www.sudzibas.lv 220.lv Krāpšana, preču nepiegādāšana

Atrisināta220.lv - Krāpšana, preču nepiegādāšana

Pasūtīju 5 pakas autiņbiksīšu ar ātro piegādi uz mājām. Kurjers piegādāja tikai 2 pakas. Jautājot, vai vairāk nekā nav, atbildēja, ka nē, gan jau būšot citreiz.
220 profilā atnāca paziņojums, ka prece man esot piegādāta. Tajā pašā dienā rakstīju epastu, lai noskaidrotu, kad saņemšu pārējo sūtījumu, atbildi nesaņēmu. Pēc 2 dienām zvanīju uz 220, saņēmu atbildi, ka sazināšoties ar kurjera pakalpojuma sniedzējiem un sniegs man ziņu. Nākamajā dienā saņēmu e-pastu ar lūgumu atsūtīt foto ar to, ko esmu saņēmusi. Foto nosūtīju. Nekādas reakcijas nebija. Atkal rakstīju epastu, lai noskaidrotu situāciju, atbildes, protams, nav, un preces arī nē.

14.06.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 15.06.2021

Labdien!
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām. Lai izskatītu situāciju un sniegtu Jums informāciju, lūdzu, precizējiet pasūtījuma numuru.

Ar cieņu, Jūsu 220.lv

Papildināts Laura 15.06.2021

Pasūtījums nr. 11767756

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Laura 18.06.2021

Ar mani sazinājās 220.lv pārstāvis un tika izskaidroti situācijas rašanās iemesli. Nauda par preci tika atgriezta.

L

Komentāri (1)

B buubuu 14.06.2021

Diemžēl ar šiem kaut ko sarunāt ir ļoti grūti. Pati tikko gāju tam cauri. Tikai ar lamāšanos un draudiem panācu, ka atgriež naudu par bojātu un nepiegādātu preci.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes