www.220.lv - Par piegādātajām precēm
Šis internta veikals maldina savus klientus, internetā savā lapā piedāvājot preces par ļoti izdevīgu cenu (daudz lētāku kā citās vietās), bet, kad prece tiek piegādāta uz klienta adresi, tad izrādās, ka atvestā prece ir pasūtītās preces lētāks (un ne tik kvalitatīvs, kā pasūtītā) analogs. Praktiski tiek piegādāta pavisam cita prece.
No šī veikala vajadzētu izvairīties it sevišķi ne Rīgas un lauku iedzīvotājiem, jo tāda prakse tiek piekopta ar tiem cilvēkiem, kam vēl jāpiemaksā pamatīga cena par piegādi (vismaz 10ls), vai arī brauciet paši pēc preces un izsaiņojiet un apskatiet to uz vietas veikalā.
Komentāri (3)
Mēs ar cīnamies ar šo veikalu.
Pasūtiju telefonu 220.lv, atsūtija telefonu kas neder mūsu reģionam (telefons nav lietojams). Veikals telefonu paņēma atpakaļ, bet naudu solija pārskaitīt. Jau divus mēnešus nav ne naudas ne telefona.
Labvakar, Andža! Lūdzu precizējiet un atsūtiet mums Jūsu pasūtījuma nr. vai arī e-pastu/mobilo nr., ar kuru veikt pasūtījums, lai varam pārbaudīt, kāpēc neesat saņēmis naudu! Pēc noteikumiem, ko paredz atteikuma tiesību punkts 4. http://220.lv/lv/t/atteikuma-tiesibas
220.lv ir pienākums 10 dienu laikā izskatīt atteikuma pieprasījumu un atmaksāt Pircējam no tā saņemtos maksājumus ne vēlāk kā 30 dienu laikā no atteikuma veidlapas nosūtīšanas.
Ļoti gaidīsim no ziņu - sūtiet to uz [email protected] un iepriekš jau atvainojamies!