www.sudzibas.lv 220.lv Krāpšana

220.lv - Krāpšana

Brīdinu nevienu neko neiegādāties veikalā 220.lv !!
Nopirku tur putekļusūcēju robotu, atverot kasti konstatēju, ka viņš nav jauns, bet kāds jau viņu ir lietojis un viņš ir no garantijas remonta (uzlīmīte), nebija pults, detaļas nebija maisiņos, ritentiņš nobraukts, filtrs netīrs utt.
Neviens uz e-pastiem neatbild.
Uzmanieties!!

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 12.08.2016

Labdien,

Mēs atvainojamies par Jums sagādātajām neērtībām,

Vēlamies Jūs lūgt atsūtīt mums pasūtījuma numuru, lai varam precizēt kādēļ Jums nav atbildēts uz e-pastu un, lai varam izrisināt situāciju pēc iespējas ātrāk.

Ar cieņu,
Jauku dienu

O

Komentāri (5)

Ventilators 10.08.2016

Nez.. esmu pircis atmiņas kartes un tinti... Nebija iekšā serivsa uzlīmes. Tad nesaprotu, kāpēc man tur nebūtu jāpērk?

Labāk pirkt, kā te nesenais ieraksts par yesmobile? Kur nevar pārskaitīt naudu un var norēķināties tikai skaidrā naudā?

Ko gvelz niekus. Viens, ka iebarots sūds, bet otrs, ka šī ziņa neko nedod! Gadās stulbas situācijas un klients kļūst kā ķīlnieks, bet nu...

J JC 10.08.2016

Kaut kā bieži viņiem šādi "atgadījumi"... Varbūt laiks sūdzēt PTAC un tiesā?

O oppaa 10.08.2016

Jau PTAC uzrakstíju!

C Chelsey 10.08.2016

Vajadzēja nevis epastu rakstīt, bet uz karstām pēdām atpakaļ uz veikalu, lai nepasaka, ka pats esi vainīgs. Lai dod jaunu, jopcik.

O oppaa 11.08.2016

To konstatēju pašā vakarā, nākošajā dienā aiznesu atpakaļ. Tajā pašā vakarā zvanīju viņiem (zvanus ieraksta). Un uzreiz arī nosūtīju e-pastus ar bildēm. Šoreiz iešu kaut līdz tv, lai atgūtu naudu!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes