ar to, ka tikai šodien saņēmām slēdzienu no autorizētā servisa.
Labdien! Jā paldies nauda tika atgriezta! Bet tā kā pretenzijas pret veikalu nebija (brāķēta prece var gadīties jebkuram), nolēmu turpat veikalā iegādāties tādu pašu tālruni.Uz vietas tel. nebija, tādēļ pasūtīju ! Esot jāgaida 6-7 dienas-labi pagaidīšu! Tavu brīnumu jau nākošajā dienā ir īsziņa -jūsu pasūtījums nodots kurjeram! Jau rodas aizdomas... Šodien atved tel. un atkal brīnums mans brāķētais tel. ar visu manis līmēto ekrāna plēvīti uz kuras vēl ir pirkstu nospiedumi, dažiem kontaktiem un nesalabots . Nu tādu nekaunību vēl nebiju sastapusi !!!
Paldies par Jūsu ziņu un uzticību mums veicot otro pasūtījumu! Pārskatot Jūsu pasūtījumu - konstatējām, ka preču pievienošanās procesā pasūtījumam ir notikusi kļūda sistēmā. Brāķētais telefons nevis nosūtījās uz brāķa noliktavu, bet gan uz standarta noliktavu un no turienes kļūdaini pierezervējās Jūsu pasūtījumam. Uz doto brīdi sistēma ir salabota un strādā kā ierasts.
Mēs patiesi atvainojamies, ka Jums nācās ciest no šīs kļūdas un saprotam Jūsu vēlmi saņemt naudu atpakaļ, tāpat ceram, ka atgadījums neietekmēs Jūsu turpmāko iepirkšanos interneta veikala 220.lv
ar cieņu
interneta veikals 220.lv
es ssaajaa jaukaajaa veikaalaa ari nopirku "jaunu" Samsung mob.telefonu, kamer braucu uz maajaam vinnss saka gllukot un uzkaras! aizbraucu samaitiit, uzreiz iedeva jaunu, bet tas arii pec pusgada sacis glukot. Liekas ka tirgo lietotu mantu-kadam saka glukot telefons, vinni to piennem atpakall, parssuuj programmu un tad iesmeeree kadam citam! Luk ka vini dara!
Labdien, Pircejs2014! Viss ir atkarīgs no telefona. Ja Jūs pērkat viedtālruni, tad vajag reķināties ar to, ka ik pa laikam šīm telefonam ir jāatjauno programmatūra. Ja programmatūru neatjaunot, telefons var ģļukot. Ja tomēr pēc atjauninājumiem problēmas nepazūda, ir nepieciešams vērsties garantijas servisā.
Zinot zīmola 220.lv turētāju, nebrīnieties, ka nesaņemat atpakaļ naudu par nopirktajiem mēsliem. Ja nu kāds nezin, tad zīmols 220.lv pieder SIA "PIGU Latvia", reģ.Nr.43603025092. No ieslīgšanas milzu tiesvedībā šo "tirgotāju" attur valsts politika tiesvedību jautājumos, jo lai iesniegtu prasību par zaudējumu piedziņu EUR 16, 50 apmērā, valsts nodeva ir nepilni EUR 75, taču es noteikti investēšu šos naudas līdzekļus un piedzīšu no PIGU Latvia nodarītos zaudējumus + tiesāšanās izdevumus + advokāta honorāru. Šī patiešām ir laba iespēja advokātiem nopelnīt, jo tik rupji un nepamatoti savus klientus neviens Latvijā nepasūta. Welcome to my country (court country) PIGU Latvia :)
Как надоела это кампания против 1a.lv и 220.lv...
Labdien, Lex Nodum. Lai varētu atrisināt radušos problēmu, atsūtiet mums savu pasūtījuma nr. uz e-pastu [email protected]. Jūsu komentārā nav norādīta precīza informācija, kas mums palīdzētu pēc iespējas ātrāk atrisināt šo problēmu.
Labdien, Lex Nodum!
Vēlējāmies izklāstīt šo situāciju – jo no savas puses interneta veikals 220.lv ir veicis visas darbības veiksmīgai lietas izskatīšanai.
Balstoties uz prasījuma pieteikumu, bojātā prece tika nosūtīta uz servisu, kur prece tika testēta/ pārbaudīta . Balstoties uz servisa slēdzienu– minētai precei tika konstatēti mehāniski bojājumi, uz ko pamatojoties, tika atteikts garantijas remonts.
Jūs par to tikāt informēts gan telefoniski, gan papildus tika nosūtīta SMS, ka arī informējam, ka savu preci variet saņemt atpakaļ jebkurā Jums pieejamā laikā, ņemot vēra Garantijas servisa darba laiku:
Pirmdiena- Piektdiena: 9-20
Sestdien: 10-15
Svētdien - Brīvs
Paralēli esam sagatavojuši un šodien nosūtījuši Jums pa pastu, rakstisku garatijas atteikumu. Balstoties uz Latvijas Pasta sūtījumu piegādes termiņiem Jūs to saņemsiet 1-2 darba dienu laikā.
Jebkurā gadījumā vēlamies uzsvērt, ka Jūsu tiesības ir vērsties pie neatkarīgie ekspertiem un veikt atkārtotu pārbaudi, kā arī Jebkurā brīdī vērsties PTAC.
Ar cieņu, Interneta veikals 220.lv