220.lv - Termiņi, bojāta prece, slikts serviss
11.06 iegādājos internetā žoga elementu. Piegādes datums tika vairākas reizes pārcelts, tapēc 24.07 es atteicos no preces. Neskatoties uz to 27.08 kurjers piegādāja un vīrs nezinot situāciju, pieņēma preci. Vēlāk konstatējām, ka 220.lv ir nemākulīgi slēpis defektu, aptinot bojāto vietu ar lentu. 28.07 piezvanīju konsultantam un piedāvāju, ka pret kompensāciju preci paši salabosim. Konsultants solīja atsūtīt piedāvājumu, kuru tā arī nesagaidīju. 29.07 pl.17.06 sazvanīju konsultanti, kura bildē novērtēja bojājumu un secināja, ka neesot jau pus dēlis nolauzts, bet tikai Stūris. Par kompensāciju nespējām vienoties, tapēc vēlējos preci atgriezt. Bet tas nozīmē, ka man ir jāņem visu dienu brīvu, jo ja es no pl.13iem gaidu kurjeru, tas kurjeram var nebūt ērti. Piedāvāju, ka kurjers pats var paņemt bojāto preci, bet arī tas neder, jo man jābūt klāt. Tā kā nevaru atļauties kavēt darbu veselu dienu, tad risinājuma šai situācijai nav!
Mani secinājumi:
1. Piegādes termiņi tiek kavēti par mēnesi;
2. Neskatoties uz atteikumu prece tiek atvesta;
3. Prece ir bojāta un tas tiek slēpts;
4. Ja vēlos atgriezt preci ir jāņem brīvdiena, jo vienoties par laiku 4 stundu intervālā nav iespējams;
5. Konsultante sarunas beigās atteicās otrreiz nosaukt savu vārdu un atteicās iedot citu kontaktpersonu.
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Komentāri (3)
Телефоны только продают!
Ремонтировать по гарантии не хотят
Мебель имеет низкое качество и фото не соответствует тому что на сайте. При возврате товара стараются отказать принять, тянут время. Делая здесь покупки - будете разочарованы и качеством товара и сервисом обслуживания. Не рекомендую!
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību