Īsti nav saprotama sūdzība. Es arī iepirkos šajā veikalā, nav taču jāatdod nauda pirms nav saņemta prece. Nebija nekādu probēmu, izvēlējos preci, samaksāju un aizgāju.
Varbūt varat drusku konkrētāk aprakstīt situāciju.
Nu, naudu atsevišķām precēm var ņemt kā priekšapmaksu. Tas ir tām precēm, kas nav regulārās aprites preces bet nāk uz specpasūtījumu.
Tikai šajā sūdzībā gan ir maz sūdzības sakara! Sviests kaut kāds!
Ja jau sūdzību ir tik daudz, tad par šo veikalu ir jāziņo un jābrīdina skaļāk, lai vienreiz aizklopē. Ne visi kuri pirms tam tur grib kaut ko pirkt, neiedomājas palasīt atsauksmes, tur tā problēma. Tikai nevienu nezinu kurš būtu gatavs tagad celt skaļu skandālu valsts apmērā... Ilgi šāds veikals pastāvēt nevarēs, vienā brīdī "lohi" aptrūksies un veikals izputēs.
Labdien, Elcamino! Ja Jums ir konkrēta problēma ar veikto pasūtījumu, lūdzu informējiet mums par to uz [email protected]. Mēs vienmēr esam atvērti risināt problemsituācijas un palīdzēt mūsu klientiem. Lūdzu ar saviem izteicieniem neapvainojiet mūsu klientus.
Tā kā kopš Jūsu sūdzības publicēšanas pagājušas vairāk kā 2 darba dienas + komentārs, un mēs joprojām neesam no Jums saņēmuši papildus informāciju par Jums vai Jūsu pasūtījumu, ne uz [email protected], ne arī šajā portalā - informācijas trūkuma dēļ, diemžēl uzskatam, ka konkrētā sūdzība iesniegta nepamatoti.
Tāpat vēlamies uzsvērt, ka interneta veikals 220.lv ir gatavs vienmēr risināt ikvienu radušos problēmsituāciju - raksiet uz [email protected] (norādiet savus kontaktus, pasūtījuma nr. citu svarīgu informāciju) un Jūs būsiet sadzirdēti.
Tieši mūsu interneta veikalā ikviens klients var izvēlēties kādā veidā apmaksāt savu pasūtījumu, kā arī brīdi kad.
Ja klients izvēlās preču saņemšanu Rīgā - Ģertrūdes ielā 94a vai ar DPD kurjerpastu sev mājās - ikvienam ir iespēja apmaksāt par savu pasūtījumu, kad tas jau ir gatavs, neveicot nekādu priekšapmaksu.
Taču noteikti gribam vērst Jūsu akcentu - apmaksājot savu pasūtījumu pasūtīšanas brīdī - klients ietaupa laiku, kā arī veikalā nav jāstāv rindā.
Es arī esmu vairākas reizes iepirkusies 220.lv, uzreiz arī pasūtījumu apmaksājusi caur inetrnetbanku, un vienmēr esmu saņēmusi preci bez nekādām problēmām un aizķeršanās.
Kaut kāds ārprāts! Pasūtīju trauku komplektu un galda piederumu komplektu. Internetā visu pasūtīju nu tad gaidīju 4 darba dienas, kad pasūtījums būs klāt un varēs braukt pakaļ. Paiet šīs 4 dienas un tā vietā, lai pateiktu kad pasūtījums ir pienācis man piezvana no "jaukā" 220 un saka, ka mani pasūtītie trauki tomēr nav. Labi, nekas, jo piedāvāja citu komplektu. Piekritu! Taču tad kad apstiprināju, ka vēlos to citu komplektu viņi paziņo, ka atkal būs ziniet jāgaida 4 darba dienas. Biju ļoti dusmīga, taču biju gatava gaidīt. Bet ar to viss nebeidzās. "Šodien saņemu sms un uz e-pastu vēstuli, ka mans pasūtījums ir pienācis un varu braukt pakaļ. Aizbraucot pakaļ man paziņo, ka trauku nav, jo īsti neesmu apstiprinājusi kurus traukus un kādus tomēr vēlos. Kaut visu noskaidrojām, ka ņemšu to otru trauku komplektu. Tomēr tas otrs komplekts nav, piedāvā citu. Labi, ņemšu citu... tik žel, ka par to pašu naudu kaut mazāk daļas. Ar to tiekam galā, pienāk kārta galda piederumiem. Komplekta paredzētas dakšas, naži, mazās karotes un deserta dakšiņas. Viņi paziņo, ka dakšas neesot. Nu kas par sviestu ir. Viņi ir normāli. Tad varbūt vajag kārtīgi pārliecināties. Esmu ĻOTI vīlusies un diez vai vēl kādreiz izmantošu šī interneta veikala pakalpojumus!
Labdien, piile25! Atsūtiet, lūdzu sava pasūtījuma numuru uz [email protected] savu pasūtījuma numuru vai e-pastu, lai mēs varētu izskatīt, kāpēc tāda situācija bija radusies.
Esu pārsteigta par komentāriem!
Kādu gadu atpakaļ pasūtīju matu taisnotāju-par lielu summu, paliku ļoti apmierināta, un joprojām perfekti taisno matus, un nedomāju vēl kādu gadu par jaunu taisnotāja iegādi.
Šodien pasūtīju smaržas, biju ļoti patīkami pārsteigta par cenām, un bezmaksas piegādi uz mājām.
Paldies 220.lv !!
220.lv apkrāpto un neapmierinātu klientu daudzums daudzkārt pārsniedz apmierināto.
Nu jau sākuši paši sevi slavēt, vai nē, "putekle".
Iesaku 220.lv aizdomāties par savu darbību!!!
Ieteiktu vairākkārt apsvert vai veikt pasūtījumu interneta veikala 22o.lv!
Ja es izsaku savu viedokli par labu 220.lv, tas laikam automātiski nozīmē, ka es viena no 220.lv?
Jūs gan esat aprobežota tauta.
Sanāk, ka visiem jāraksta tagad tikai viss sliktais par šo kompāniju, jo redz, cilvēkiem ir sanākusi šmuce, ar viņiem, tad tas automātiski nozīmē, ka neviens nedrīkst iebilst pret viņiem?
Izteicu viedokli, jo mani pilnībā viss apmierināja.
Savukārt, es ieteiktu cilvekiem vairākkārt apsvērt, firmu un kvalitāti attiecīgajai precei, ko pērkat, ne "ķert" lētāko, kas pagadās!!
Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.
Komentāri (22)
Izputēšana viņiem nedraud, jo vēl ir palicis daudz "lohu", ko apčakarēt.
Īsti nav saprotama sūdzība. Es arī iepirkos šajā veikalā, nav taču jāatdod nauda pirms nav saņemta prece. Nebija nekādu probēmu, izvēlējos preci, samaksāju un aizgāju.
Varbūt varat drusku konkrētāk aprakstīt situāciju.
Хе! Зато сэкономил!!!
Nu, naudu atsevišķām precēm var ņemt kā priekšapmaksu. Tas ir tām precēm, kas nav regulārās aprites preces bet nāk uz specpasūtījumu.
Tikai šajā sūdzībā gan ir maz sūdzības sakara! Sviests kaut kāds!
gudrie iepērkas veikalos!
Ja jau sūdzību ir tik daudz, tad par šo veikalu ir jāziņo un jābrīdina skaļāk, lai vienreiz aizklopē. Ne visi kuri pirms tam tur grib kaut ko pirkt, neiedomājas palasīt atsauksmes, tur tā problēma. Tikai nevienu nezinu kurš būtu gatavs tagad celt skaļu skandālu valsts apmērā... Ilgi šāds veikals pastāvēt nevarēs, vienā brīdī "lohi" aptrūksies un veikals izputēs.
Labdien, Elcamino! Ja Jums ir konkrēta problēma ar veikto pasūtījumu, lūdzu informējiet mums par to uz [email protected]. Mēs vienmēr esam atvērti risināt problemsituācijas un palīdzēt mūsu klientiem. Lūdzu ar saviem izteicieniem neapvainojiet mūsu klientus.
Labdien, Elcamino!
Tā kā kopš Jūsu sūdzības publicēšanas pagājušas vairāk kā 2 darba dienas + komentārs, un mēs joprojām neesam no Jums saņēmuši papildus informāciju par Jums vai Jūsu pasūtījumu, ne uz [email protected], ne arī šajā portalā - informācijas trūkuma dēļ, diemžēl uzskatam, ka konkrētā sūdzība iesniegta nepamatoti.
Tāpat vēlamies uzsvērt, ka interneta veikals 220.lv ir gatavs vienmēr risināt ikvienu radušos problēmsituāciju - raksiet uz [email protected] (norādiet savus kontaktus, pasūtījuma nr. citu svarīgu informāciju) un Jūs būsiet sadzirdēti.
Taa jociigi jau ir kad liek maksaat par neizdariitiem pasuutiijumiem.
Labdien, aldiso66!
Tieši mūsu interneta veikalā ikviens klients var izvēlēties kādā veidā apmaksāt savu pasūtījumu, kā arī brīdi kad.
Ja klients izvēlās preču saņemšanu Rīgā - Ģertrūdes ielā 94a vai ar DPD kurjerpastu sev mājās - ikvienam ir iespēja apmaksāt par savu pasūtījumu, kad tas jau ir gatavs, neveicot nekādu priekšapmaksu.
Taču noteikti gribam vērst Jūsu akcentu - apmaksājot savu pasūtījumu pasūtīšanas brīdī - klients ietaupa laiku, kā arī veikalā nav jāstāv rindā.
Pilnīgs sviests. Ne reizi vien esmu sūtijusi preces no 220.lv un ne reizi nav bijušas problēmas. viss ir pienācis laikā un bez jebkādām problēmām.
Labdien, Ell! Paldies par labiem vārdiem!
Es arī esmu vairākas reizes iepirkusies 220.lv, uzreiz arī pasūtījumu apmaksājusi caur inetrnetbanku, un vienmēr esmu saņēmusi preci bez nekādām problēmām un aizķeršanās.
Labdien, ESS18!
Paldies par pozitīvo atsauksmi! Mēs strādājam, lai ikviens klients ir apmierināts un gribētu iepirkties pie mums atkal!
Kaut kāds ārprāts! Pasūtīju trauku komplektu un galda piederumu komplektu. Internetā visu pasūtīju nu tad gaidīju 4 darba dienas, kad pasūtījums būs klāt un varēs braukt pakaļ. Paiet šīs 4 dienas un tā vietā, lai pateiktu kad pasūtījums ir pienācis man piezvana no "jaukā" 220 un saka, ka mani pasūtītie trauki tomēr nav. Labi, nekas, jo piedāvāja citu komplektu. Piekritu! Taču tad kad apstiprināju, ka vēlos to citu komplektu viņi paziņo, ka atkal būs ziniet jāgaida 4 darba dienas. Biju ļoti dusmīga, taču biju gatava gaidīt. Bet ar to viss nebeidzās. "Šodien saņemu sms un uz e-pastu vēstuli, ka mans pasūtījums ir pienācis un varu braukt pakaļ. Aizbraucot pakaļ man paziņo, ka trauku nav, jo īsti neesmu apstiprinājusi kurus traukus un kādus tomēr vēlos. Kaut visu noskaidrojām, ka ņemšu to otru trauku komplektu. Tomēr tas otrs komplekts nav, piedāvā citu. Labi, ņemšu citu... tik žel, ka par to pašu naudu kaut mazāk daļas. Ar to tiekam galā, pienāk kārta galda piederumiem. Komplekta paredzētas dakšas, naži, mazās karotes un deserta dakšiņas. Viņi paziņo, ka dakšas neesot. Nu kas par sviestu ir. Viņi ir normāli. Tad varbūt vajag kārtīgi pārliecināties. Esmu ĻOTI vīlusies un diez vai vēl kādreiz izmantošu šī interneta veikala pakalpojumus!
Labdien, piile25! Atsūtiet, lūdzu sava pasūtījuma numuru uz [email protected] savu pasūtījuma numuru vai e-pastu, lai mēs varētu izskatīt, kāpēc tāda situācija bija radusies.
Esu pārsteigta par komentāriem!
Kādu gadu atpakaļ pasūtīju matu taisnotāju-par lielu summu, paliku ļoti apmierināta, un joprojām perfekti taisno matus, un nedomāju vēl kādu gadu par jaunu taisnotāja iegādi.
Šodien pasūtīju smaržas, biju ļoti patīkami pārsteigta par cenām, un bezmaksas piegādi uz mājām.
Paldies 220.lv !!
220.lv apkrāpto un neapmierinātu klientu daudzums daudzkārt pārsniedz apmierināto.
Nu jau sākuši paši sevi slavēt, vai nē, "putekle".
Iesaku 220.lv aizdomāties par savu darbību!!!
Ieteiktu vairākkārt apsvert vai veikt pasūtījumu interneta veikala 22o.lv!
Ja es izsaku savu viedokli par labu 220.lv, tas laikam automātiski nozīmē, ka es viena no 220.lv?
Jūs gan esat aprobežota tauta.
Sanāk, ka visiem jāraksta tagad tikai viss sliktais par šo kompāniju, jo redz, cilvēkiem ir sanākusi šmuce, ar viņiem, tad tas automātiski nozīmē, ka neviens nedrīkst iebilst pret viņiem?
Izteicu viedokli, jo mani pilnībā viss apmierināja.
Savukārt, es ieteiktu cilvekiem vairākkārt apsvērt, firmu un kvalitāti attiecīgajai precei, ko pērkat, ne "ķert" lētāko, kas pagadās!!
Jus debili essat 220.lv ir labs veikas mes ar draugiem tur pirkam vis kautko viss bija ok.