www.sudzibas.lv 220.lv Nevar piegādāt

220.lv - Nevar piegādāt

Veicu pasūtījumu ar saņemšanu un norēķinu uz vietas. Mainījās plāni. Nosūtīju e-pastā informāciju, ka vēlos tomēr ar piegādi uz omniva pakomātu un esmu ar mieru samaksāt rēķinu arī par piegādi, ja man to atsūtīs. Saņēmu menedžera atbildi, ka piegādēs vieds nav maināms. Vienkārši ko? Mūsdienās? Pasūtījums tā arī tika atcelts.

09.08.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 09.08.2023

Labdien!

Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]

Ar cieņu, 220.lv

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 22.08.2023

Labdien, zinātāj!
Tā kā nesaņēmām informāciju par pasūtījuma numuru, tad atbildam pēc būtības.
Pasūtījuma pieņemšana no klienta un tā sagatavošana iziet cauri vairākiem procesiem un pasūtījuma statusiem. 90% no visām darbībām notiek automātiski. Pienāk brīdis, kad sistēma fiksē klienta izvēlēto piegādes veidu, tā nomainīšana prasa nesamērīgi lielus resursus.
Atvainojamies, ka nevarējām palīdzēt!
220.lv

Z

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes