www.220.lv - mobilais telefons
09.05 dāvanā saņēmu telefonu. Pēc nedēļas, sapratu, ka telefonam netur batereja ( parunājot 20 min, batereja jau bija tukša, nevienas strīpiņas vairs nepalika, kaut tajā pašā dienā telefons tika uzlādēts). Tā nu ar entuziasmu devos uz SIA "BAKS, jebšu 220.lv garantijas-remonta centru. Tur manu telefonu pieņēma, bet no sākuma piedāvāja pašiem aizbraukt uz DOMINU un atdot telefonu, biju šokā un atbildēju, ka jūsu frma sniedz pakalpojumu, man nav laika vazāties pa dominām un meklēt remontdarbnīcu. Labi, Ģertrūdes ielā telefonu paņēma, teica, ka zvanīs 3 dienu laikā. Es gaidu, gaidu.. paiet 5as dienas..tad zvanu es..prasu: "Kur mans telefons? Teicāt, ka zvanīsiet 3 dienu laikā. (tuprinājumā pilnas frāzes netiks publicētas-saīsinātais variants), uz ko sekoja atbilde:" Mēs telefonu varam paturēt mēnesi." Labi, bet kur tas ir rakstīts???? Biju šoka. Viņa man solīja pārzvanīt tajā pašā dienā, kas par BRĪNUMU nenotika. Labi, vakar es atkal pazvanīju. Biju, dusmīga, viņa manī nemaz neklausījās un tik "baroja ar pusdienām", atkal apsolīja pārzvanīt. ZVANU NESAŅĒMU- pārsteidzoši. Prasīju, lai draugs zvana, varbūt viņu kā vīrieti beidzot arī sadzirdēs...pēc pus minūtes sarunas, sieviete NOMETA KLAUSULI, bet pirms tam kārtējo reizi iedeva otru nummuru (DOMINAS servisa nr.), draugs zvana uz turieni, atbild vīrietis. Atkal pāris sekundes, un pakalpojuma sniedzējs nomet klausuli. FANTASTISKI. Tomēs paspēja manējam pateikt universālu teikumu:" Mēs notestējām telefonu. Bojājumi nav konstatēti. Mēs uzlādējām viņu, viņš pastāvēja 1 dienu un NEIZLĀDĒJĀS. Es nezināju...raudāt vai smieties. Ta lūk VIŅI pārbrauda bojājumu. Nolēmam nomocīties, aizbraucām uz SIA "BAKS" un uzrakstījām iesnieguma-atteikšanos no telefona un prasību par naudas atgriešanu. Pēc 10 dienām saņemsim atbildi. Domājams, ka HAMELEONU ROTAĻAS turpināsies... un kādi musoni mani sagaida pēc 10 dienām es apmēram varu iedomāties.
Tie nelieši no manis iz izsūkuši sulu.
Komentāri (7)
Struntīga baterija un viss.Telefons, ja ir beigts, tad nedarbojas. Protams, ka jaunam jau nu vajadzeja vilkt kādas 4-5 dienas vai vairāk.Ja būtu tirgū nopirkusi lietotu, tad atliktu pa kādien 10 latiem nopirkt jaunu bateriju.
Cīnīties jau vajag, jo citādi paliksi bez telefona. Lai tik viņi netēlo baigo problēmu un dod citu bateriju-problēma būs atrisināta.
Vai gadījumā Jums vēl nav zināms, ka saucamais 22o.lv ir pieteicis maksātnespēju un bankrotējis???
Nesagaidīt telefonu. Tas viss ir ar "galiem"...
Jā, turklāt SIA BAKS vairs nav, tagad ir SIA 220.lv
Veikla mahinācija, jo parādi līdz ausīm. Nevar zināt, kas būs tālāk, bet ir baumas, ka ilgi vairs neizvilks un sekos euroshop.lv liktenis. Tā, ka esiet uzmanīgi...
man bija kkas lidzigs...ar unimag.lv...nesu uz remontu remonteja sakuma 7 dienas, velak atkal aiznesu, remonteja 1 menesi un tad es piezvaniju prasu kur mans telefons man atbildeja ka vins ir nonemts no garantijas remonta prasiju prieksnieku teica ka paslaik nav uz vietas prasiju prieksnieka nr. teica ka nedrikst dot, ta nu es rakstiju iesniegumus lao atgriez man manu naudu atbilde bija ka neatgriezis devos uz pateretaju aizsardzibas centru un atbildi sanemu tadu pasu! Tagad nu es dosos talak!
Es, nu jau gan pusotru gadu atpakaļ iegādājos no šī i- veikala sev jaunu nokia slide telefonu. Ļoti gaidīju šo pirkumu, lai ātrāk pie tā tiktu, pat pati braucu pakaļ. Mājās izpakoju savu dārgumu, skatos, aizmugurējais panelītis neturas klāt -sīkums. Ieslēdzu, sāku ar to veikt visādas funkcijas, ik pa brīdim uzkaras. Ielieku zvana melodiju, manis ielādētu no kompja, telefons šo melodiju met ārā un atgriežas uz nokia tone. Uzstādu tā saucamos motīvus ar zvēriņiem, nepaiet ne pusstunda, atkal pelēkais ekrāns. Brīžiem saņemot ienākošos zvanus nestrādā atbildes poga. Nesu nu es savu lolojumu ar savām sūdzībām pirmoreizi uz 220 .lv servisu. Panelīti salaboja, bet savādāk tel. funkcionējot teicami. Nu ok, domāju varbūt bija vienkārši kautkādi gļuki. Paiet viena diena atkal taspats. Tā es trīs reizes nēsājos, kopumā uz to 4 mēneši pagāja. Beigās rakstīju atteikumu, vainu dod šie man jaunu tel. vai atgriež naudu. Kur nu bija? Saņēmu vēstuli, ka neatkarīgs experts esot pārbaudīji, telefonam vis esot ok, un lai es šos vairs netrraucēju, ja gribot es varot griesties pie kāda cita experta uz sava rēķina un liek saprast, ka tāpat neko nepanākšu.
jā, patiešām TTS Domina vairāk ne eksistē meistars . aizvestu mobilu telefonu uz Ģertrudes iela . atsacīja garantiju remontā pa cēloni iesaiņojuma neesamības no telefona . atsaucās uz to ka tiem ir vajadzīgs seriāls iesaiņojuma numurs . kā pierādīt savējo taisnību nezinu . ofigevaju no bezkaunības!
pēc 3 menešu ekspluatācijas Nokia N79 nolūza bīdams taustiņš, kurš bloķe tastatūru. Tā ir tāda maza plastmasas plāksnīte, no kuras vertikāli korpusā apmēram adatas resnumā ieiet plastmasas stienītis.ŠIs stienītis arī nolūza. Aiznesu pa garantiju uz SIA "MOBILUX" Dominā. Tur noturēja mēnesi, neko nepaziņoja.Es aizbraucu pie viņiem. Man pateica, ka es esmu to salauzis un iedeva ekspertīzes atzinumu, ka esmu salauzis.Ar vārdu sakot pilnīga krāpniecība.