220.lv - Krāpšana
Sulu spiede PROFI COOK AE 1002 garantijas atteikums.
Pirms nepilniem 3 gadiem šis veikals mani smagi apkrāpa! Biju nopircis konkrēto sulu spiedi! Spiedu ābolus un sulu spiede ātri noklājās! Garantijas remontā visu vainu uzvēla man, kaut spiedu sulu un neko vairāk! Pēc tam man tēvs uzdāvināja Stoller sulu spiedi un tā strādā godam!
Komentāri (6)
Stollar reklamējam, ja? :)
Man viņi neko nemaksā par to!:) Bet 220.lv man ir radījis zaudējumus pāri pa 74 Ls apmērā.
Jautājumus, protams, rada, kas tas par mistisko "Servisa Centrs", kuram pat vadītājs ir. Parasti jau juridiskām personām ir rekvizīti, ieskaitot nosaukumu, ko kompānija nekautrējas norādīt, ja vien ir gatava atbildēt par vārdiem. :)
Bet lasot slēdziena tekstu, vecais, es tev silti iesaku jauno spiedi izmantot sulas izgatavošanas apjomiem, kādiem tā reāli paredzēta. Ja vien tā nav rūpnieciskam apjomam paredzēta iekārta, ir būtiski zināt, kādas ir tās veiktspējas. Otrkārt, katrs vīrietis noteikti saprot, ka visai tehnikai ir nepieciešama regulāra apkope un apkalpošana. Ja Tu savu sulu spiedi regulāri aizdirs un netīri, nemazgā un neapkop - ko tad tu gribi no tās iekārtas? Nekopta manta, jebkura nekopta manta, ātri aizies postā!
Un nesapratu, kur pretenzija pret veikalu, ja tev un viņiem tehniski domājošs serviss pasaka, ka vaina ir tajā, kā tu to mantu ekspluatēji.
Ekspluatēju normāli. Un 10kg nav rūpnieciski apjomi! Manis pieminētā 2. sulu spiede tiek izmantota daudz nopietnāk un kalpo bez problēmām. Sulu spiedei ir daļas, kuras tiek mazgātas. Bet motora daļu ārā taču neiešu jaukt, lai motoram katru stīpiņu tīrītu!!! 2. sulu spiede kalpo joprojām un apjoma ziņā ir vismaz 20x pārsniegusi iepriekšējās kapošanas mūžu. Par 74 Ls pirku jaudīgu sulu spiedi, kurai 10kg aboliem nevajadzēja būt problēmai
Tā kā reāli sanāk, ka līdz 5L ābolu sulas man izmaksāja 74Ls + viss čakars ar transportiem, garantijām! Viss komplekts bija ļoti iespaidīgos izmēros! Reāli šis ir vislielākais uzmetiens no Internetveikala puses kāds jebkad man ir bijis! Saprotu, ka šis ir zemākās kvalitātes vācu brends, kura grupā ietilpst arī Bomann :(
Nesaprotu.. trīs gadu vecu lietu ielikt? :D Liekas, ka kāds pilnīgi samaksājis, meklējot negācijas citu dārzos :D
Piedodiet, bet nu tādu problēmu neviens nerisinās pēc trīs gadiem. Tādēļ liekas absurda sūdzība.
parasti ziņo par esošo brīdi, jo nepieciešams pasūdzēties/ ielikt sliktu publikāciju/ un cerēt, ka uzņemums redzēs publisko sūdzību reaģēs savādāk.