www.220.lv - Necieņa pret klientu
Pasūtījām interneta veikalā 220. Lv stūra vannu, apsolīja ka pēc 8 - 9 darba dienām prece būs noliktavā Rīgā, Ģertrūdes ielā 94 a, bet kad pagāja 9 dienas sāku pati zvanīt un jautāt par pasūtīto preci - man atbildēja, ka vēl prece nav ienākusi varētu būt, ka nākamajā dienā. Nākamā diena bija sestdiena - zvanu ap 11 no rīta - atkal jautāju par preci un beigās man atbild, ka prece būs tikai 28. Datumā - tas sanāk reāli es vannu varēšu saņemt nevis pēc 9 dienām, bet pēc 13 dienām!!!
Jautājums: 1) vai tiešām ir tik grūti bija pateikt jau piektdien, ka vannas nebūs
2) kā jūs domājat, kāda būs attieksme turpmāk pret šo veikalu?
ļoti žēl, ka palika maz tādu uzņēmumu, kuri labprāt sadarbojas ar klientiem un kuri dara visu iespējamo, lai novērstu jebkādu incidentu. Man bija ļoti svarīgi, nopirkt vannu 25. Datuma, jo tagad man remonts ir apstājies un tagad man ir jāgaida strādniekus, kamēr viņi varēs atbrīvot laiku, lai turpinātu iesākto. Es esmu ļoti neapmierināta, kā strādā interneta veikals 220. Lv!!!
P.S. Tad, kad viņi sola pārzvanīt pēc stundas, jo uz zvana momentu visi operatori ir aizņemti - melo - es tā nogaidīju dienu, kamēr nākamajā dienā pati beidzot nesazvanīju!!!
Komentāri (1)
Labvakar, Alla!
Visu pirms paldies par ziņu, ka esat savu sūtījumu saņēmusi! Pamatojoties uz Jūsu info, interneta veikals 220.lv dara visu, lai uzlabotu klientu apkalpošanas līmeni, jo mums ir ļoti svarīgi, lai ikviens no mūsu klientiem pēc katra pirkuma ir gandarīts!
Ar cieņu, Interneta veikals 220.lv