www.sudzibas.lv 220.lv Krāpšana

220.lv - Krāpšana

220.lv - Neizsūtīja preci un naudu arī neatgriež.

10.12.2024. pasūtīju preci. Pasūtījums nr.: 34449804 . Piegādes datums bija norādīts 18.12.2024. Piegādi atlika 3 reizes uz 20.12.2024., 27.12.2024. un 02.01.2025. Šodien ir 14.01.2025. pasūtījums nav saņemts. No 02.01. 2025. katru dienu zvanu uz 220.lv un interesējos, kur ir mans sūtījums. 08.01. lūdzu anulēt pasūtījumu un atgriezt man naudu. Katru reizi ir cita atruna- informācija nosūtīta pārdevējam, tas neatbild; mans pasūtījums ir iesniegts anulēšana, jāgaida. Šodien uz manu jautājumu, kad beidzot tiks atgriezta mana naudu, atkal solīja sazināties ar pārdevēju un noskaidrot. Tāda sajūta, ka operatori melo, jo nekas netiek darīts. Noteikti vērsīšos ar iesniegumu attiecīgajās iestādēs.

14.01.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 15.01.2025

Labdien, Anita Nemiro!
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām un nepatīkamo iepirkšanās pieredzi. Vēlamies vērst uzmanību, ka esam tirdzniecības platforma, kas sevī apvieno vairāk kā 4000 dažādu pārdevēju, kas caur mūsu platformu piedāvā savas preces klientiem.
Pēc mums pieejamās informācijas Jūsu iegādātās preces Marketplace pārdevējs MAGU HAARPFLEGE SP. Z O.O ir apstiprinājis naudas atgriešanu par Jūsu pasūtījumu. Naudas līdzekļiem Jūsu bankas kontā jāienāk tuvāko dienu laikā. Tiklīdz maksājums tiks apstiprināts, Jūs saņemsiet papildu SMS par naudas līdzekļu atgriešanu.

Ar cieņu, 220.lv

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes