220.lv - Nepatiesa informācija par preci
Pasūtīju kafijas automātu Master Coffee Mc4696. Pasūtījumu caur telefonu veicu 6.04.19, solīja, ka kafijas automātu varēšu paņemt internet veikala filiālē 9.04.19, bet automāts bija pieejams tikai 10.04.19, kas sabojāja visus mūsu plānus. Internet veikalā bija norādīts, ka var izmantot gan kapsulas, gan malto kafiju (tieši tāpēc izvēlējamies šo kafijas automātu!) , bet patiesībā kapsulas šīm kafijas automātam neder (tagad jau mājaslapā informācija ir izlabota, ka kafijas automāts strādā tikai ar malto kafiju!) ! Ja mēs zinātu, ka šīs kafijas automāts ir tikai maltai kafijai, tad noteikti mēs izvēlētos citu kafijas automātu! Kā arī mājaslapā ir norādīta informācija, ka kafijas automāts pagatavo vienlaicīgi 2 kafijas krūzes, bet patiesībā tā nav, jo vienlaicīgi var pagatavot tikai 1 kafijas krūzi (otrai tur nemaz vietas nav!) par tādu naudas summu saņēmām pavisam citu preci, nevis to, ko gaidījām!
Protams, ka tagad jau nav iespējams atgriezt preci, jo tā ir lietota, bet kā tad savādāk mēs varētu uzzināt, ka kapsulas šīm kafijas automātam neder, ja neatvērtu kafijas automātu un neizmēģinātu to? !
Jebkurā gadījumā - kafijas automāts ir ļoti labs, bet, neatbilst mūsu vajadzībām!
Viennozīmīgi, ka citu reizi neizvēlēšos iegādāties kaut ko no šī internet veikala! Pirma pieredze un slikta.
Komentāri (2)
14 dienu atteikums, der pat tad ja esat lietojusi. Kaut arī PTAC norāda, ka prece jāpārbauda tiktāl cik tas ir iespējams fiziskā veikalā, tik un tā tiesības jums paliek. Cits jautājums vai jums apmainīs pret īsto vai iekasēs varbūt kādu %.
Bet nu jūsu vietā, nevajadzīgu aparātu dotu apakaļ ar prasību.
Sazinājamies ar 220.lv teica, ka atgriezt preci var tikai tādā gadījumā, ja tā netika lietota!