220.lv - Krāpšana, slikts serviss, bezkaunīga attieksme
Pirms vairāk kā 2 mēnešiem pasūtījām skapi un kumodi, kurus tika solīts piegādāt uz maija beigām. 220.lv vienpusīgi izlēma pārcelt piegādes datumu uz 10.06, nesaskaņojot ar mani vai esmu ar mieru gaidīt 2 nedēļas ilgāk. Par cik šo preci man ir svarīgi saņemt konkrētā laikā, zvanīju un jautāju vai ir kāda varbūtība ka tomēr atvedīs ātrāk. Nē, esot jāgaida 10. Jūnijs. Turpmāk nekādu info nesaņēmu, vien 2. Jūnijā atnāca sms, ka šajā dienā plānota kāda piegāde. Kā izrādījās, tās bija 2 pakas no 220.lv, kas iepriekš nebrīdinot tomēr izsūtīja daļu pasūtījuma ātrāk. Kurjers gandrīz atteicās izcelt smagās pakas, kaut mājaslapā ir norādīts, ka virs 30 kg pakas piegādā līdz mājai. Ienest pat neprasīju. Kurjers teica, ka virs 20 kg pakām viņam "pat neesot jāpieskaras", kas protams, nav taisnība. Laikam gribēja, lai kāpju busā un ceļu ārā. Tas vēl būtu sīkums. Kad pirmā paka tika izcelta, konstatēju, ka tai ir bojāts iepakojums un skaidri redzama bukte iepakotās mēbeles virsmā. Atteicos no pasūtījuma, jo nemaksāju par skapi 245 eur, lai pēc 2 mēnešu gaidīšanas saņemtu salauztu mēslu. Kurjers pakas atgrieza atpakaļ. Uzreiz sazvanīju 220.lv un informēju par situāciju, meitene teica, ka par bojāto mēbeli, tiklīdz tā atgriezīsies noliktavā, uzreiz tiks atgriezta nauda, kas ienāks kontā 5-7 darba dienu laikā. 4. Jūnijā saņēmu sms, ka 220.lv ir izsūtījuši manas pakas (tajā skaitā bojātās) un 1 darba dienas laikā gaidāma piegāde. Par cik ziņas no kurjerdienesta nesaņēmu, pārbaudīju izsekošanas nr, kas norādīja, ka visas pakas ir atceltas un atgrieztas nosūtītājam. Atkal zvanīju 220.lv, lai noskaidrotu situāciju. Izrādās, ka viņi paši izlēmuši atsaukt pasūtījumu, jo nezina, kas nāk pārējās pakās. Respektīvi, beigās nesaņemu neko no pasūtītā, kaut gaidu jau vairāk kā 2 mēnešus. Naudu atgriezīšot 5-7 darba dienu laikā. Ir pagāJusi nedēļa, nekādas informācijas nav, neviens nepiezvana neinformē, nesūta normālu info, pašiem jāzvana un jāmeklē risinājums. Sazvanījos kārtējo reizi, lai saprastu kad gaidīt atgriezto naudu. Atkal skan atbilde 7 dienu laikā. Bet nav info, no kura brīža sākas laika atskaite. Zvanot atkārtoti jau skan atbilde, ka nauda būs 14 dienu laikā. Krāpnieki, meļi ir 3 īsākie vārdi kā es varētu raksturot šo cilvēku kopienu. Cilvēki, lūdzu lasiet atsauksmes pirms kaut ko sūtat šajā iestādē - tiešām ir tik traki kā daži te rakstījuši jau pirms vairākiem gadiem. Izrādās, ka viņi ne tikai šādi joprojām čakarējas, bet arī nemācās no savām kļūdām un absolūti neko nedara, lai tādas situācijas neatkārtotos. Lieki teikt, ka šī ir pēdējā reize, kad kko mēģināju te pasūtīt. Labāk pasūtīt citur, lai arī nāksies samaksāt vairāk. It sevišķi, ja ir dārgs savs laiks un nervi, ejiet šai ieskrietuvei garām. Kā Saka "lol nau vērc" - apmēram tāda ir viņu attieksme pret klientu; arī tādu, kas sākumā situāciju mēģina risināt pa labam. Par cik viņi neprot epastos un zvana laikā sniegt adekvātas un izsmeļošas atbildes, diemžēl nāksies vērsties attiecīgajās instancēs, lai atgrieztu naudu.
Labdien!
Atvainojamies par sagādatajam neērtībām un radušos situāciju. Lai šo situāciju izskatītu, lūdzam, Jūs precizēt pasūtijuma numuru.
Ar cieņu, Jūsu 220.lv
Labdien!
Lai izskatītu šo situāciju, lūdzam, Jūs precizēt pasūtijuma numuru minot to šeit, vai rakstot mums e-pastā: [email protected] .
Ar cieņu, Jūsu 220.lv
Komentāri (2)
220.lv ir tik starpnienkns.Tur gaisi un skaidri rakstits pardevejs,ja 220 nau pie ka vainigs,jo atrak izpilda preces pardevejs to dara ari 220.lv
Mani tas neinteresē, jo 220 ir pārdevējs un pārdevējam ir jāuzņemas atbildība un komunikācija ar klientu. Ja komunikācijas un normālas attieksmes nav, tad, diemžēl, ir jāmeklē izeja no situācijas.