220.lv - Krāpšanās ar piegādes laiku, izbojātas kāzas!
Pasūtījām dārza nojumi, jo šo piektdien ir kāzas, kurās paredzēts pikniks dārzā. Nojumei vajadzēja būt jau nedēļas sākumā. Tagad atnāk īsziņa, ka piegāde notiks tikai pēc kāzām. Kā nopietns uzņēmums var rakstīt piegādes termiņus un tos neievērot? Zvanot uz info telefonu, atbildes bija ļoti nekonkrētas, neieinteresēti jeb kā risināt šo ļaunprātību! Paldies 220, par lielisku kāzu dāvanu! Grāmatvedības vai menedžera telefona nr nedod, savu vārdu un uzvārdu nenosauc! Ja jums ir kāds būtisks notikums, tad padomājiet divreiz, vai vajag ko no šī veikala. Nezinu vai vispār šo situāciju var atrisināt! Līgava asarās! Apsveram iespēju griezties arī plašākos medijos par šo situāciju.
Komentāri (18)
Šo piektdien kāzas? Kā tieši viņi tās izbojāja, ja tās vēl pat nav notikušas?
Tieši telefonsarunā nevēloties risināt situāciju. Piezvanot un piedāvājot aizbraukt pakaļ, izrādās, ka prece ir Lietuvā! Nauda ir saņemta priekšapmaksā, darijums nav noticis apsolītajā termiņā. Tai nojumei jau sen vajadzēja stāvēt uzslietai dārzā.
kādā mucā cilvēki dzīvo, ka nezina, kāda ir pašreizējā situācija ar piegādēm un interneta veikaliem ;D Tādas lietas ir kādus 3 mēnešus iepriekš jāorganizē, ibio rio
Tad tā arī godīgi ir jānorāda, ka piegāde ir 60 - 90 dienu laikā. Ja Tu uzskati, ka tā ir labā prakse šādi izturēties pret klientu un vēl tik augstprātīga attieksme. Nu žēl Tavus klientus.
Maniem klientiem nav nekādas saistības ar piegādi un es, ja arī ko saku, visu saku patiesi - Jūsu žēlums ir nevietā. Bet nav jāskatās, ko kāds kur raksta - jau gadu dzīvojam ārkārtas apstākļos, jāskatās, kas apkārt notiek, nevis jāiecērtas uz to, kas rakstīts kaut kādā mājas lapā, kuras galvenais mērķis ir kaut kā atmānīt klientu. ;)
Piekrītu, ka tādā svarīgā notikumā kā kāzas nevajadzētu uzticēties interneta veikaliem, bet nu tagad tiem internet veikaliem ir uz ko novelkt vainu...Laigan kavēšanās ar sūtijumu jau ir bijusi vienmer. Tas, ka pārceļ datumu uz pāris dienām, tos es varu paciest, bet nu ja pārceļ datumu par mēnesi, vai taka man a1 pārcēla no 20. maija uz 25 jūniju (un es pat neesmu pārliecināts, ka atkal nepārcels datumu, kad tuvosies šis datums), tas nav adekvāti un nauda jau ir samaksāta.
Uzticēt, neuzticēt, bet nu nejau tādos termiņos. Man Xnet jau trešo reizi pārceļ sūtijumu un tas ir gandrīz mēnesis. Rodas priekštats, ka viņi gaida, ka es atteikšos, jo tur ir tāda opcija.
220Lv.Tā pati problēma, kas citiem, pasūtīju zāles pļāvēju,šodien aprit 2nedēļas,kā ved.Būs jāņem izkapts.
Man 1.5mēnesi mēbeles veda un neatveda kamēr atteicos no pasūtijuma naudu ari sola atmaksāt tikai tad kad pasts būs atgādājis atpakaļ preci vismaz pastnieks būs redzējis manu jauno virtuves iekārtu man nebija lemts
Man Xnet jau trešo reizi pārceļ sūtijumu un tas ir gandrīz mēnesis. Rodas priekštats, ka viņi gaida, ka es atteikšos, jo tur ir tāda opcija.
diemžēl mūsdienās tā arī ir - negribi gaidīt, brauc uz veikalu un ņem to, kas ir uz vietas. Negaidi, neatliec, rīkojies - lai nu tas visā kopdzīvē būtu lielākais štrunts par ko bēdāties :D
Tādi termiņi jau nu nav domāti internetveikalam. Pats iegādājies uz vietas vai arī izīrē.
Man diezgan līdzīga situācija, izņemot kāzas...
Pasūtījām dārza mēbeles nojumei, teica, ka būs uz 19 datumu. Nu jau ir 28. maijs un piegāde tiek atlikta 2x. Tagad rāda, ka piegādās jūnija pirmajā nedēļā, bet es jau vairs neticu. Tāpatās rāda, ka sūtijums ir parak liels un tiek sadalīts vairākos sūtijumos, man pat bail domāt vai vispār man tas mēbeļu komplekts atnāks vesels. Viens pluss ir tāds, ka paņēmu slice opciju, neko neesmu maksājis viņiem vel, bet nu ja būtu zinājis, ka tā atliks, tad būtu kaut ko līdzigu piemeklējis arī veikalā. dpd sutijuma izsekošana rāda, ka mans sutijums ir vietējā noliktava, tad kapec man viņu nesūta, piegāde izmaksāja 20 eur, kas ir pietiekami, lai man to sūtijumu personigi atvestu lidz majām vienā reizē. Tajā pašā laikā pasūtiju elektronisko zobu birsti, kura atnāca maksimums 3 dienās... Mazās preces nāk ātri, bet tad kapec piedāvājumā ir preces kuru svars pārsniedz vairākus kg? Ja nevar atvest laicīgi.. Saprotu, ka covid laikā ir lielāks noslogojums, bet nu to covidu jau pataisa par vainīgo visas iestādes cik vien var, lai gan gads jau riņķi un diezvai tas covids šobrid vairs kaut ko ietekmē, vienkārši ir uz ko novelkt vainu. Pagaidām man nedeg tās mēbeles, gan jau atnāks, bet nu škrobe ir un cerams, ka man viņas atnaks kamer ir vasara, ziemā man viņas nevajag. Cilvēki, kas te brūk virsu nav saskārušies ar šādu situaciju, tapec jau viegli runāt. Tu taču rēķinies, ka pasūtot atnāks, nu labi neatnāks solītajā dienā, bet nejau mēnesi pārcel datumus... Par 1a vispār nerunājot, pasūtiju gultu man pārcēla datumu par pusotru mēnesi.
Šogad esmu 2 reizes pasūtījusi-abas reizes sūtījums atnāca ātrāk,kā paredzēts.Paldies 220.LV!
Mani arī nav pievīlis, bet nu nekādas lielgabarīta tehnikas nesūtu.
Nākas piekrist, kādā mucā cilvēki dzīvo. Ja deg, tad vajag personīgi iet un iegādāties vai arī izīrēt. Ja ir bijusi lielāka pieredze ar internetveikaliem, tad nu vaidzētu zināt, kad pastāv tāds faktors, kā kavēšanās.
Kadam nepatīk nevajag sūtit tādā gadijūmā! Manuprāt 220.lv ir vienīgais populārs internetveikals kur ir garas rindas īpaši Daugavgrīvas ielā un tik plaš preču klāsts!
Arī pasūtījām preci, pie iegādes norādīts, ka tiks piegādāts 28.05.2021, bet šajā datumā atnāk e-pasts, ka piegāde pārcelta par nedēļu. Uzskatu, ka tā ir maldināšana un pie piegādes datuma jānorāda reālais piegādes datums ietverot kurjeru vai darbinieku noslodzes, nevis jāmaldina pircējs.