220.lv - Klientu maldināšana
Tika veikti divi pasūtījumi interneta veikalā 220.lv ar lozungu - ''pasūtiet šodien un saņemiet rīt mūsu veikalos''. Diemžēl nākamā dienā neviena prece (viedais pulkstenis un smaržas) netika izsniegta norādītā adresē, Ģertrūdes iela 94a. Ņemot vērā ka apmaksa par diviem pasūtījumiem veikta uzreiz, rodas aizdomas par uzņēmuma negodīgo praksi, klienta līdzekļu apgrozība uzņēmumā labuma gūšanai.
Komentāri (3)
Problēma ir cita-būtībā tas ir lietuviešu internetveikals.Praktiski visas pasūtītās mantas tiek vestas no Lietuvas.ūz vietas noliktavu nav.Pats no 220 pasūtu samērā bieži.Pasūtu savlaicīgiun varu pagaidīt tās dažas dienas kamēr atvedīs. Savādāk ar viņiem viss kārtībā.
Braucu konkrētā dienā uz Rīgu (no citas Latvijas puses), tāpēc pie reizes bija veikts pasūtījums. Ja piegādi nevar nodrošināt nākamajā dienā, tad nevajag tādu reklamēt un maldināt pircējus. Tagad 220.lv NEDĒĻU (!) apgrozīs manus līdzekļus, kamēr pārskaitīs manā kontā.
Tieši tas pats. Pasūtīju plēvi lai misenei logus notonētu, no sākuma(15/02) saka 21/02 varēs saņemt, par ko nebiju priecīgs jo to pašu varu nopirkt citur uz vietas par drusku lielāku cenu. Pēctam jau 26/02 un tagad vēl uz 27/02 nomainīja paredzamo datumu. Pat no ķīnas ātrāk var atsūtīt.