www.220.lv - Kurjers piegādā citu
Labdien, kārtējā sūdzība par 220.lv
Ar interneta starpniecību tika iegādāta prece (Puķupodu turētājs ar ~1m statīvu) taču saņemts puķupodu turētājs kas iz ~10cm augsts, kas attiecīgi arī maksā daudz lētāk. Uzreiz pēc nepareizas preces saņemšanas tika zvanīts 220.lv kur operators atbildēja ka jāsūta bildes un apraksts uz e - pastu. Kad e - pasts bija aizsūtīts atbildes nebija nekādas, pēc 3 dienām tika zvanīts atkal, kur operators pateica ka ir pieteikts kurjers pēc divām dienām, kas savākšot preci, bet pareizo nevēdīšot jo tā redz pie 220.lv nenotiekot, viņi sākumā savācot preci, un tad sūta atkārtoti kurjeru ar pareizo preci, es gan atvainojos, bet kas tas par biznesa modeli? Stāsts turpinās, solītais kurjers protams neatbrauca, atkal zvans 220.lv kur kārtējo reizi tiek solīts kurjers pēc 2 dienām... Pēc divām dienām atkal zvans uz 220.lv jo kurjera vēl joprojām nav. Operators atbild ka neko nezinot, un lai mēs gaidām nākamās nedēļas pirmdienu, varbūt kurjers būšot...
Da labi, tiešām vajag aizbraukt personīgi pie kāda no direktoriem un jāinformē par viņa darbinieku neatbilstību amatiem? Vai uzreiz labāk uz PTAC rakstīt?
P. S
Nekad nevienam neieteikšu neko iegādāties minētajā veikalā! Kaktu interneta veikali vismaz reaģē un kaut ko dara lietas labā, nevis kā izreklamētais 220!
Komentāri (9)
Smieklīgi lasīt sūdzības par 220.lv, jo viņas visas ir tik vienādas :D
tas, kā viņu operatori ir iemacīti čakarēt prātu ir kaut kas vienkārši neaptverams, man būtu sirdsapziņas pārmetumi dienu dienā irst klientam par preci, kuru nemaz nedabūs, jo tādas nemaz nav :D
bija mazāk sūdzības, bet tagad atkal parādās dienā vismaz viena, viņi laikam sūtīja epastus par to, ka viņu piegādātāji nav piegādājuši preces, tāpēc aizkavēsies piegāde, bet tajā pašā laikā, atbildot uz sūdzībām, viņi saka, ka viņiem ir visdrošākie un labākie piegādātāji, vai nav ironiski? :D un vēl, viņi iesaka apsvērt to, vai cits internetveikals piedāvās laicīgu piegādi, lai gan viņi paši brutāli apkrāpj cilvēkus, tikai viss pēc likumiem.
un ja, Tu domā, ka mainīsi kaut ko, ejot pie viņiem runāt, var jau iet paskatīties, kā viņi melo acīs skatīdamies, jo operatoriem ir pateikts, lai čakarē prātu pēc iespējas ilgāk, jo es biju pie viņiem, un tā bija viena no interesantākajām pieredzēm mūžā, paskatīties, kā divas pieaugušas sievietes melo un cenšās izlocīties, jo otrajā reizē mēs klausījāmies manas sarunas ar viņu operatoriem, jo tādas bija kādas 15, un katru reizi operatori teica citu informāciju, kas pierāda, ka viņi neko nepieraksta un nekam neseko līdzi, principā, tu piezvani, viņi tev pasaka, lai gaidi, un tad gaida, līdz tu atkal zvani un atkal viss no sākuma :D tā informācija aiziet nebūtībā :)
teica, ka uzlabojot sistēmu un jauni operatori, tāpēc pazūd informācija, bet nu tas ir pilnīgs bullshits ko viņi mēģina ieskaidrot, lai klients tik ļoti neārdītos :D
un, ja gribi atgūt naudu, kad viņi kopēs kaut kādus neesošus likumus, ka viņi varot 30 dienu laikā atgriezt naudu, jo sen jau tāds likums nav un tagad viņeim tas ir jāizdara pēc iespējas ātrāk, manuprāt, max 3 dienas :)
un jā, sveiki 220.lv :D savu taktiku izskatās, neesat mainījuši un varat necensties atbildēt uz manu komentāru ( nevis sūdzību ), jo viss, ko jūs sakat, ir, kā lai saka, meli
entām reizes esu pasūtījis pie viņiem dažādas prece un ar dažādām cenām, nekad nav bijušas problēmas, vis vienmēr tiek laicīgi piegādāds, max divas dienas, varu teikt tikaij to labāko.
220.lv parstavis teica!Es pirmoreizi iepirkos,tika atsutita lietota kspucino kannina,Ko kategoriski atsakas mainit vai atdot naudu.Ta ka visas sudzibas pamatotas.
ā un smieklīgi ir arī tas, ka viņi mēdz rakstīt komentārus no citiem nikiem, par to, cik lielisks viss ir 220.lv
1. robchiks izveidoja profilu šodien, lai speciāli uzrakstītu labu atsauksmi :D
2. visiem tiem, kas raksta šīs labās atsauksmes, ļoti klibo gramatika, ko var labi redzēt ( tikaij, esu, piegādāds)
3. viņi to dara tik bieži, un katru reizi no jaunizveidota profila, jo izskatītos smieklīgi, ka kāds robchiks jau 100239 reizi raksta labu atsauksmi pie sūdzības tieši par 220.lv
4. tāpat kā raksta labas atsauksmes, vajadzētu pasūtījuma numuru un visu parējo, jo 220.lv prāt, sūdzības bez numura ir nepamatotas, tātad, jūsu kantora 220.lv labās atsauksmes arī ir nepamatotas.
5. jūs esat vienkārši smieklīga kompānija, bez kauna un jebkādām morālēm, nesaprotu, vai jūs tiešām domājat, ka zeme nav apaļa un viss, ko jūs dariet, nenāks jums atpakaļ? :) vaivaivai kā nāks.
man burtiski ir kauns jūsu vietā.
Nav problēmu arī pasūtijuma nr publicēt ja ir tik ļoti vajadzīgs, bet šeit tak nav problēmu risināšanas portals, bet gan sūdzību izteikšana lai cilvēki uz priekšdienām meklējot internetā atsauksmes jau zinātu kam gatavoties...
Bet nu tiešām šis biznesa modelis fascinē, un NEatbildība vēl jo vairāk.
P.S
Šodien jau ir pirmdiena kurā jāgaida kurjers, bet viņš "laikam kavējas" :D
Patsmit euro nav liela nauda bet tomēr man tas sū** nav vajadzīgs ko man atsūtija, bet man vajag to ko pasūtiju.
Līga.. Cik cilvēku tik viedokļu. Uzņēmums nav mazs un katrai problēmai ir "zars" pēc kāda tiek risinātas lietas. Ja iztrūkst viens no posmiem, tiek kavētas atbildes.
Es reti interneta veikalos iepērkos, bet arī ir zināma pirkumu pieredze bijusi. Labi ka vismaz dzirdēji telefona ierakstus, ko un ar ko esi runājusi.. Ei un pierādi netaisnību veikalā kur nav tādu ierakstu uz kura pamata vari rast taisnību.
Sudzibas lv tam ir domāts, lai rakstītu bēdīgo pieredzi nevis pozitīvo.
Vai tu nomirsi ja kāds no veikala "botiem" kaut kur slavina firmu? Lai slavina. Izklausies pēc tipiskas lauku meitenes ar netīro muti pēc apēstās melleņu porcijas.
parasti pasūtīju šajā adrese un nekādas problēmas nebija, lidz šodienai.. pasutiju preci pa 50 eiro, bet atnāca līdziga prece, kurai nav visādas lietas klāt, lidz ar to precei zud vertiba 20 eiro apmērā.. tagad gaidu atbildi, bet jau jūtu, ka ātrāk būs aizbraukt un nolamāt
debored- kā izgāja ar labāko internetveikalu LV??? dabūji statīvu vai naudu??
ventilator - tu, tāpat kā 220.lv nonāc pretrunās ar sevi. saki, ka shis portāls ir negatīvajai pieredzei, un tad prasi vai man traucē, ka viņu pashi darbinieki nevis boti, slavē savu bedri ?? nē, netraucē, bet tas izskatās vienkārshi nožēlojami no malas. un to daru zināmu visiem potenciālajiem klientiem, jo es viņiem personīgi teicu, ka es neatkāpshos un stāstīshu shajā portālā to, kamēr viņi pastāvēs. lielākajai daļai lielo uzņēmumu ieraksta sarunas to kvalitātes kontroles dēļ, tāpēc arī neuztraucos par savu taisnību.
un kāds sakars par to, kā izskatos un no kurienes esmu shajā diskusijā? ? ? iedod savu vārdu un uzvārdu, lai varu paskatīties pēc kā tu izskaties :)
Interveikals 220 sazinajas ar mani un vakardienas sudziba par duskabini tika atrisinata.