220.lv - Slikts serviss
Iegādājos kā juridiska persona 220.lv karcher augstspiediena mazgātāju. Ievadot formā rekvizītus, kļūdijos, līdz ar to man piestādīja nepareizi sagatavotu rēķinu, kuru arī atmaksāju. Līdz ar to nevarēju to rēķinu iesniegt grāmatvedībā. Zvanīju, rakstīju, kā arī uz vietas veikalā lūdzu 220.lv izlabot to rēķinu, uz ko viņi man atzūtīja 8 epastus, ka tas neesot iespējams. Tad nu pats uzrakstīju uz lietuviešu kompāniju, kas bija patiesais preces piegādātājs, kas man laipni izlaboja epastu! Tā vietā, lai 220.lv paši sakārtotu šo jautājumu ar 1 epasta palīdzību, viņi man uzraksta 8 epastus, ka tas nav iespējams. Diezgan kretīniska attieksme pret klientu!
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Labdien, Rihards Harju!
Vēlamies paskaidrot situāciju. Preci iegādājāties no Marketplace pārdevēja "GS Trade" Lietuvā. Jūsu uzņēmums slēdza darījumu ar citu juridisku uzņēmumu no citas valsts un saņēmāt pavadzīmi ar pircēja un pārdevēja rekvizītiem. Zvanu centra darbinieki paskaidroja, ka rēķini veidojas automātiski un faktiski tikai preces pārdevējs tos var izlabot, ko viņi dara nelabprāt, jo tam nav paredzēts resurs. Otrs variants ir vērties pie mūsu IT, kuri "laužot" sistēmu, var izlabot rēķinu, bet tas ir laikietilpīgs process.Tuklāt, ja mūsu pusē rēķins atšķiras no rēķina, kas ir pārdevēja pusē, atkal var rasties problēmas. Ceram, ka saprotat, cik komplicēti tas ir.
Ar zvanu centra darbiniekiem vienojāmies, ka neskatoties uz negatīvo pieredzi, tomēr sūtīsim šādus pieprasījumus pārdevējiem un cerēsim uz atsaucību, jo piespiest nevaram.
Pirms rēķina apmaksas, aicinām pārbaudīt rekvizītus, jo tos izlabot pirms darījums ir noticis, ir relatīvi vienkārši.
220.lv
Pievienot komentāru