220.lv (Pigu Latvia SIA) - Krāpšana
2022. Gada 12. Decembrī veicu pasūtījumu, kuram tika apstiprināta piegāde 04.01.2023.
Janvāra mēnesī vairākkārt (4 reizes) tika pārcelts piegādes datums, beigās uz 17.02.2023.
Kad zvanīju, lai atceļ pasūtījumu un atgriež naudu, tad atbildēja - jā varam atcelt, pasūtījums nekur tālu nav aizgājis!
Krāpnieku kantoris!
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
18182836
Bet šajā gadījumā nekas nemaina faktu, ka pasūtījums 5 reizes tika pārcelts!
Esmu šo pasūtījumu atcēlusi, jācer, ka naudas atgriešana netiks pārcelta, bet noteikti neiesaku nevienam pie Jums iepirkties!
Labdien, MadRuu!
Atvainojamies, ka neesam izpildījuši Jūsu pasūtījumu. Saprotam Jūsu vilšanos, bet saukt mūs par krāpniekiem ir spēcīgs apvainojums un neatbilst konkrētajai situācijai.
Mēs esam atbildīgs uzņēmums, ar vairāk nekā 15 gadus ilgu pieredzi klientu apkalpošanā. Par Jūsu situāciju vēlamies paskaidrot, ka 220.lv mājas lapā piedāvājam vairāk nekā 2 miljonus dažādu preču. Tās visas nav iespējams uzglabāt uz vietas mūsu noliktavā. Vairumam preču pēc klienta pasūtījuma saņemšamas, mēs veicam pasūtījumu no piegādātājā, un līdz ko saņemam preci, tā veicam piegādi klientam, Diemžēl, reizēm piegādātājs neizpilda mūsu pasūtījumus noteiktajā laikā, tāpēc nevaram savlaicīgi piegādāt preci, dēļ kā cieš mūsu klienti.
Vēlreiz atvainojamies par radušos situāciju!
220.lv
Paldies, par atbildi, bet šoreiz Jūsu komentārs neiet kopā ar darbiem, jo mans pasūtījums, kuru veicu 12.12.2022., ar solīto piegādes datumu 04.01.2023., vēl 27.01.2023. nebija nodots piegādātājam, visos interneta pieejamajos portālos vēl šodien stāv informācija, ka šī prece ir pieejama Jūsu noliktavā - tātad turpināt melot saviem potenciālajiem klientiem.
Pēdējos gados Jūsu serviss ir ļooooti pasliktinājies.
Pievienot komentāru