www.220.lv - Meļi un krāpnieki!!!
Neiesaku iepirkties meļu un krāpnieku kantorī 220.lv Izdomāju nopirkt stūra dīvānu.Pameklēju internetā un pasūtīji(10 augustā) šajā krāpnieku kantorī!Dīvānam bija laba cena(atlaide+bezmaksas piegāde uz 14 septembri)Nu un sāku gaidīt savu pasūtījumu,13 septembrī atnāk ziņa,kad sūtījums kavēsies,dēļ piegādātiem.Skatos,kad atkal tiek ievietots pārdošanā tāds pats dīvāns.Zvanu uz 220.lv telefonu un tur man operatore sola preci piegādāt OBLIGĀTI 2 oktobrī.Nu domāju ok,tik ilgi vēl pagaidīšu,taču 22 septembrī mani iepriecināja ar ziņu no 220.lv kad mans pasūtījums tiek anulēts un tiek piedāvāta iespēja iegādāties citu dīvānu, viņu krāpnieku kantorī.Un viņi cer,kad es pēc šādas attieksmes es vēl sūtīšu viņu kantorī kādas preces?220.lv pārdod preces,kuru viņiem nemaz nav!
Tā nu sanāk,ka pasūtot preci tev atliek vien cerēt,kad tā prece tiks līdz 220.lv veikalam un viņi tev to piegādās!
Komentāri (14)
Labdien, Jurčiks36.
Lai varētu sniegt komentāru par šo situāciju, lūgums atsūtīt savu pasūtījuma nr. uz [email protected] vai arī šeit!
Jau iepriekš atvainojamies par radušos situāciju.
interneta veikals 220.lv
Man jūsu komentāri vairs nav vajadzīgi.Krāpnieku BANDA!!!Tirgo preci, kuras pašiem nav!
Ir jāsaprot, ka lai piedāvāt labu cenu, internetveikaliem IR JĀTIRGO preces, kuras tiks pasūtītas tikai priekš klienta kad viņš piekritīs gaidīt. Jā kaut kas neapmierinā - brauc uz tuvāko veikalu kur viss ir uz vietas 1, 5 reizes dārgāks un pērc uzreiz. šausmīgam klientam šausmīga attieksme
Ir jāsaprot, ka lai piedāvāt labu cenu, internetveikaliem IR JĀTIRGO preces, kuras tiks pasūtītas tikai priekš klienta kad viņš piekritīs gaidīt. Jā kaut kas neapmierinā - brauc uz tuvāko veikalu kur viss ir uz vietas 1, 5 reizes dārgāks un pērc uzreiz. šausmīgam klientam šausmīga attieksme
Pirms sāc te ko rakstīt, izlasi manis rakstīto, LOL!!!
Kur prāts pie šiem iepirkties? Cik jau rakstīts, ka pārdod neeksistējošas preces un pēc tam vazā aiz deguna.
Vēlāk attaisnojas un risina problēmu :)
Gribēji ietaupīt? Izdevās?
Izdevās))Tagad neiepērkoties tajā kantorī, ietaupīšu gan savu laiku, kā arī nervus))
Nu jau būs divi mēneši, ka 220lv vazā mani aiz deguna.Izsūta preci, kurjers jau gatavs atvest līdz mājām, bet tad šis zvana, ka pasūtījums nav pilnā komplektācijā un viss pazūd, gan kurjers, gan 220. Bet saitā mans 220 stāv ziņojums, ka pasūtījums izpildīts, zvanu 1, 2, 3 reizes, neviena operatore neredzot, kas notiek ar pasūtījumu .Ja es vēlos saņemt, tad varot uz mēneša beigām, it kā būtu atkal no jauna jāražo, rakstīju arī ieteikumi 220, tas it kā pietuvināja piegādes laiku uz divām nedēļām, tagad gaidīšu un noteikti izpakošu visu preci, pirms parakstīšu kaut vienu papīru..Ticības un cerības nav.Ne jau siers peļu slazdā interesēja, bet gan tas, ka bezmaksas piegādās uz norādīto adresi un nav jādomā pašam par kravinieku. Būs vien jāmeklē veikalos :(Noteikti šis ir pēdējais pasūtījums 220lv.
Izturību Jurčikam.
Mazlietiņas pārspīlē.. ir internetveikali un ir veikali, kurā redzi taustāmo lietu. Cenas mēdz būt dažādas. Sūtīju Liepājā stūra dīvānu. Puse preču atnāca pareiza.. komplektējošās daļas no otras puses gaidīju ilgāk un tad vēl ar braķiem. Arī nācās cīkstēties un braukāt no Ventspils uz Liepāju.
Viens pīpis kur pērc. Kaku kantoris visur var gadīties. Jums šoreiz nepaveicās. It sevišķi mēbelēs. Jo liela daā mēbeļu ir tik nestandartu izmēru, ka pasūtot ir jāgaida un jācer ka tiesām atnāks pareizā. Jums nav patrāpījies pareizs konsultants.
Parasti norakstu uz cilvēkiem, kas pārstāv firmu un konsultē jūs. Nezināšana neatņem atbildību. Neticu, ka Jūs esat tik godīgs civilais iedzīvotājs, ka kādam par jums nav lamu vārdu. Beidziet dzīvot ilūzijās. Palasi šeit cik celtnieku un galdnieku naudu neatgriež pat neierodoties objektā vai neizgatavojot neko.
Jums par nožēlu nav atrast risinājums, bet kā lauķim nevajag ārdīties.
Kā jau paredzēju, preci nesaņēmu un operatorīte neko neredz par pasūtījumu, tātad nekas nenotiek, tikai 220.lv vietnē skaisti reklamē, ka cilvēks iegādājies vienu preci un piedevām pircis arī papildus preci, kur nevienu no precēm nav acīs redzējis, noteikti neesmu vienīgā, kura iegādājās un lieto preces virtuāli, kaut gribējās parastajā trīsdimensiju vidē.
Labdien, lola9!
Lai varētu sniegt komentāru par šo situāciju, lūgums atsūtīt savu pasūtījuma nr. uz [email protected] vai arī šeit, lai varētu noskaidrot kāpēc radās problēma ar pasūtījumu!
Interneta veikals sniedz atbildes 1-2 darba dienu laikā - lūgums informēt mūs par savu pasūtījumu, lai mēs varētu sniegt Jums atbildi.
Jau iepriekš atvainojamies par radušos situāciju.
interneta veikals 220.lv
Tad jau man vēl paveicās ..Man atsūtija preci tikai bojātu.15. dec. Saņēmu Latviski runājošo lelli kur iekšā ietilpst trauku piederumi,tajā skaitā lelles pudelīte kurā ir paliels carums,nu ok trauki jau arī izskatās ka kads ,jau ar viņiem ir spēlējies,nu labi tie trauki sīkums pārdzīvošu,nu bet caurums pudelītē to gan nepārdzīvošu.Žēl ka sūtīju preci tieši no šī veikala.Es nesaprotu kā tādu brāķi nav iespejams ieraudzīt?Solījās 2 darbadienu laika izskatīt ,tad jau redzēsim.Žēl tik dārga un nekvalatatīva prece...
Заказала диван в 220.lv, почитав положительные ( негативные на сайте удаляются) отзывы о самом диване и быстрой и качественной доставке. Заказала. Привезли в срок ( как и обещалось,в пятницу), получив оплату и предложив подписать накладную о получении товара,курьер предупредил, что все претензии я смогу предъявлять уже самому магазину. За отдельную мат.благодарность диван внесли в квартиру, разумеется, не дальше прихожей. Стали мы товар разглядывать и увидели через полиэтиленовую упаковку, что одна из ножек сломана ("под корешок"), сразу же отзвонила в информационную службу 220lv. Работница, выслушав мою претензию,предложила сфотографировать дефект и написать письмо, приложив фото, в службу помощи-220. Сделала, отправила, дождалась сообщения автоответчика, что мне ответят в теч. 1-2 рабочих дней, т.к. все происходило в пятницу, снова позвонила в инфо с просьбой помочь ускорить рассмотрение вопроса. Квартира - стандартная, прихожая - маленькая, перемещаться по квартире затруднительно. Разумеется, ничего внятного не услышала. Перенесли диван в комнату, где ему подразумевалось "жить" и уже ответа до понедельника не ждали. Во второй половине рабочего дня (понедельника) решила снова позвонить в 220 и узнать на какой стадии решение моего вопроса, обещали узнать и перезвонить. Перезвонили, предложили во вторник(...) забрать(!) диван и взамен привезти новый либо в пятницу, либо в понедельник следующей недели.
ЛЮДИ ИЗ 220.LV! МНЕ ДИВАН УЖЕ БЫЛ НУЖЕН 3 ДНЯ НАЗАД! А ВЫ НЕ ТО, ЧТО НОРМАЛЬНЫЙ ТОВАР НЕ ПРИВЕЗЛИ, ТАК ЕЩЕ И ДОПОЛНИТЕЛЬНЫЕ РАСХОДЫ (НЕ ГОВОРЯ УЖЕ О КУЧЕ НЕУДОБСТВ) СОЗДАЕТЕ
ДАМЫ И ГОСПОДА=ПОТЕНЦИАЛЬНЫЕ ПОКУПАТЕЛИ! ОБХОДИТЕ СТОРОНОЙ ИНТЕРНЕТ-МАГАЗИН 220.LV
Nopirku 220 pirms 7 gadiem, tagad ļoti vīlies.
Krāpšana, nepiegāde, kļūda neizlabota...
220. Nav zāles.