220.lv - Preces piegāde - mūžīga, nepatiesa informacija
2. Maijā veicu pasūtījumu, dāvanu bērniem bumbiņu baseinu ar piegādi uz 14. Maiju.
14, maijā nekādas ziņas, labi pagaidīšu...
Te pēkšņi 18. Maija pēkšņi prece tiek ielikta izpārdošanā, un mans pirkums tiek anulēts, automātiski 220.lv veic jaunu un jā paldies, vismaz cenas starpību sedz un ieskaita kontā. Jaunais piegādes datums uzrādās - 20, maijs.
Pienāk 20. Maijs un protams... Nekā atkal nav. Prece tiek solīta 25. Maijā.. Tas ir šodien un preces joprojām nav, nekādas ziņas arī nav.
Aplūkojot līdzīgas preces mājaslapā (citus baseinus) (kur joprojām akcija) tuvākais piegādes datums 4! Jūnijs.
Skatos, ka citas krāsas modelis būtu pieejams rīt, samainīt man iebildumu nebūtu... Bet pat ja maiņa būtu iespējama, diezin vai viņš būtu pieejams rīt... Tās ticības nav.
Un arī ar visām 3 reizēm, kad piegādes datums mainījās, mani informēja tikai 2x.
Kāpēc kavējas joprojām nezinu.
Šodien sazvanīju 220.lv (ar 4 piegājienu) , puisis otrā galā jau arī skatās, ka itkā jābūt šodien, Saka ka iespējams būs, bet garantēt nevar.. Bet nu viņš jau konsultē klientus, par pārējo jau no viņa atbildību prasīt nevar, tas tā. Solīja nodot tālāk ''speciālistam''
dārgie 220, ja jums jau ar preces piegādi pirms jūsu reklamētās ''izpārdošanas'' ir problēmas, tad varbūt nelieciet to izpārdošanā, vai uzrādiet godīgu piegādes datumu.. Ilgāku bet vismaz godīgu... Tad cilvēks, ja prece būs ātrāk būs priecīgs, vai izņems vēlāk.. Bet vismaz nebūs sajūta, kā muļķim kurš gaida un gaida...
Komentāri (1)
Sen jau izdzēsos no 220 un nekādu problēmu!