www.sudzibas.lv 220.lv ne sūdzība

www.220.lv - ne sūdzība

Šoreiz šī nebūs sūdzība...20.01.15 pasūtiju i-veikalā 220.lv duškabīni,saņēmu 23.01.15,tātad viss kārtībā...iepakojumus pagaidām neesam atvēruši...ceru,ka tur viss būss Ok! Velme uzrakstīt radās palasot sūdzības...bail paliek,ceru ka es palikšu labās domās par šo i-veikalu...

V

Komentāri (7)

Inženieris 23.01.2015

Cerība - muļka mierinājums!

Y YoYo 23.01.2015

Gan jau, ka gadās arī pa kādam apmierinātam klientam.
Esmu šai veikalā iepircies tieši 2 reizes, otrā protams izrādījās pēdējā!
jau pagājuši kādi 8 -9 gadi un arī turpmāk šai veikalā kāju nesperšu vienalga kādas viņiem tur akcijas vai bonusi!
Tik zema apkalpošanas kultūra, ka vairāk man to nevajag. Palasot šeit to sūdzību gūzmu saprotu, ka mans lēmums ir bijis pareizs un nekas pa šiem gadiem nav mainījies.

J janis0941 24.01.2015

sūdzētāji ir dīvaini - sevišķi par preces kvalitāti, jo to preci pārsvarā tirgo arī citos interneta veikalos:) Ir gan dažas, kuras citur nevar nopirkt un laikam vienīgais par ko var pārmest ir 220 lielais klientu skaits - biju pārsteigts par milzīgo skaitu pircēju un faktiski tā iemesla dēļ nopirku no cita pat dārgāk, jo izrādās, ka viņiem ir pat jāstāv rindās pie preču saņemšanas un pirms samaksas preci nevar redzēt, kas protams ir mazliet dīvaini... savādāk jau uztaisīts ļoti moderni un forši, ja vien vēl ieejas durvis nebūtu nobloķējušas mašīnas:)

T trakotais 26.01.2015

jo vairāk klientu, jo vairāk neapmierināto, jo visiem izpatikt nekad nav iespējams. Cerams, ka Tev veiksies

interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 26.01.2015

Labdien!

Paldies par ikviena klienta viedokli! Interneta veikals 220.lv ir pazīstams interneta veikals Latvijā, kas pateicoties savam ikdienas akcijām, ļauj ikviena, klientam ietaupīt savu naudu pērkot preces internetā.

Mēs cītīgi strādājam pie klientu apkalpošanas uzlabošanas. Tā ir mūsu galvenā prioritāte. Ja arī rodas situācija, kurā klients ir neapmierināts, mēs strādājam, lai risinātu šo problēmu.

Arī šogad tiks papilus veiktas investīcijas kvalitātes uzlabošanai, lai mazinātu klientu skaitu, kas ir neapmierināti.

C Chiep_ 27.01.2015

esmu iepirkusies šajā veikalā vairākas reizes. Pirku:
-2 mobilos telefonus(nu jau vairak ka gadu lietoju un nekada vaina)
-matu feenu
-Calvin Klein smaržas
-kovboju cepures
visu pirku uz akcijām, tieši tad kad citur lētāk nebija.
un nekādu problēmu nav bijis. Tā kā nevajag ieciklēties un citu viedokļiem. Visiem neizpatiksi nekad. Tik pat labi palasi cik te RD sudzibas. tas pats. Mani apmierina un es noteikti iepirkšos vēl. :)

zirgs_kamene 29.01.2015

v poslednee vremja o4enj mnogo zalob na 220
to4no tam ni4ego ne budu zakazivatj
lu46e na oloho.lv

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes