220.lv - Maldina klientus
Interneta veikalā prece uzrādās. Protams tā tiek pasūtīta. Bet kad paiet 2 dienas atnāk paziņojums par to ka sūtijums ir atcelts. Kad sazinos pa info telefonu pasaka ka ierīces nemaz neesot.. skaisti. Ziemassvētku dāvana nav, naudu pārskaitīs tikai 5 dienu laikā atpakaļ.. Nu nav profesionāli tā maldināt. Uzņēmums ir pietiekami liels lai laicīgi atzīmētu preci kā izpārdotu...
Komentāri (3)
Nav iespējams piemest un aiziet veikalā nopirkt uz vietas attiecīgo preci ?!
Es neņemtu ļaunā ja tas būtu kkas ko var atrast katrā otrajā veikalā. Viņu vienkārši nav citur un es zināju ka cilvēks kam dāvana domāta būs pārlaimīgs.. un arī tas ka naudu tikai 5dienu laikā pārskaita, kas var arī ierobežot rīkošanos laicīgi..
220.lv ari pagajusho gadu man iesmereja brenda preci, kuru vispar nedriksteja pardot, tapec ka bija virsu "not for sale". naudu gan atgrieza, bet tikai tapec ka uztaisiju trobeli. Mans ieteikums, ja jums ir kadas problemas, drosi ejat uz laikrakstiem, televiziju, rakstiet socialajos tiklos, sherojiet ar cilvekiem, ta lai pec iespejas vairak cilveku zina par to, citadak jus ari turpmak busiet cerpjamas aitas. Ir verts aidomaties? Es domaju mums ir janosaka, nevis interneta veikalam, vai sanemt brakji vai ari kvalitativu preci.