www.sudzibas.lv 220.lv Pārdevējs sūta klientus 3 mājas tālāk

www.220.lv - Pārdevējs sūta klientus 3 mājas tālāk

Vakardienas sāpīgs gadījums 220.lv Tērbatas ielā, kur secināju ka pārdevējs maigi sūta klientus 3 mājas tālāk.

Vēlējos vīram nopirkt jaunu telefonu. Sameklēju i-neta veikalus kas man var piedāvāt iegādāties šodien, kaut aizejot pie viņiem. Aizsūtīju vaicājumu vairākām adresēm. Bet no 220.lv saņēmu korektu atbildi, ka ir un ka var rezervēt uz mana vārda. Ļoti jauki. Pat piezvanīja un jautāja vai tas ir ok, ka pagaidām nav pieejama instrukcija latviešu valodā. Nu ok, es piekritu.

Jautrākais sākās kad ierados pakaļ. Virs ieejas liels uzraksts "...labākais veikals". Nu tā ar labu noskaņojumu iegājusi atduros pret uzrakstu ka norēķināties tikai skaidrā naudā... Nu super labākais veikals... Es nevēlējos pirkt līzingā un 200Ls skaidras naudas nenēsāju parasti kabatā. Lūk i izteicu savu sāpi pārdevējam, uz ko viņš atbildēja, ka "tas lūk ir pircēja pluss, priekšrocība", tjipa lai es priecājos par to... Jo pateicoties šim pircēja bonusam (norēķināties uz vietas tikai ar skaidru naudu) pie viņiem ir lētākas preces. Nu a ko darīt, pasūtīts ir, ieradusies esmu... un gribu saņemt telefonu. Labi ka vēl vismaz pārdevējs aplaimoja ar savu laipnību un pateica kur ir tuvākais baknomāts.

Dodoties uz pastaigā uz Brīvības ielas HansaBankas bankomātu, sāku domāt kāda suņa pēc man tas ir izdevīgāk? Šī nebija it ne maz lētākā vieta kur bija pieejams konkrētais modelis. Tikai dēļ citu izdevīgāku iemeslu dēļ izvēlējos šo veikalu.

Atgriežoties no pastaigas... pastāvējusi rindā... zinot to ka mašīnā gaida 3 bērni un nepacietīgs vīrs... piesakot savu pasūtījumu tomēr saku arī tam pārdevējam, ka viņš gauži maldas ka tā ir pircēja priekšrocība... Un ko jūs domājat? Viņš mani sāk apvainot ka izgāžu uz viņu savu negāciju... Nu brīnišķīgi... Redziet "pati vainīga ka pērkot pie viņiem, ja kas nepatīk varu iet prom un pirkt kur citur". Ja pirktu sev, arī aizietu prom. Kad jautāju par instrukciju latviešu valodā, tautietis nosvīda, jeb arī vnk man nebija pacietības sagaidīt. Jautājot kolēģiem kā sauca pārdevēju, atbilde "jānis, māris, juris", bet to konkrēto "nezinot" :D Laikam arī savējos iedresējis, ka pat bail vārdu pateikt :D Tāda lūk mana sāpe. Būtu vnk atvainojies par sagādātajām neērtībām un aicinājis iegriezties vēl... tad es šo te rakstītu labsserviss.lv

S

Komentāri (5)

S Signe 22.03.2008

:) Jautri... Es patiešām cerēju ka man tajā veikalā vairs nevajadzēs iegriezties... Bet izrādās (manuprāt) šis minētais aparāts ir bijis paredzēs lietošanai Āzijas reģioniem un i-netā atjaunojot tālruņa programmatūru tika pilnībā izdzēstas visas cilvēcīgās valodas, izņemot English, pārējie uzmininukādi hireoglofi... Nu vnk jautri... tomēr nācās iegriezties atkal šajā iestādē... Atdevu servisam... Nu jau nedēļu kā gaidu kādu ziņu... Teica 10 dienu laikā būs rezultāts... nu vēl 5 palika... Ļoti ceru ka neatklāsies vēl kādi brīnumi...

Morāle: gribēju kā ārtāk un ērtāk... sanāca debīlāk kā būtu spējusi iedomāties

D Diāna 22.03.2008

Arī man, diemžēl, ir nācies saskarties ar šī veikala apkalpošanas zemo kultūru. Cenas viņiem ir zemākas kā veikalā, tas ir fakts, bet ļoti nepieņemama ir attieksme pret klientu. Tiešām nav normāli, ja klients, kurš ir piezvanījis un rezervējis mobilo telefonu, ierodas pēc tā, un izrādās, ka telefons nestrādā. Tad viens pārdevējs cenšas to reanimēt, lai arī ir redzams, ka telefons ir brāķis. Tad vēl ir jānoklausās, kā abi pārdevēji savā starpā uzjautrinās ar truliem jociņiem par to, ka viņi pārdod tikai brāķus utt. (Tie abi pārdevēji strādā pie galdiņa, kas atrodas tieši pretīm ieejai). Labi, ka viņiem pietika prātiņa klientam piedāvāt to pašu modeli citā krāsā. Situācija bija tāda, ka telefonu vajadzēja steidzami un cena bija ok, bet tieši attieksme bija tāda, kuras dēļ gribēju no pirkuma atteikties. Kad pateicu, ka šāda attieksme ir nekorekta, pārdevēji nedaudz aprimās. Tagad šo telefonu esmu izmantojusi divus mēnešus un tas ik pa brīdim mēdz izslēgties, un arī dažreiz ir problemātiski to uzlādēt... bet telefons taču esot jauns! Negribu tur vairāk rādīties... no citu klientu atsauksmēm redzu, ka nav jēgas bojāt sev noskaņojumu. Lai vai kā - tas tikai mani pārliecina par to, ka šo kantori nekad vairs neizmantošu...Galu galā - ir taču tik daudz citu interneta veikalu... :)

Z zane 23.03.2008

mans arī nopirktais datora monitors izrādījās brāķis. uz vietas nepārbaudīju kā tas strādā pārdevēju klātbītnē (a žēl!), jo monitors kā jau veikalā bija skaisti iesaiņots, bet kad atvedu mājās - atklājās, ka monitora ekrānam vienā vietā gandrīz pašā vidū pilselis ir zils. ja uz ekrāna bilde ir balta, tad vēl tik ļoti nevar pamanīt, bet kā skatos filmas tā tas pilselis lec ārā ar savu kretīniski spilgti zilo krāsu. Pārdevēji, protams, par brāķi tikai pasmējās un beigās pateica, ka es esmu to izdarījusi!!! kretīni! Kāda velna pēc man savu jauno monitoru bojāt!!!

Draugiem arī ir ļoti negatīva pieredze ar veikalu 220.lv - tāpēc NEIESAKU JUMS IZMANTOT ŠĪ VEIKALA PAKALPOJUMUS, JA VIEN NEVĒLATIES SEV NERVUS SABOJĀT!

L Liesma 26.03.2008

Mjā..lasu un domāju, kur agrāk biju, ka nepalasiju par šo iestādijumu. Es arīdzan iegādājos mobilo telefonu, turklāt ne to pašu lētāko. Jau nedēļu pēc iegādes zvans sāka nevis zvanīt, bet šņākt. Hmm...devos uz veikalu...neticami, bet apmainija pret jaunu. GAtava biju dziedāt slavas dziesmas, bet...UPS..atkal jau pēc apmēram 2 mēneši..signāls neskaidrs...kad sarunājos ar kādu, tad izteikta čirkstoņa.
Taču pats labākais ir priekšā. Apmēram ap to laiku raidijums "Tautas balss" stāstija par Latvijā ievestiem tālruņiem, kas ir domāti citu valstu tirgum. Tā kā no darba nav tālu Nokijas pārstāvniecība, tad devos turp, lai izzinātu visu par savu iegādāto "brīnumu". Un ko neteiksi... Mans telefons dpomāts Āzijas tirgum...tas izskaidroja kādēļ nebija latviešu valodā instrukcija. Vērsos pie mūsu bēdīgi slavenās iestādes ar vēstuli...Atbildē saņēmu, ka nēsmu ne krāpta nedz mānīta...telefons tirgum Latvijā gan nav paredzēts, bet arī aizliegts nav to te pārdot. Jauki...Vienkārši ekselenti. Esmu nikna kā lapsene, bet ir ok..turpināšu cīnīties, jo galu galā..arī patērētājam ir savas tiesības... turklāt telefona kvalitāte nu absalūti nav tā labākā.

B bai-buciite 03.04.2008

Mēs arī bijām pasūtījuši galdu 220.lv mājas lapā, bet solīto 45 dienu laikā, pagāja trīs mēneši līdz dabūjām to galdu, bieži viņiem zvanījām un tika solīts pēc dažām dienām! beigās jau dabūjām, bet atnāca bez vienas detaļas.. :(

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes