220.lv - Slikts serviss
Par servisu!
Kompānija piedāvā izņemt pasūtījumus arī sestdienās, tikai sestdien strādā 1 cilvēks pie kases no 6 iespējamām un 50 gaida 1 garā rindā. Manuprāt tas ir necilvēcīgi un firmu apkaunojoši, likt cilvēkiem stāvēt 2-3 h rindā. Ja uzņēmums nevar nodrošināt normālu klientu apkalpošanu, tad varbūt tādu servisu nevajag piedāvāt vispār! Šeit izskatās, galvenais ir pārdot un dabūt naudu, pārējais ir mazsvarīgi!
Komentāri (3)
Ksa ir labāk? 1 cilvēks sestdien nedaudz uzcenojums vai vairāk cilvēku noteikti būtisks uzcenojums? Saproti sūdzies par lētumu, kuru pati pieprasi?
Visiem standarta veida uzņēmumiem vissvarīgākais ir pārdot un "dabūt naudu", viss pārējais ir sekundārs.
220.lv Protams, ka tikai pārdot. Pie viņiem ar brāķa labošanu vai apmaiņu problēmas, pašam pa servisiem jābraukā.