www.220.lv - apkalpošana
Veikalā 220, Lāčplēša ielā preci nepārdod pirms neesi pārdevējam izstāstījis cik veikalos esi bijis, kāda ir zemākā cena, par cik pārdod konkurenti, jo viņam, redziet, nav interese ar tevi runāt, kamēr viņš to nezin. Citāts- "man nav interese ar jums runāt, ja jūs nepasakiet cenu, kādu jums piedāvāja citā veikalā. Es ar jums norunāšu 15 min un jūs beigās aiziesiet pie konkurentiem un nopirksiet pie viņiem, jo tur būs lētāk. " Protams, ka manās interesēs ir nopirkt izdevīgāk (piekam jāaprīko ar sadzīves tehniku privātmāja) un gribētu labāk to darīt pie zinoša un atsaucīga pārdevēja.
Šo starpgadījumu izstāstīju dažiem kolēģiem un draugiem un gandrīz katram bija kas slikts sakāms par Veikalu 220.
Izvairieties, ir tik daudz citu veikalu un atsaucīgu pārdevēju!!!
Komentāri (8)
It kā jau būtu jāsaka, ka klientam vienmēr taisnība, bet ir reizes, kad gribas aizstāvēt arī šos pārdevējus. Strādāju taisni šajā pat sfērā - sadzīves tehnikas tirdzniecība un katru dienu atkārtojas viens un tas pats - veikalā ienāk cilvēks ar uz lapiņas sarakstītu tehniku, kas viņam ir vajadzīga un grib pārdevēja konsultāciju. Ir pircēji, kas prasa, jautā, nesaprot un atkārto jautājumus veselu stundu. Pārdevējs pašo laiku būtu paspējis aprunāties ar 4 citiem klientiem... Un tad beigās pircējs cēli paziņo, ka paldies par informāciju, tagad viņam viss ir ļoti skaidrs un viņš dosies apgaitā pa citiem veikaliem, salīdzinās cenas, vēl pameklēs internetā un viss... pārdevējs ir stundu!!! ziedojis klientam par pliku paldies! Informācijas dienests 1188 par to vismaz naudu saņem!
Un pēc šīs informācijas parasti griežas taisni labajos sadzīves tehnikas veikalos, kur ir zinoši un kompetenti pārdevēji, nevis internetā, kur neviens neko nespēj paskaidrot. Bet pat vislabākajam pārdevējam var pāriet jebkāda patika runāt ar klientu, kurš jau pirmajās 5 minūtēs pasaka - jūs man tikai visu smalki izstāstiet, bet pirkšu es tur, kur pēc tam atradīšu kaut par 5 latiem lētāk...
Tāpēc tiešām ir izdevīgāk runāt ar klientiem, kuri jau šīs cenas zin, ir salīdzinājuši un iegriežas pie tevis kā pēdējā posma, lai uzzinātu tehnikas nianses, veiktu pasūtījumu un vienotos par galējām cenām, nevis būt pirmajam posmam no kura tikai uzzin stundu garu informāciju, bet pirkumu izdara citur!
Loti laba apkalpošana
Piekrituu 100%. Vakar vini mani apcakareja par apmeram Ls 40 - ar visam vinu "atlaidem" citur izradijas letak, kaut solija korporativu atlaidi caur meistaru, kas mums izgatavo un komplekte virtuvi. Ja butu vel nopirkusi velasmasinu, tad vel Ls 60 uzmetiens klat. Ker lohus un dzivo uz veciem lauriem. NEIESAKU NEVIENAM TU PIRKT!!!
Tagad visur tā-ķer tik lohus...
Pārdevējam par to maksā, ka viņš sniedz klientam informāciju, neatkarīgi vai tas to iegadājas vai nē.Visu dienu tapat jāatrodas veikalā, tāpēc nav starpības cik stundu jāziedo klientam!
Ja tas tiesa man tāda paša pieredze ar šim perdeļiem
Katram var atrast pie kā piesieties, tas i fakts, bet vai tad vajag?
Neliela piebilde. ~80% pircēji ir no sērijas “We like quality but as cheap as possible, if that makes sense.” un skaidri apzinoties, ka prece jau nāk ar atlaidi, mēģina spraust kaut kādus batonus pārdevējam par to, ka "citur ir lētāk".
Padomājot loģiski - tad ej un pērc tad citur. Nu tur, kur ir lētāk. Pārdevēja pienākumos ir pārdot preci un atbildēt uz jautājumiem par tās ekspluatāciju, nevis cīnīties ar pamuļķiem, kuriem nav piemēram cena pieņemama un kuri nenāk uz konkrēto veikalu kaut ko pirkt, bet gan dīkt atlaides vai uzdot kaudzi ar idiotiskiem jautājumiem (un vairākas reizes), respektīvi - pakrist uz nerviem, kamēr rindā pilnīgi noteikti ir kāds, kurš pacietīgi gaida, kamēr šādi indivīdi notīsies.