Atrisināta220.lv - Krāpšana, naudas neatgriešana
Biju pasūtījusi viedpulksteni ar piegādi caur pakomātu. Saņemot pulksteni, konstatēju, ka funkcijas neatbilst mājaslapas aprakstā rakstītajam, tādēļ aizvedu pulksteni atpakaļ uz Krasta ielas veikalu. No saņemšanas brīža bija pagājušas 6 dienas, pēc likuma 14 dienu laikā preci var atgriezt. Konsultants preci pieņēma atpakaļ, iedeva PN aktu par preci, teica, ka naudas atgriešana tiks veikta 14 dienu laikā. Šodien ir 14tā diena, naudas diemžēl nav. Kopš pirmdienas 220.lv uz manu jautājumu par to, cik tālu ir naudas atgriešana, neatbild, vai pareizāk sakot atbild, ka sazināsies ar atbildīgo speciālistu un dos ziņu.
Ja nauda neienāks šodien līdz dienas beigām, 8.jūnijā PTAC un LR Kriminālpolicijai tiks nosūtīts iesniegums par krāpniecību, naudas līdzekļu piesavināšanos un negodīgu komercpraksi.
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Nr. 21465823
Jums ir rakstīti n-tie e-pasti un n-tās reizes zvanīts. Sarunas ierakstus ar;i jums nosūtīt, vai spēsiet paši sameklēt?
Problēma ir atrisināta, uzņēmums naudas atmaksu veicis.
Komentāri (2)
Vēl nav vakars, varbūt vēl būs.
Katrā ziņā, Jūs atgriezāt iekļaujoties termiņā. Naudas atgriešanas termiņš bija mutiska vienošanās, tā kā varbūt pārkāpj norunu. Varbūt bija domājis 14 darba dienas...
Diemžēl atmaksas termiņš ir atrunāts rakstiski PN aktā, atgriežot preci.