220.lv - Slikts serviss
Veicu pasūtījumu internetveikalā 220.lv iegādājoties mājas projektoru ar itkā wifi funkciju, taču saņemot preci konstatēju, ka ierīcei šī funkcija acīmredzami nav. Atgriežot preci veikalā pārdevējs cenšas ieskaidrot, ka preces pārdevējs ir cits, un viņi atbildību par preci nenes. Tātad arī par preces aprakstu, kurš bija nepaties? Likās, ka veikala darbinieks šo situāciju īsti nesaprot, jo izkaidrot to, kāpēc prece no 220.lv nav viņu atbildība nemācēja. Beigu beigās nonācām pie risinājuma, ka tikšot atgriezta nauda par ierīci.
Paldies par maldinošiem aprakstiem un nekvalitatīvu apkalpojošo personālu!
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Labdien, DanielsZ!
220.lv ir tirdzniecības centrs internetā (platfoma), kur savas preces piedāvā ļoti daudz dažādu pārdevēju. Pēc Jūsu situācijas izklāsta, secinām, ka mūsu darbinieks Jums nav sniedzis precīzu informāciju vai Jūs to esat pārpratis - 220.lv nevairās no atbildības un vienmēr iestājas par saviem klientiem neatkarīgi no tā, pie kura no pārdevējiem klients ir iegādājies preci.
Mēs esam informējuši šīs preces pārdevēju par iespējami neatbilstošu aprakstu, lai tas tiktu pārbaudīts un precizēts.
Paldies, ka informējāt mūs par šo kļūdu un atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
220.lv
Labdien!
Uzskatu, ka pareizs situācijas atrisinājums būtu nodrošināt lai klients saņemtu tādu preci, kāda tika iegādāta un kāda tā tika aprakstīta mājaslapā.
Pievienot komentāru